Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Archívum
»
3ds max által szerkesztett object importálás hiba
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: 3ds max által szerkesztett object importálás hiba (Megtekintve 869 alkalommal)
Xenius
668
3ds max által szerkesztett object importálás hiba
«
Dátum:
2013. szeptember 29. - 08:00:27 »
0
Voters list:
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni abban hogy az miért van ha a 3ds max-ba kitörlöm a képen látható object ajtóit akkor nem tudok besétálni rajta? Olyan mintha ki sem töröltem volna.
http://kepfeltoltes.hu/130929/mta-screen_2013-09-29_07-56-35_www.kepfeltoltes.hu_.png
[/img]
Válaszotok elõre is köszönöm!
Naplózva
muHaHaHa
70
3ds max által szerkesztett object importálás hiba
«
Válasz #1 Dátum:
2013. szeptember 29. - 09:10:58 »
0
Voters list:
Collisiont is lekell cserélni, sajnos nem elég az objectet szerkeszteni.
Naplózva
Xenius
668
3ds max által szerkesztett object importálás hiba
«
Válasz #2 Dátum:
2013. szeptember 29. - 09:18:58 »
0
Voters list:
Igen azt is csináltam hozzá. De átesel az egész objecten.
1 kb-os collision file-t csinál a 3ds max.
«
Utoljára szerkesztve: 2013. szeptember 29. - 09:21:55 írta Xenius
»
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerverfejlesztés
»
Archívum
»
3ds max által szerkesztett object importálás hiba
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal