Főoldal
Fórum
Bejelentkezés
Regisztráció
Friss hírek
Információ
GTA Közösség – Megszokott arculattal.
Keresés a fórumon
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerver bemutatása
»
Archívum
»
Beverley Project
« előző
következő »
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Le
Szerző
Téma: Beverley Project (Megtekintve 1209 alkalommal)
Nolan
14
Beverley Project
«
Dátum:
2017. április 08. - 01:37:20 »
0
Voters list:
Üdvözlök mindenkit,
A hamarosan nyíló szerverek témába nyitok, de a projekt valószínűleg
fél éven belül lesz csak kész
, csupán szemléltetni szeretném azt, hogy mit is szeretnénk összehozni.
Kezdjük a legelején. A szerver visszarepíti a játékosokat a \'60-as , \'70-es évek Amerikájába (
afféle modellek, dizájnolás, autók, skinek, stb.
), és a munkák valamint munkalehetőségek is ehhez fognak kapcsolódni. Amit az egyik legfontosabbnak tartunk hogy a munkák következetesen kapcsolódjanak egymáshoz, ebből adódóan úgy működjön a szerver, hogy mindenki kivegye a saját részét.
Ezért az elképzelésünk a következő e téren:
A munkafolyamatok túlnyomó részét (
idővel elegendő emberrel megpróbálunk minden folyamatot üzemek által végeztetni
) gyárak, üzemek fogják végezni. Példa: Hogyan kerül a hús a polcokra? Farmer típusú frakció egy tanyás részen, ahol különböző folyamatokon át levágják az állatot, feldolgozzák, ehhez hozzákapcsolódik a Szállító frakció, akik eljuttatják a boltokba a húsárut.
Minden egyes üzemnek, feldolgozónak, boltnak lesz egy frakcióvezetője, akinek
3-4
alkalmazottja van. Fejenként napi fél-egy óra munkával megtudják termelni a város számára szükséges ételt, italt, tehát attól nem kell tartani hogy kifogynának a boltok, és éhen halnának az emberek.
Viszont ha ez mégis bekövetkezik, hogy bizonyos frakció nem tudja megfelelő mértékben termelni a saját termékét,
az
állam
leváltathatja a vezetőjét
, és újfent pályázható a frakció vezető széke (átmenetileg az egyik beosztott kerül előléptetésre).
Az üzemeknek tartaniuk kell egymással a kapcsolatot, hiszen a megrendeléseket egymással intézik. Minden üzem kap egy bizonyos tőkét, abból gazdálkodhatnak, majd saját erőből kell talpra állniuk, és fent maradniuk. Az áraikat ők szabhatják meg, egy bizonyos korláton belül, ezt a korlátot az
állam fogja kontrollálni
, amit szintén egy 3-4-5 tagos frakciónak szánunk.
Mivel lesz ezáltal 3-4 olyan frakció, akik gyakorlatilag az emberek \"
életben maradását
\" szolgálják nagyon komoly pályázat, valamint egy alapos TeamSpeak-es elbeszélgetés után bízunk csak meg. A szerver kezdésnél az állam kap egy nagyobb kapacitású élelmiszeradagot, de ezt csak akkor használhatják fel ha a gyárak nem működnek megfelelően.
Meg lesz határozva hogy egy ember egy nap maximum mennyit dolgozhat a gyárban, mivel nem csak a pénzszerzésről kell szólnia a szervernek. Az intervallum vélhetően 30 perc és 3 óra között lesz.
A bérezést is a főnök szabja meg, annak aki többet dolgozik emelhet a bérén, aki pedig nem megy be munkába csökkentheti,vagy akár teljesen meg is vonhatja amíg nem hozza be a lemaradását a cég felé.
Nagyjából a munkák kapcsolatával egyelőre ennyi a terv. Tudni kell azt hogy nagyon kezdetleges az ötlet, ezt még nyilván csiszoljuk majd, csak valami hasonló módon szeretnénk elkészíteni a munkákat. Ennek célja hogy a fahordás ne egy 8 órás monoton munka legyen, aminek gyakorlatilag semmi értelme sincs, mivel a szerver nem halad tőle előbbre.
Emellett lesz a szerveren egy-kettő, maximum három darab alapmunka, amik frakciók nélkül végezhetőek, de ezek lényegesen kevesebb pénzt fognak adni, viszont az időlimitjük napi négy óra lesz. Ezzel arra akarjuk sarkallni az embereket hogy legyenek a körforgás részei, és vegyék ki a részüket az üzemi/gyári felépítésből.
A szerver alapinformációi:
A szerveren anyagi támogatás által nem lehet vagyonra, sem vagyontárgyakra szert tenni. Az egyik fő célunk volt hogy a szerverünk ne legyen \"pay2win\", ezért sem autót, sem fegyvert, sem egyéb értéket képező dolgot nem tudunk adni a támogatásért cserébe. Természetesen örömmel fogadjuk az adományokat, amiért cserébe fórum rangot adunk, egy bizonyos összeg felett pedig egyedi skint.
A szerver vélhetően San Fierroban fog játszódni, az 1960-as, 1970-es évek környékén. Ebből kifolyólag át lesznek mappolva és dizájnolva a területek, ami nem kis munka lesz, de jó munkához idő kell.
Alap valuta a dollár.
A szerverre való regisztráció fórumon keresztül történik. Itt ki kell töltened egy tesztet, majd később magadról, a szerveren való céljaidról, ambíciódról, valamint a karakteredről kell egy hosszabb irományt összetákolni. Ha ezt a vezetők egyike megfelelőnek találta lehetőséget nyílik arra hogy a szerveren játssz, valamint a fórumot használd. Nyílt regisztrációra nincs lehetőség. Ennek célja hogy szűrjük azokat az embereket akik nem valóak RP szerverre, és egy olyan csapatot összehozni, akik nem céljuk az anyagi jólét, csak a saját RP-jük játszása. Fontosnak tartjuk hogy akik nálunk fognak játszani alkalomadtán tudjanak veszíteni.
A szerveren az
első hibád
után írásos figyelmeztetést kapsz, a
második után
pedig
véglegesen bannolunk
. Nem lesz AdminJail, két lehetőséged van, ha elpuskázod elbúcsúzunk egymástól. Ha jó játékos voltál és hasznos része a szervernek, csak rosszabb pillanatod volt akkor megfontoljuk hogy adjunk még egy esélyt. Unban kérelmi joga mindenki játékosnak van aki beregisztrált a szerverre.
Ezek a szerver legfontosabb alapinfói, a későbbiek során a kevésbé fontosakkal is
bővülni
fog.
Holnapi nap kora délutáni óráira bővíteni fogom a leírást az alapmunkákkal, illegális résszel, valamint a csapat tagjaival, és a jövőbeni terveinkkel. Köszönöm ha végigolvastad, bármiféle kritikát elfogadunk.
Naplózva
skyLine
Globális moderátor
2171
2020
Vaterán
Beverley Project
«
Válasz #1 Dátum:
2017. június 28. - 09:49:07 »
0
Voters list:
Él még a projekt?
Ha szükség lenne még a témára, akkor írj egy PM-et. Addig viszont zárom és helyezem.
«
Utoljára szerkesztve: 2017. június 29. - 15:15:56 írta skyLine
»
Naplózva
Nyomtatás
Oldalak: [
1
]
Fel
« előző
következő »
GTA Közösség - A magyar GTA fórum
»
Multi Theft Auto (MTA)
»
MTA: Szerver bemutatása
»
Archívum
»
Beverley Project
ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal