Szerző Téma: Radaron nyíl lecserélése  (Megtekintve 1212 alkalommal)

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Radaron nyíl lecserélése
« Dátum: 2014. Április 22. - 20:50:20 »
0 Show voters
Helló!
Próbálkozom a radart átshaderezni, eddig lecseréltem a hátterét, de a nyílra nem jöttem rá, hogyan kell/lehet kicserélni.
Eddig ezzel próbáltam:
 
local shader = dxCreateShader ( \"shader.fx\" )
local texture = dxCreateTexture ( \"arrow.png\" )
engineApplyShaderToWorldTexture ( shader, \"arrow\" )
dxSetShaderValue ( shader, \"gTexture\", texture )

 
Valamelyik scriptben is így volt, de most nem mûködik nálam.

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Radaron nyíl lecserélése
« Válasz #1 Dátum: 2014. Április 22. - 20:50:20 »
0 Show voters
Helló!
Próbálkozom a radart átshaderezni, eddig lecseréltem a hátterét, de a nyílra nem jöttem rá, hogyan kell/lehet kicserélni.
Eddig ezzel próbáltam:
 
local shader = dxCreateShader ( \"shader.fx\" )
local texture = dxCreateTexture ( \"arrow.png\" )
engineApplyShaderToWorldTexture ( shader, \"arrow\" )
dxSetShaderValue ( shader, \"gTexture\", texture )

 
Valamelyik scriptben is így volt, de most nem mûködik nálam.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal