GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: kundlam - 2015. március 08. - 15:08:58

Cím: dxDrawRectangle
Írta: kundlam - 2015. március 08. - 15:08:58
Sziasztok.
Valaki adna egy leírást ( magyart, szal nem kell angol wiki ), hogyan működik a funkció?
Elképzelés:
 

dxDrawRectangle(pozició, szín, jani, kuki)
jani = a helyezkedése az oldaltól függően
persze ezek hamisak, csak így képzelem a leírást

 
Előre is kösz :D
Cím: dxDrawRectangle
Írta: Rod - 2015. március 08. - 15:25:52
bool dxDrawRectangle ( float startX, float startY, float width, float height [, int color = white, bool postGUI = false, bool subPixelPositioning = false ] )
float   startX            :   vízszintes elhelyezkedés pixelben megadva (képzelj el egy koordináta rendszert)
float   startY            :   függőleges elhelyezkedés pixelben megadva (képzelj el egy koordináta rendszert)
float   width             :   szélesség
float   height            :   magasság
int      color            :   színek (vörös árnyalat, kék árnyalat, zöld árnyalat, átlátszóság) - tocolor(piros, kék, zöld, átlátszóság)
bool   postGUI            :   előtérbe hozás (ez legyen legfelül, és minden más alatta)
bool   subPixelPositioning   :   ez nem nagyon tudom, hogy mi akar lenni :/
Cím: dxDrawRectangle
Írta: kundlam - 2015. március 08. - 15:33:34
Köszönöm viszont még kéne egy ig-s példa scripttel együtt.
Pl leírja h mi a dxDrawRectangle sor és egy képet tesz h milyen ig (kép nemfontos)
Amúgy ilyen szürkéset szeretnék, és hogy átlátszó legyen.
Cím: dxDrawRectangle
Írta: Rod - 2015. március 08. - 15:39:50

local kepernyoX, kepernyoY = guiGetScreenSize()
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
dxDrawRectangle((kepernyoX / 2) - (400 / 2), (kepernyoY / 2) - (200 / 2), 400, 200, tocolor(60, 60, 60, 150))
end
)

 
Tessék, itt középre igazítom a 400x200-as dobozt egy szürke féleségű, valemennyi átlátszó színnel.
Cím: dxDrawRectangle
Írta: kundlam - 2015. március 08. - 15:44:55
Köszi a gyors választ, arra nincs lehetőség hogy le lehessen kerekíteni a dx szélét?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 08. - 15:48:29

Illetve lenne szükségem egy ki/be kapcsolásra (pl nyomja az F7-et akkor mutatja ha elengedi akkor nem)
Cím: dxDrawRectangle
Írta: Enigma - 2015. március 09. - 12:05:31
Nem, ezt nemtudod kerekíteni.
és csinálj neki egy változót.
 

local panelState = false
addEventHandler(\"onClientKey\", getRootElement(),
function(key, pressedDown)
if key == \"f7\" then
   if pressedDown then
      panelState = true
   else
      panelState = false
   end
end
end
)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
if panelState then
   --dx
end
end
)
Cím: dxDrawRectangle
Írta: Xenius - 2015. március 09. - 12:58:47
@Enigma akkor már inkább így:
 
local renderState = false
addEventHandler(\"onClientKey\", root, function(k,s)
if k == \"F7\" and s then
renderState = not renderState
if renderState then
   addEventHandler(\"onClientRender\", root, renderFunctionName)
else
   removeEventHandler(\"onClientRender\", root, renderFunctionName)
end
end
end)
function renderFunctionName()
--dx
end
Cím: dxDrawRectangle
Írta: kundlam - 2015. március 09. - 19:16:23
Köszönöm mindenkinek, zárható, mozgatható :D
Cím: dxDrawRectangle
Írta: kundlam - 2015. március 15. - 16:51:58
Nem akar működni :S
Cím: dxDrawRectangle
Írta: Enigma - 2015. március 15. - 16:58:39
Debug üzenet, valami?