Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Tarack - 2015. augusztus 14. - 13:54:44
Cím: Bobcatbe pakolás help
Írta: Tarack - 2015. augusztus 14. - 13:54:44
Sziasztok. Azt hogyan lehet megoldani hogy a bobcatbe lehessen pakolni,pont mint seemtan például? Azt tudom hogy CreateColSphere és azt attacholja a bobcatre ennyit tudok. De amikor a játékos belemegy,hogy lehet kiválasztani hogy a bobcatre tegye pl a zsákot. Mert én csak a getpedOccupiedVehicle-t ismerem de ahhoz kocsiban kell ülni. Aki tud segítni,annak hálásan megköszönöm! :)
Cím: Bobcatbe pakolás help
Írta: Live - 2015. augusztus 14. - 18:21:11
lekéred a közeledben lévő elementeket (pl. 1 méteres körzetben), és ha az element jármű (vehicle) akkor jön a pakolás..
Cím: Bobcatbe pakolás help
Írta: Tarack - 2015. augusztus 14. - 18:30:03
Köszi :) És mivel kell lekérni,mert mta wikin olyan nincs hogy getNearbyElements :D
Cím: Bobcatbe pakolás help
Írta: Live - 2015. augusztus 14. - 18:51:16
local bobcat = //createVehicle.. vagy elementData local vx, vy, vz = getElementPosition(bobcat) local px, py, pz = getElementPosition(localPlayer) local tavolsag = getDistanceBetweenPoints3D(vx, vy, vz, px, py, pz) if tavolsag < 5 then //stb.. end
Cím: Bobcatbe pakolás help
Írta: Tarack - 2015. augusztus 14. - 18:56:05
Köszi :) Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 14. 19:09:38[/time] ) És ehhez jó pl egy onClientRender event? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. augusztus 14. - 19:09:59 ) Ehhez jó egy onclientrender event?
Cím: Bobcatbe pakolás help
Írta: Live - 2015. augusztus 14. - 21:37:54
Igen, jó.
Cím: Bobcatbe pakolás help
Írta: Feher - 2015. augusztus 17. - 20:02:31
Hali, használd az onClientColShapeHit-et vagy az onColShapeHit-et és sokkal egyszerűbb lesz