itt egy holttestről lenne szó ha valaki meghal IC- akkor egy holttest jelenik meg előtte...
-- client side
function hullaRendszer ( megolte, fegyver, testresz )
local x,y,z = getElementPosition(getLocalPlayer())
local rx,ry,rz = getElementRotation ( getLocalPlayer() )
local int = getElementInterior(getLocalPlayer())
local dim = getElementDimension(getLocalPlayer())
local penz = getPlayerMoney(getLocalPlayer())
if not getElementData(getLocalPlayer(), \"adminjailed\") then
triggerServerEvent(\"createHulla\", getLocalPlayer(), x, y, z, rz, penz, int, dim)
end
-- setTimer(triggerServerEvent, 15000, 0, \"createHulla\", getLocalPlayer(), x, y, z, rz, penz)
end
addEventHandler ( \"onClientPlayerWasted\", getLocalPlayer(), hullaRendszer )
addEventHandler ( \"onClientPlayerSpawn\", getLocalPlayer(), function()
hide()
end)
bJobbkatt = nil
gomb = nil
bezar = nil
ax, ay = nil
localPlayer = getLocalPlayer()
rob = nil
AHULLA = nil
function click(button, state, absX, absY, wx, wy, wz, element)
if getElementData(getLocalPlayer(), \"exclusiveGUI\") then
return
end
if element and getElementType( element ) == \"object\" and button == \"right\" and state == \"down\" and (getElementModel(element) == 2907) then
local x, y, z = getElementPosition(localPlayer)
if getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, wx, wy, wz) <= 15 then
if (bJobbkatt) then
hide()
end
local dimension = getElementDimension(getLocalPlayer())
showCursor(true)
ax = absX
ay = absY
rob = element
AHULLA = element
showMenu()
end
end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(getThisResource()), click, true)
function showMenu()
bJobbkatt = guiCreateWindow(ax, ay, 200, 150, \"Hulla\", false)
penz = getElementData(rob, \"money\")
money = exports.ax_core:formatMoney(penz)
gomb = guiCreateButton(0.05, 0.25, 0.87, 0.15, \"Pénz: \".. money ..\" Ft\", true, bJobbkatt)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb, rabol, false)
gomb = guiCreateButton(0.05, 0.50, 0.87, 0.15, \"Eltüntet\", true, bJobbkatt)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb, eltuntet, false)
bezar = guiCreateButton(0.05, 0.75, 0.87, 0.15, \"Menü bezárása\", true, bJobbkatt)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", bezar, hide, false)
end
function rabol()
penz = getElementData(rob, \"money\")
setElementData(rob, \"money\", 0)
triggerServerEvent(\"onHullaPenzElvesz\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), penz)
hide()
end
function eltuntet()
if ( isPlayerDead ( getLocalPlayer() ) ) then
outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", 255, 0, 0)
hide()
return
end
local theTeam = getPlayerTeam(getLocalPlayer())
local factionType = getElementData(theTeam, \"type\")
if (factionType==4) or exports.ax_core:isRpSeged(getLocalPlayer()) then -- (factionType==4) itt megadod melyik frakció tudja majd eltüntetni [iD]
setElementData(rob, \"money\", 0)
triggerServerEvent(\"onHullaEltuntet\", getLocalPlayer(), getLocalPlayer(), penz, AHULLA)
else
outputChatBox(\"(( Csak admin vagy mentős! ))\", 255,0,0)
end
hide()
end
function hide()
if (isElement(bezar)) then
destroyElement(bezar)
end
bezar = nil
if (isElement(bJobbkatt)) then
destroyElement(bJobbkatt)
end
bJobbkatt = nil
ax = nil
ay = nil
showCursor(false)
triggerEvent(\"cursorHide\", localPlayer)
setElementData(localPlayer, \"exclusiveGUI\", false, false)
end
-- server side
hullak = 0
local timerHulla = {}
function penz (jatekos, penz)
if ( isPedDead ( jatekos ) ) then
outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", jatekos, 255, 0, 0)
return
end
if (penz > 0) then
exports.ax_core:giveMoney(jatekos, penz)
exports.ax_core:sendLocalMeAction(jatekos, \"elvette a hulla pénzét.\")
else
exports.ax_core:sendLocalMeAction(jatekos, \"megpróbálja elvenni a hulla pénzét de sajnos nincs nála pénz.\")
end
end
addEvent(\"onHullaPenzElvesz\", true)
addEventHandler(\"onHullaPenzElvesz\", getRootElement(), penz)
function penz (x, y, z, rz, money, int, dim)
hulla = createObject(2907, x, y, z - 0.9, 0, 0, rz - 180)
setTimer(hullaEltuntet, 60000*15, 1, hulla)
setElementInterior(hulla, int)
setElementDimension(hulla, dim)
setElementData(hulla, \"money\", money)
hullak = hullak + 1
end
addEvent(\"createHulla\", true)
addEventHandler(\"createHulla\", getRootElement(), penz)
function hullaEltuntet(element)
destroyElement(element)
end
function eltuntet (jatekos, penz, AHULLA)
if ( isPedDead ( jatekos ) ) then
outputChatBox(\"(( Felejtsd el! ))\", jatekos, 255, 0, 0)
return
end
destroyElement(AHULLA)
outputChatBox(\"(( Sikeresen eltűntetted a holttestet! ))\", jatekos, 0, 255, 0)
end
addEvent(\"onHullaEltuntet\", true)
addEventHandler(\"onHullaEltuntet\", getRootElement(), eltuntet)
Természetesen mielőtt írnátok,hogy honnan van ez a Hungary Life - Roleplay