Szerző Téma: Benzin  (Megtekintve 1071 alkalommal)

Benzin
« Dátum: 2015. május 14. - 14:42:11 »
0 Show voters
Sziasztok.
A benzin fogyasztást melyik részénél kell átálítani?
Csak mert ahol át írtam, és emlékeztem, azok sajnos nem  mentek, volt refresh és restartres egyben is.
 
mysql = exports.mysql
fuellessVehicle = { [594]=true, [537]=true, [538]=true, [569]=true, [590]=true, [606]=true, [607]=true, [610]=true, [590]=true, [569]=true, [611]=true, [584]=true, [608]=true, [435]=true, [450]=true, [591]=true, [472]=true, [473]=true, [493]=true, [595]=true, [484]=true, [430]=true, [453]=true, [452]=true, [446]=true, [454]=true, [497]=true, [592]=true, [577]=true, [511]=true, [548]=true, [512]=true, [593]=true, [425]=true, [520]=true, [417]=true, [487]=true, [553]=true, [488]=true, [563]=true, [476]=true, [447]=true, [519]=true, [460]=true, [469]=true, [513]=true, [509]=true, [510]=true, [481]=true }
FUEL_PRICE = 2.2
MAX_FUEL = 100
function syncFuelOnEnter(thePlayer)
local fuel = getElementData(source, \"fuel\")
if (fuel ~= 100) then
triggerClientEvent(thePlayer, \"syncFuel\", source, fuel)
else
triggerClientEvent(thePlayer, \"syncFuel\", source)
end
end
addEventHandler(\"onVehicleEnter\", getRootElement(), syncFuelOnEnter)
function fuelDepleting()
local players = exports.pool:getPoolElementsByType(\"player\")
for k, v in ipairs(players) do
if isPedInVehicle(v) then
   local veh = getPedOccupiedVehicle(v)
   if (veh) then
      local seat = getPedOccupiedVehicleSeat(v)   
      if (seat==0) then
         local model = getElementModel(veh)
         if not (fuellessVehicle[model]) then -- Don\'t display it if it doesnt have fuel...
            local engine = getElementData(veh, \"engine\")
            if engine == 1 then
               local fuel = getElementData(veh, \"fuel\")
               if fuel >= 1 then
                  local oldx = getElementData(veh, \"oldx\")
                  local oldy = getElementData(veh, \"oldy\")
                  local oldz = getElementData(veh, \"oldz\")
                  local x, y, z = getElementPosition(veh)
                  local distance = getDistanceBetweenPoints2D(x, y, oldx, oldy)
                  if (distance < 10) then
                     distance = 10  -- fuel leaking away when not moving
                  end
                  newFuel = fuel - (distance/200)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"fuel\", newFuel, false)
                  triggerClientEvent(v, \"syncFuel\", veh, newFuel)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"oldx\", x, false)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"oldy\", y, false)
                  exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"oldz\", z, false)
                  if newFuel < 1 then
                     setVehicleEngineState(veh, false)
                     exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(veh, \"engine\", 0, false)
                     toggleControl(v, \'brake_reverse\', false)
                  end
               end
            end
         end
      end
   end
end
end
end
setTimer(fuelDepleting, 200, 0)
function FuelDepetingEmptyVehicles()
local vehicles = exports.pool:getPoolElementsByType(\"vehicle\")
for ka, theVehicle in ipairs(vehicles) do
local enginestatus = getElementData(theVehicle, \"engine\")
if (enginestatus == 1) then
   local driver = getVehicleOccupant(theVehicle)
   if (driver == false) then
      local fuel = getElementData(theVehicle, \"fuel\")
      if fuel >= 1 then
         local newFuel = fuel - 0.6 -- (120/200)
         exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(theVehicle, \"fuel\", newFuel, false)
         if (newFuel<1) then
            setVehicleEngineState(theVehicle, false)
            exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(theVehicle, \"engine\", 0, false)
         end
      end
   end
end
end
end
setTimer(FuelDepetingEmptyVehicles, 120000,0)
function randomizeFuelPrice()
FUEL_PRICE = math.random(1, 2) / 3
end
setTimer(randomizeFuelPrice, 360, randomizeFuelPrice)

Benzin
« Válasz #1 Dátum: 2015. május 14. - 20:27:01 »
0 Show voters
Fuel-system mappa bocs telóról vagyok.

Benzin
« Válasz #2 Dátum: 2015. május 16. - 18:15:36 »
0 Show voters
Hát az tudom

Nem elérhető Daevod

  • 109
    • Profil megtekintése
Benzin
« Válasz #3 Dátum: 2015. május 22. - 08:11:20 »
0 Show voters
Ebből elvileg \"setTimersetTimer(fuelDepleting, 200, 0)\" a 200 értéket kell átírni , ha kisebbre akkor kevesebbet fogyaszt , ha nagyobbra állítod akkor meg többet , azaz hamarabb fogy el. Mivel csak itt találtam , de ez még lehet a tankolás ideje is , mert fölötte meg newfuel van.És ugye mikor állsz a kocsival is egy helyben , akkor is fogy a benzin belőle , és ez csak a setTimer-nek köszönhető sztm. Szóval sztm ezt kell átírni. Elnézést mindenkitől ha tévedek , ha nem akkor meg remélem tudtam választ adni. :)
« Utoljára szerkesztve: 2015. május 22. - 08:15:01 írta Daevod »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal