GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Paradox - 2014. Szeptember 03. - 16:51:17

Cím: dxDraw, OnClientRender kérdések
Írta: Paradox - 2014. Szeptember 03. - 16:51:17
Tiszteletem.
Az a kérdésem lenne, hogy hogyan lehet a képernyőre ilyen \"dobozokat\" rajzolni például egy kis téglalapod mindenféle kép nélkül úgy mint a dxDrawText-el szöveget írni.
Illetve az OnClientRender az mire is való pontosan.
A választ előre is köszönöm.
Cím: dxDraw, OnClientRender kérdések
Írta: Xenius - 2014. Szeptember 03. - 17:07:19
Az onClientRender segítségével lehet pl animálni (és még rengeteg dolgot).
dxDraw és a gui szinte ugyan az, ugyan azok megvalósíthatóak bennük CSAK a dx az sokkal elegánsabb, amíg pl a gui esetében ha átmozgatod renderrel akkor szaggatva viszi át (guiSetPosition) de a dx-nél nem fog ez megtörténni.
doboz példa:
 
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
dxDrawRectangle ( 0, 0, 250, 250, tocolor ( 0, 0, 0, 255 ) )
end)

 
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawRectangle
Cím: dxDraw, OnClientRender kérdések
Írta: Carlos - 2014. Szeptember 03. - 17:19:51
Az onClientRender az folyamatosan lefut szinte egymás után, azaz ha az onClientRenderbe van egy változód ami lekér egy értéket akkor ha az az adott érték változik a megjelenítésnél az új érték fog használatba lépni.
Cím: dxDraw, OnClientRender kérdések
Írta: Paradox - 2014. Szeptember 03. - 17:33:16
Köszönöm szépen a válaszokat sokat segítettek.