matekozd ki. adj meg egy változóba egy bizonyos összeget, amennyi 0 legyen, mondjuk 9.
lekéred egy változóba a játékos pénzét, azt tostring()-el stringgé alakítod, majd string.len-el lekéred azt hogy hány karakterből áll. ezt a számot kivonod a 0 mennyiségének a változójából, tehát abból, ami az elején 9 lett. (például)
így megkapod azt, hogy hány 0-t kell kiíratnod. csinálsz egy üres változót, ami majd a 0-kat fogja tárolni, amik kirajzolásra kerülnek. Jön egy for loop, ami 1-től elszámol addig amennyi 0-t kikell íratnod, és mindig hozzáad egy nullát stringként a változóhoz. ezt már csak kikell íratnod fehérrel, mögé pedig a pénzösszeget kékkel vagy akármivel.
tehát. 9 jegyű lehet max a pénzösszes például, és neked van 500 forintod, akkor az általam leírt technikával fogsz kapni egy változót, ami ezt tartalmazza -> \"000000\" mivel 9 - 3 = 6.
tehát nagyjából: (lehet vanbenne hiba, ezeréve nem scripteltem)
local maxNulla = 9
local playerMoney = getElementData(localPlayer, \"char.money\") or 0
local actualCharAmount = maxNulla - string.len(tostring(playerMoney))
local finalString = \"\"
for i = 0, actualCharAmount, 1 do
finalString = finalString .. \"0\"
end
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(),
function()
dxDrawText() -- stb
end
)