GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Patrick - 2014. Június 08. - 22:27:19

Cím: 3DS Max által készített object
Írta: Patrick - 2014. Június 08. - 22:27:19
Üdv mindenkinek, ezt a témát azért indítottam, mert van pár problémám a saját objectem berakásával.

3DS Max segítségével készítettem példának egy fakockát, amit be szerettem volna rakni MTA-ba. A berakása ment, csakhogy két szélsõ oldala látszott, a további kettõ pedig nem, illetve át lehetett rajta menni.


A kérdésem a következõ: -Hogy oldható az meg, hogy szilárd test legyen ez a kocka?


                                         -Hogy oldható meg, hogy ne csak két szélsõ oldala látszódjon, hanem mind a négy?

EDIT: Megoldva, rájöttem a hibák okaira, zárom.
Cím: 3DS Max által készített object
Írta: Patrick - 2014. Június 08. - 22:27:19
Üdv mindenkinek, ezt a témát azért indítottam, mert van pár problémám a saját objectem berakásával.

3DS Max segítségével készítettem példának egy fakockát, amit be szerettem volna rakni MTA-ba. A berakása ment, csakhogy két szélsõ oldala látszott, a további kettõ pedig nem, illetve át lehetett rajta menni.


A kérdésem a következõ: -Hogy oldható az meg, hogy szilárd test legyen ez a kocka?


                                         -Hogy oldható meg, hogy ne csak két szélsõ oldala látszódjon, hanem mind a négy?

EDIT: Megoldva, rájöttem a hibák okaira, zárom.