GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: DarkxD - 2016. Március 27. - 18:06:43

Cím: .col .txd .dff
Írta: DarkxD - 2016. Március 27. - 18:06:43
Ennek a scriptnek van valami értelme? Nem akarja betölteni a Vinewood feliratra a modellt amit keszítettem.
 
function ReplaceObject ( )
col = engineLoadCOL( \"vinesign.col\" )
txd = engineLoadTXD( \"vinesign.txd\" )
dff = engineLoadDFF( \"vinesign.dff\" )
engineReplaceCOL( col, 13831 )
engineImportTXD( txd, 13831 )
engineReplaceModel( dff, 13831 )
end
addEvent ( \"replaceObj\", true )
addEventHandler ( \"replaceObj\", root, ReplaceObject )
function ReplaceCommand ( )
triggerClientEvent( \"replaceObj\", root, replaceObj )
end
Cím: .col .txd .dff
Írta: impreZZa - 2016. Március 27. - 19:16:31
Elég ennyi:
 
col = engineLoadCOL(\"vinesign.col\")
txd = engineLoadTXD(\"vinesign.txd\")
dff = engineLoadDFF(\"vinesign.dff\")
engineReplaceCOL(col, 13831)
engineImportTXD(txd, 13831)
engineReplaceModel(dff, 13831)

 
Vagy így is lehet:
 
function ReplaceObject()
col = engineLoadCOL(\"vinesign.col\")
txd = engineLoadTXD(\"vinesign.txd\")
dff = engineLoadDFF(\"vinesign.dff\")
engineReplaceCOL(col, 13831)
engineImportTXD(txd, 13831)
engineReplaceModel(dff, 13831)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), ReplaceObject)

 
Meg lehet parancsra is rakni, de amúgy mindegy, ha csak megnézni akarok..
Cím: .col .txd .dff
Írta: DarkxD - 2016. Március 27. - 20:34:31
Köszönöm működik! A következő a gondom! Hiába állítom fel a modellt, mikor berakom azt autómatikusan elfekteti. Miért van ez? Megtudnám oldani map editorral, hogy visszafordítom, csak akkor még mindig az lenne a gond hogy a Collision nem a megformázott objecten van, hanem 90° -kal elfordítva.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160327/K_pkiv_g_s1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160327/mta-screen_2016-03-27_20-28-46_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Cím: .col .txd .dff
Írta: id100 - 2016. Március 27. - 21:32:43
Mapeditorban tudod mozgatni, és esetleg felállítani.
( Azt hiszem CTRL PageUP)
Cím: .col .txd .dff
Írta: DarkxD - 2016. Március 27. - 21:34:35
Az rendben van, de akkor a Collision file is vele együtt fordul, és azt nem szeretném!
Cím: .col .txd .dff
Írta: id100 - 2016. Március 28. - 10:36:36
Akkor valamit nem jól exportáltál, nekem minden objectem tökéletesen kerül be és a colt külön exportáld (van ezekről mindről tutorial nagy részletességgel, Kam\'s 3dsmax scriptet ajánlom 2012-s 3dsmax-al)
Cím: .col .txd .dff
Írta: DarkxD - 2016. Március 28. - 13:51:25
Oké, köszi! Megpróbalom! :)