-
Sziasztok.
Valaki adna egy leírást ( magyart, szal nem kell angol wiki ), hogyan működik a funkció?
Elképzelés:
dxDrawRectangle(pozició, szín, jani, kuki)
jani = a helyezkedése az oldaltól függően
persze ezek hamisak, csak így képzelem a leírást
Előre is kösz :D
-
bool dxDrawRectangle ( float startX, float startY, float width, float height [, int color = white, bool postGUI = false, bool subPixelPositioning = false ] )
float startX : vízszintes elhelyezkedés pixelben megadva (képzelj el egy koordináta rendszert)
float startY : függőleges elhelyezkedés pixelben megadva (képzelj el egy koordináta rendszert)
float width : szélesség
float height : magasság
int color : színek (vörös árnyalat, kék árnyalat, zöld árnyalat, átlátszóság) - tocolor(piros, kék, zöld, átlátszóság)
bool postGUI : előtérbe hozás (ez legyen legfelül, és minden más alatta)
bool subPixelPositioning : ez nem nagyon tudom, hogy mi akar lenni :/
-
Köszönöm viszont még kéne egy ig-s példa scripttel együtt.
Pl leírja h mi a dxDrawRectangle sor és egy képet tesz h milyen ig (kép nemfontos)
Amúgy ilyen szürkéset szeretnék, és hogy átlátszó legyen.
-
local kepernyoX, kepernyoY = guiGetScreenSize()
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
dxDrawRectangle((kepernyoX / 2) - (400 / 2), (kepernyoY / 2) - (200 / 2), 400, 200, tocolor(60, 60, 60, 150))
end
)
Tessék, itt középre igazítom a 400x200-as dobozt egy szürke féleségű, valemennyi átlátszó színnel.
-
Köszi a gyors választ, arra nincs lehetőség hogy le lehessen kerekíteni a dx szélét?
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 08. - 15:48:29
Illetve lenne szükségem egy ki/be kapcsolásra (pl nyomja az F7-et akkor mutatja ha elengedi akkor nem)
-
Nem, ezt nemtudod kerekíteni.
és csinálj neki egy változót.
local panelState = false
addEventHandler(\"onClientKey\", getRootElement(),
function(key, pressedDown)
if key == \"f7\" then
if pressedDown then
panelState = true
else
panelState = false
end
end
end
)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
if panelState then
--dx
end
end
)
-
@Enigma akkor már inkább így:
local renderState = false
addEventHandler(\"onClientKey\", root, function(k,s)
if k == \"F7\" and s then
renderState = not renderState
if renderState then
addEventHandler(\"onClientRender\", root, renderFunctionName)
else
removeEventHandler(\"onClientRender\", root, renderFunctionName)
end
end
end)
function renderFunctionName()
--dx
end
-
Köszönöm mindenkinek, zárható, mozgatható :D
-
Nem akar működni :S
-
Debug üzenet, valami?