Szerző Téma: Carry anim  (Megtekintve 1447 alkalommal)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Carry anim
« Dátum: 2015. szeptember 07. - 17:40:32 »
0 Show voters
Üdv! Hogyan lehet megoldani hogy a carry anim közben tudjon mozogni szabadon az ember?
Előre kösz id100

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Carry anim
« Válasz #1 Dátum: 2015. szeptember 07. - 17:46:24 »
0 Show voters
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_CARRY);

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Carry anim
« Válasz #2 Dátum: 2015. szeptember 07. - 18:16:14 »
0 Show voters
várj

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. szeptember 07. - 18:17:20 )

Ez samp :D Nekem MTA kell

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Carry anim
« Válasz #3 Dátum: 2015. szeptember 07. - 18:18:08 »
+1 Show voters

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Carry anim
« Válasz #4 Dátum: 2015. szeptember 07. - 18:19:36 »
0 Show voters
De közben nem lehet mozogni szabadon. Én ugy szeretném vagy legalább úgy hogy lehessen változtatni a járás irányát

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. szeptember 07. 18:27:49[/time] )

Valami ötlet?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. szeptember 07. - 19:05:33 )

Most probálom meg bindelésekkel és setControlState-vel (left,right,baskwards és forwards külön külön)
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 07. - 19:05:33 írta id100 »

Carry anim
« Válasz #5 Dátum: 2015. szeptember 07. - 19:19:11 »
0 Show voters
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetPedAnimation
 

loop: indicates whether or not the animation will loop.
updatePosition: will change the actual coordinates of the ped according to the animation. Use this for e.g. walking animations.
interruptable: if set to \'false\' other tasks wont be able to interupt the animation. Setting this to \'false\' also gives this function more power to override other animations that are running. For example, squatting after a jump can be terminated.
freezeLastFrame: ... (From 1.1 onwards).

 
Ezeket próbálgattad állítani?

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Carry anim
« Válasz #6 Dátum: 2015. szeptember 07. - 19:22:55 »
0 Show voters
Szia nem, megköszönném hogyha meg tudnád mondani hogy lehet közbe sétálni ilyen beállítási téren.. ?

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
Carry anim
« Válasz #7 Dátum: 2015. szeptember 07. - 19:43:19 »
0 Show voters
Ezzel próbáld. Szerver oldalon! 100% hogy müködni fog!
 

setPedAnimation(source, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 0, true, false, true, true)

 
Ha kliens oldalra akarod akkor a source-t localPlayerre írd át!

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Carry anim
« Válasz #8 Dátum: 2015. szeptember 07. - 20:04:31 »
0 Show voters
Köszi Tarack Müködik!!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. szeptember 07. - 20:22:27 )

És öö... hova rögzitsek ilyen anim közbe pl egy rakás fát?
Koordinátákra kérdzem..
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 07. - 20:22:27 írta id100 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal