Szevasztok. Irtam egy scriptet ami azt csinálja ha valaki meglõ akkor combatba tesz és ha úgy kilépsz akkor kibannol 1 napra.
local incombat = 0;
function onPlayerCombat ( attacker, weapon, bodypart, loss )
incombat[source] = 1;
outputChatBox(source, \"Harcban vagy! Ha kilépsz akkor bannolva leszel!\", getRootElement(), 255, 0, 0, false );
end
addEventHandler( \"onPlayerDamage\", getRootElement (), onPlayerCombat )
function quitPlayer(quitType)
if incombat[source] == \"1\" then
local playerName = getPlayerName( source )
local Serial = getPlayerSerial( source )
addBan( nil, playerName, Serial, thePlayer, \"Anti Combat\", 86400)
end
end
addEventHandler ( \"onPlayerQuit\", getRootElement(), quitPlayer )
Elõre is köszönöm a segítséget.
WTF? És most mi van? Miért van itt a segítségkérésbe? Le se írtad h mi a baja vagy valami. Jaa hibás a fél script.
Itt a rendes mûködõ:
local incombat = {}
function onPlayerCombat ( attacker, weapon, bodypart, loss )
incombat[source] = 1
outputChatBox(\"Harcban vagy! Ha kilépsz akkor bannolva leszel!\", source, 255, 0, 0, false )
end
addEventHandler( \"onPlayerDamage\", getRootElement (), onPlayerCombat )
function quitPlayer(quitType)
if incombat[source] == 1 then
local playerName = getPlayerName( source )
local Serial = getPlayerSerial( source )
addBan( nil, playerName, Serial, source, \"Anti Combat\", 86400)
end
incombat[source] = nil
end
addEventHandler ( \"onPlayerQuit\", getRootElement(), quitPlayer )
EDIT: javítottam a scripten, mivel több hiba volt benne.