Szerintem ő úgy értette, hogy a képernyőn folyamatosan számoljon vissza és mikor letelik az idő akkor csináljon valamit.
Ami neked kell az az amit előttem is említettek+
onClientRender
dxDrawText
a drawchat mutatja az időt ami kell még hogy csináljon vmit. az onClientRender azért kell, hogy ne csak egy pillanatig lásd a szöveget hanem folyamatosan. A másodpercet ami még hátra van meg egy változóval tudod megoldani aminek az értéket beállítod pl 100ra és a funkción belül(amit a setTimer funkció előhív) kivonsz belőle 1-et és ennek a változó értéket rakod be a dxDrawText szövegébe(itt használnod kell a tostring funkciót). Majd a funkcióba kell még egy feltétel ami
if valtozodneve == 0 then
és ehhez a feltételhez írod be azt a funkciót amit szeretnél elindítani mikor véget ér a számlálás.
Tipp: Használj
removeEventHandler
-t, hogy eltüntesd a szöveget mikor a számlálást véget ér.