-
Sziasztok! Rengeteg szerveren láttam,hogy a GUI felület (hud,stb) átlátszó.Ezt photoshop-ban kell,vagy pedig elég guieditorban? Illetve guieditorral meg lehet azt csinálni,hogy például.: csinálok egy életcsíkot és ha a karaktert megütik lemegy a csíkból annyi,amennyit ütöttek a playernek?, Köszönöm előre is a segítséget! :)
Avagy,írtam egy scriptet ami lerak egy markert és ha bele megy a player ki kéne adja a serial kódját,szerintetek ebben van hiba?
-- EV:RP Serial ellenörző
local serial = createPickup (1896.4000244141, -1950.9000244141, 13, 3, 1274, 10000 )
function pickupUse ( player )
getPlayerSerial ( player )
end
addEventHandler(\"onPickupUse\", checkMySerial, pickupUse )
Illetve ez már MTA Map Editorral kapcsolatos kérdés,mivel editorban nincs \"fúró\" eszköz amivel barlangrendszereket / alagutakat lehetne készíteni,ezért azt szeretném kérdezni hogy hogyan lehet egy bányát készíteni? Mert én eddig még soha se tudtam rájönni pedig nem most kezdtem a mappolást ;)
-
Ez attól függ, hogy mivel csinálod, Ha gy kép fájlt raksz oda akkor Photoshopban, de ha dxDrawRectangel-vel akkor scripten belül.
A HP csíkot dxDrawRectange-vel megtudod csinálni.
-
Köszönöm,majd megpróbálom és majd írok,annyit szeretné még,hogy PS-en belül hol tudok átlátszó effektet csinálni?
-
Ps-ben így kell: http://prntscr.com/935gla
dxDrawRectangle esetén a 8. argumentumot kell 255-nél kisebb számra írni és máris átlátszó lesz.
Példa(a tocolor utáni 150-t kell átírni):
dxDrawRectangle (x, y, x, y, tocolor(0,0,0,150))
-
Köszönöm szépen a gyors segítséget Alex! ;) Holnap mindenféleképpen kipróbálom
-
...
Avagy,írtam egy scriptet ami lerak egy markert és ha bele megy a player ki kéne adja a serial kódját,szerintetek ebben van hiba?
-- EV:RP Serial ellenörző
local serial = createPickup (1896.4000244141, -1950.9000244141, 13, 3, 1274, 10000 )
function pickupUse ( player )
getPlayerSerial ( player )
end
addEventHandler(\"onPickupUse\", checkMySerial, pickupUse )
Hiányzik egy pár dolog ahhoz, hogy működjön. Honnan tudja a szerver/kliens, hogy mikor áll éppen a pickupban, vagy mikor érinti azt? Mellesleg markert írtál, míg a másolt script részletben pickup van, az pedig nem ugyan az. :D Én inkább markerrel oldalán meg. Segítség hozzá:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnMarkerHit
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateMarker
-
Óó értem,én eddig nagyban azt hittem hogy pickup/marker ugyanaz,köszi a segítséget! ;)
-
Szia. Elkészítettem a kódot,ami kiirja chatbe a serialt aki beleáll annak. Itt is lenne:
local serial = createMarker (1896.4000244141, -1950.9000244141, 13,\"cylinder\",1.5,255,255,0 )
function pickupUse ( hitElement,matchingDimension )
local serialom = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(serialom)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, pickupUse )
Ezt mta szerver oldalra írd,és tök jó lesz! :)
-
Ó,köszi! :) Az enyém is valami ilyesmi lett :)
Edit.: Az enyém valami ilyesmi:
local serial = createMarker(1896.4000244141, -1950.9000244141, 13, 3, 1274, 10000 )
function MarkerHit ( hitElement, matchingDimension )
local szeriaszamomatkerem = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(\"Tessék gyerkőc,itt van a te szerialod: szeriaszamomatkerem\")
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, MarkerHit)
-
Ó,köszi! :) Az enyém is valami ilyesmi lett :)
Edit.: Az enyém valami ilyesmi:
local serial = createMarker(1896.4000244141, -1950.9000244141, 13, 3, 1274, 10000 )
function MarkerHit ( hitElement, matchingDimension )
local szeriaszamomatkerem = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(\"Tessék gyerkőc,itt van a te szerialod: szeriaszamomatkerem\")
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, MarkerHit)
Ez így nem fogja megadni neked a kért értéket. A hiba az outputChatBox-nál rejtőzik, mivel te a localizált értéket is betetted a \"\"-jel közé, így nem a lokalizált értéket fogja adni neked, hanem amit odaírtál.
Így már elvileg jó kell hogy legyen:
local serial = createMarker(1896.4000244141, -1950.9000244141, 13, 3, 1274, 10000 )
function MarkerHit ( hitElement, matchingDimension )
local szeriaszamomatkerem = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(\"Tessék gyerkőc,itt van a te szerialod:\" ..szeriaszamomatkerem)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, MarkerHit)
Szia. Elkészítettem a kódot,ami kiirja chatbe a serialt aki beleáll annak. Itt is lenne:
local serial = createMarker (1896.4000244141, -1950.9000244141, 13,\"cylinder\",1.5,255,255,0 )
function pickupUse ( hitElement,matchingDimension )
local serialom = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(serialom)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, pickupUse )
Ezt mta szerver oldalra írd,és tök jó lesz! :)
[/quote]
Ezzel csak az a baj, hogy szerver oldalon így mindenkinek kiírja az értéket. Mellesleg ha már megy client oldalon akkor felesleges ezzel is \"terhelni\" a szervert oldalt, így ott érdemes megírni. ;D
-
Ott a colshape, és az onClientColshapeHit
-
Köszönöm szépen mindenki segítségét! :) Zárom!