GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: tomaker - 2015. február 09. - 16:18:48

Cím: Bug
Írta: tomaker - 2015. február 09. - 16:18:48
Sziasztok az lenne a kérdésem a  miért buggol el a szöveg ha  elinditom a scriptet 30-40 percig mutassa a szöveget de azútán már,nem miért van ez igy mta bug ?
 

function createText ( )
    local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer )     
    local playerZoneName = getZoneName ( playerX, playerY, playerZ )
    local tx,ty = guiGetScreenSize()
    local tfont = dxCreateFont(\"draw.ttf\",40)   
    local theVehicle = getPedOccupiedVehicle ( getLocalPlayer() )
    local VehicleName =  getVehicleName ( theVehicle )
   
    dxDrawText (VehicleName, tx-480, ty-80, 250, 80, tocolor ( 73,208,141, 255 ), 1.02, tfont)
    dxDrawText (playerZoneName, tx-400, ty-140, 250, 80, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.02, tfont)
   
end
addEventHandler ( \"onClientRender\", root, createText )
Cím: Bug
Írta: Xenius - 2015. február 09. - 20:19:33
Custom font.
Próbáld így:
 
local tfont = dxCreateFont(\"draw.ttf\",40)
function createText ( )
    local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer )     
    local playerZoneName = getZoneName ( playerX, playerY, playerZ )
    local tx,ty = guiGetScreenSize()
    local theVehicle = getPedOccupiedVehicle ( getLocalPlayer() )
    local VehicleName =  getVehicleName ( theVehicle )
    dxDrawText (VehicleName, tx-480, ty-80, 250, 80, tocolor ( 73,208,141, 255 ), 1.02, tfont)
    dxDrawText (playerZoneName, tx-400, ty-140, 250, 80, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.02, tfont)
end
addEventHandler ( \"onClientRender\", root, createText )
Cím: Bug
Írta: koko1238640 - 2015. április 01. - 18:51:00
Megoldódott. Zárom és helyezem.