GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Jordan Lyon - 2014. június 03. - 14:28:11
-
Kérdésem lényege csináltam 1 egyszerû objectet 3ds max-ban aminek készítettem DFF COL fájlt + texúrát raktam az objectre, txd workshopban pedig TXD fájlt csináltam de amikor berakom (MTA) szerverre sima fehét textúra van rajta :wall:
Aki le tudná írni h kellene vagy esetleg videót tud linkelni meg köszönném ! :)
-
Csáó!
Szerintem tudom mi a probléma(nekem legalábbis ez volt)
Ugye a TXD fájlt azt csakis TXD Workshoppal lehet elkészíteni.
Amikor berakod a PNG-ket akkor ott alapértelmezetten névnek azt adja be hogy png.
Ezt kell átírni arra amilyen neve volt a képnek amikor beraktad 3ds maxba.
Remélemn érthetõ voltam xD
-
Köszi utólag rá jöttem tesztelgetés közben ;D :D Viszont most meg ez a bajom (igaz eddig is volt ez már ) :wall:
http://www.kepfeltoltes.hu/140605/mta-screen_2014-06-05_06-20-44_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Mit baszok el itt? :D :mistrust:
-
Õõ, az a képen mi akar lenni? Textúra bug?
-
Szerinted mért tettem fel a kérdést? >:D :) nem tudom gondolom 3ds nem jól csinálok vmit .........
-
Erre a textúra bugra sajnos nemtudom a választ...:/
Image tudna segíteni csak szószerint b*szik rá, az a lényeg hogy neki sikerüljön és nemakarja kiadni a \"titkokat\"
-
ezt meg oldottam viszont textúrát nem tok rá rakni :\'( :wall: hiába png vagy bmp nem jó 1-2 enged az objectre :confused: mi lehet a baj ?
-
Sajnos nemtudom ez néha nálam is probléma, de érdekes mert csak pár modellnél jön elõ, van hogy semmi baja, passz...
-
Lehetséges h a textúra és a object mérete nem m1 ....tehát meg kell egyeznie
-
Kérdésem lényege csináltam 1 egyszerû objectet 3ds max-ban aminek készítettem DFF COL fájlt + texúrát raktam az objectre, txd workshopban pedig TXD fájlt csináltam de amikor berakom (MTA) szerverre sima fehét textúra van rajta :wall:
Aki le tudná írni h kellene vagy esetleg videót tud linkelni meg köszönném ! :)
-
Csáó!
Szerintem tudom mi a probléma(nekem legalábbis ez volt)
Ugye a TXD fájlt azt csakis TXD Workshoppal lehet elkészíteni.
Amikor berakod a PNG-ket akkor ott alapértelmezetten névnek azt adja be hogy png.
Ezt kell átírni arra amilyen neve volt a képnek amikor beraktad 3ds maxba.
Remélemn érthetõ voltam xD
-
Köszi utólag rá jöttem tesztelgetés közben ;D :D Viszont most meg ez a bajom (igaz eddig is volt ez már ) :wall:
http://www.kepfeltoltes.hu/140605/mta-screen_2014-06-05_06-20-44_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Mit baszok el itt? :D :mistrust:
-
Õõ, az a képen mi akar lenni? Textúra bug?
-
Szerinted mért tettem fel a kérdést? >:D :) nem tudom gondolom 3ds nem jól csinálok vmit .........
-
Erre a textúra bugra sajnos nemtudom a választ...:/
Image tudna segíteni csak szószerint b*szik rá, az a lényeg hogy neki sikerüljön és nemakarja kiadni a \"titkokat\"
-
ezt meg oldottam viszont textúrát nem tok rá rakni :\'( :wall: hiába png vagy bmp nem jó 1-2 enged az objectre :confused: mi lehet a baj ?
-
Sajnos nemtudom ez néha nálam is probléma, de érdekes mert csak pár modellnél jön elõ, van hogy semmi baja, passz...
-
Lehetséges h a textúra és a object mérete nem m1 ....tehát meg kell egyeznie