Szerző Téma: killcam  (Megtekintve 1210 alkalommal)

killcam
« Dátum: 2015. február 10. - 09:18:56 »
0 Show voters

Sziasztok az lenne a kerdesem hogy miert nem mukodik a script lespawnolok de a gyilkosomat mutatja allandoan es engemet nem szoval bebuggol a camera
Szerver oldal
 

function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart )
x,y,z =1184,-1324,13
if(not attacker)then
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z )
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end
 
if(attacker) then
if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or  getElementType ( attacker ) == \"vehicle\"  ) then
setCameraTarget(source,attacker)
fadeCamera(source, true)
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source, x, y, z )
setTimer(function()
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end,5000,1)
athp = getElementHealth(attacker)
setElementHealth(attacker,athp+5)
givePlayerMoney(attacker,100)
takePlayerMoney(source,100)
stars = getPlayerWantedLevel(attacker)
setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1)
end
end
« Utoljára szerkesztve: 2015. február 10. - 09:21:39 írta tomaker »

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
killcam
« Válasz #1 Dátum: 2015. február 12. - 16:31:51 »
0 Show voters
if attacker ~= source then

killcam
« Válasz #2 Dátum: 2015. február 12. - 18:36:56 »
0 Show voters
ja de ugysem megy gondolom erre gondoltal javits ki ha tevednek
 

function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart )
x,y,z =1184,-1324,13
if(not attacker)then
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z )
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end
 
if(attacker) then
if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or  getElementType ( attacker ) == \"vehicle\"  ) then
if attacker~= source then
setCameraTarget(source,attacker)
fadeCamera(source, true)
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source, x, y, z )
setTimer(function()
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end,5000,1)
athp = getElementHealth(attacker)
setElementHealth(attacker,athp+5)
givePlayerMoney(attacker,100)
takePlayerMoney(source,100)
stars = getPlayerWantedLevel(attacker)
setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1)
end
end
end

killcam
« Válasz #3 Dátum: 2015. február 13. - 17:59:31 »
0 Show voters
function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart )
x,y,z =1184,-1324,13
if(not attacker)then
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z )
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end
 
if attacker ~= source then
if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or  getElementType ( attacker ) == \"vehicle\"  ) then
setCameraTarget(source,attacker)
fadeCamera(source, true)
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source, x, y, z )
setTimer(function()
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end,5000,1)
athp = getElementHealth(attacker)
setElementHealth(attacker,athp+5)
givePlayerMoney(attacker,100)
takePlayerMoney(source,100)
stars = getPlayerWantedLevel(attacker)
setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1)
end
end

killcam
« Válasz #4 Dátum: 2015. február 13. - 19:34:31 »
0 Show voters
meg mindig buggol a kamera ujra eledek te a CameraTarget a killeren marad ez miert lehet ?

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
killcam
« Válasz #5 Dátum: 2015. február 13. - 22:40:07 »
0 Show voters
Csak eggy tipp rakd bele a spawn player funkcióba a setCameraTarget et

killcam
« Válasz #6 Dátum: 2015. február 15. - 16:52:12 »
0 Show voters
Erre gondoltal mert ugysem megy
 

function player_Wasted (ammo, attacker, weapon, bodypart )
x,y,z =1184,-1324,13
if(not attacker)then
setTimer(spawnPlayer, 5000, 1, source,x,y,z )
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end
 
if attacker ~= source then
if ( getElementType ( attacker ) == \"player\" or  getElementType ( attacker ) == \"vehicle\"  ) then
setTimer(function
setCameraTarget(source,attacker)
fadeCamera(source, true)
spawnPlayer(source, x, y, z)
end,5000,1 )
setTimer(function()
fadeCamera(source, true)
setCameraTarget(source, source)
end,5000,1)
athp = getElementHealth(attacker)
setElementHealth(attacker,athp+5)
givePlayerMoney(attacker,100)
takePlayerMoney(source,100)
stars = getPlayerWantedLevel(attacker)
setPlayerWantedLevel(attacker,stars+1)
end
end

killcam
« Válasz #7 Dátum: 2015. április 01. - 18:59:02 »
0 Show voters
A téma elavult, zárom és helyezem.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal