GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerver bemutatása => Archívum => A témát indította: krisk - 2012. Augusztus 31. - 09:15:01

Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Augusztus 31. - 09:15:01
Ezt a leírást fõleg az erre idegen emberek számára készítettem, hogy õk is megértsék kb mirõl szól ez az egész. A szerver teljes leírásáért olvasd el a szabálykönyvet.
Mi is ez a szerver?
Ez a szerver úgy új kezdeményezés a SAMP közösség felé. Célja egy asztali RPG alapú történetmesélõs játékmenet létrehozása a GTA-n belül.
Hogyan nézne ez ki?
A kocepció igen egyszerû. Mint minden asztali RPG, ez is egy szabály- és világleírással kezdõdik. A miénket megtekintheted ITT. Ezekre a szabályokra alapozva ún. modulok eljátszása a cél. Ha a szerver a filmstúdió, akkor a modul a forgatókönyv: ez határozza meg, hogy a történetet hogyan kell lefolytatni, minek kell kikerekednie, hogyan lehet meggyõzni az NPCket/NJKkat, leírja az NJK jellemeit, esetleg hogy a karaktereket hogy kell ún. \"összemesélni\" (a karakterek útjait ütköztetni), stb... Természetesen a modul csak iránymutató, és elsõsorban az egész a mesélõ fantáziáján múlik. Rengetegszer elõfordulhat az, hogy pl. egy modul egy váratlan cselekvésre nem készül fel, ilyenkor az egész az improvizáláson áll vagy bukik.
Ezt hogy kell alapjában elképzelni?
A szerver alapjában véve zárva van. Egy elõre meghirdetett mesélés esetén a hírdetõ KM meghatározza a modul lejátszásához szükséges karaktereket. Amennyiben ezeket a karaktereket betöltötték, lehet alternatív karakterekre jelentkezni. Ha megvan az ajánlott játékosszám (kb. 5-8 fõ), akkor a szervert egy elõre meghatározott idõben megnyitjuk, és indulhat a buli.
Mi az a KM?
A KM, vagy kalandmester, mesélõ, játékmester, GM, DM, stb... felel a játéktér kidolgozásáért, elmeséléséért. Pl. tegyük fel, hogy van egy utca, ahova kilépnek a játékosok egy kocsmából. A KM feladata az utca bûze, forgalma, autók, emberek, NPCk leírása, és természetesen a kaland során kulcsfontosságú NPCk kezelése is.
Mit fog tartogatni a script nekünk?
Nem sokat, de tervben van pár olyan dolog, amit más szervereken eddig nem láttatok. Semmi látványos scriptre ne számítsatok, viszont a KM-eknek a mesélést könnítõen lesznek pár funkció, amik rád is ki fognak hatni.
Miért nem jó az IP?
Mivel a szerver modul alapú, ezért ha nincs mesélés, nincs szerver. A kalandokra a fórumon lehet jelentkezni.
Te kétszínû rohadék, elõször Indit szidod, most meg itt nyalsz neki?
Indi módosításait azért szidtam, mert úgy gondolom, hogy fölöslegesek a jelenlegi szerverekbe, nagyon jól megvannak azok az nélkül is. Ez azonban tipikusan egy olyan projekt, amibe definíciónál fogva kellenek ugyanazok a rendszerek, amik a legtöbb szerverbe visszatetszést keltenének.
Elérhetõségek
IP: 94.249.211.16:7777. A webcímünk: http://w0ll.fr.am vagy http://theroleplay.tk


VILÁGLEÍRÁS
Az alábbi pár oldalban San Andreast és a fõ városait írjuk le.

Mivel a világot a játékban úgyis látjuk, ezért a leírásnál inkább a város hangulatára, moráljára fókuszáltam.

A játék idõben a jelenben játszódik, az Amerikai Egyesült Államok egy szigetállamában, San Andreasban játszódik. A szerveren ezért az amerikai törvények, rendszerek, struktúra, politika stb. él, bár néhány helyen a magyar kultúra miatt szükséges módosításokat végezhetünk: pl. dátumok írása keleti sorrendben.
A játéktér a GTA:SA-ból megismert állam. A GTA:SA-ban három nagy város létezik: Los Santos, San Fierro, és Las Venturas. Ezeken kívül számos további kisebb város, farm, és egy nagy vidék vár meghódításra.
Los Santos (LS) az állam legnagyobb városa. LS az egyik legváltozatosabb város az egész világon: ugyanúgy megtaláljuk a bandákba verõdött huligánokat, mint a jól ismert, és alíg ismert utcai bandákat, ahogy a szupermilliomos sztárokat és zenészeket. A majdnem 1 millió ember 32 kisebb-nagyobb kerületbe osztódik, köztük filmstúdiók, többmilliót érõ házak, gettók, és a Los Santosi Nemzetközi Repülõtér (LSX), ami a negyedik legforgalmasabb a világon.
A város egyik legfélelmetesebb kerülete Ganton, ami híres az utcai bandáiról, és az erõszakos környezetérõl.
Los Santos rendõrsége korrupt, a politikusok pedig nem keresnek megoldásokat az egyre nagyobbodó utcai problémára. A Los Santosi lakosok egyik kedvenc elfoglaltsága a szerencsejáték: rengeteg különbözõ hely van, ahol szerencséjüket tehetik próbára: legyen az akár egy motocross futam-fogadás, vagy egy lóversenyzés.
Los Santost egy Mayor-council rendszer irányítja, de a polgármester nemrég fogadott el egy törvényt, amivel bármelyik szavazatot egy nemmel elutasíthatja, ezzel rengeteg a hatalmát fenyegetõ rendeletet hárított el pár hónap alatt.
Los Santos idõjárása jellemzõen napos.
San Fierro (SF) a legkisebb város mind közül, ám a legnépesebb is. A város egy félszigeten fekszik, az állam nyugati felén. A várostól délre találhatjuk az állam legnagyobb hegyét, a Mount Chilliadet, valamint egy kis békés falut, Angel Pinet. A város keleti oldalán a híres Gant Bridge köti össze a várost Bayside sivatag és trópusok közt átívelõ, gyönyörû vidékén.
A városnak saját vonatállomása, repülõtere, és rengeteg hídja és autõpályája épült. Az államot egy erõs földrengés sújtotta 2010-ben, ezért rengeteg híd még nem, vagy csak részben állt helyre. Mivel a földrengés epicentruma Dohertyben volt, ott rengeteg ház dölt le, vagy sérült meg, melynek helyreállításán a mai napig dolgoznak.
San Fierroban igen gyakoriak az esõk, valamint a korai és késõi ködös, párás idõjárás. Ezen kívül a sivatagos Tierra Robadából átfújt homok még nehezebbé teszi a közlekedést.
San Fierro rendõrsége és lakosai jellemzõen becsületesek, a rendõrségben alacsony a korrupció.
Las Venturas (LV) San Andreas állam második legnagyobb városa. Elsõsorban szerencsejáték-város, olyan híres kaszinókkal, mint a The Camel\'s Toe vagy a Caligula\'s Palace.
Las Venturast egy úgynevezett Mayor-council, magyarul Polgármester-tanács rendszer irányítja. A polgármesternek végrehajtó, míg a tanácsnak törvényhozó hatalma van. A polgármester 2 tanácstag szavazatával rendelkezik. A döntések hozatalához többségi szavazás, a város alapdokumentumát, felépítését célzó rendelkezések, ún. sarkalatos rendeletek létrehozásához a tanács 2/3-ának igenlõ szavazatára van szükség.
Minden innen származó lakosnak ismeretes, hogy Las Venturas egy korrupt, veszélyes város, melyet nagy részben a Cosa Nostra mafia három családja ural: a Leone, a Forelli, és a Sindacco családok, melyek hárman uralják Las Venturas kaszinóit. Bár gyakran versenyeznek, a három család annyira egyenlõ, hogy sosem fognak végleges gyõzelmet aratni. Tudják ezt jól az LVPD VICE osztagosai is, melyek nagy része korrupt, vagy belefásult a munkájába, de akad néhány ígéretes újonc, vagy új lakos, aki nem fér szembenézni a problémával. A rendõrség alapvetõen nem korrupt, csak a maffiával hadakozó szervezetek nagy része az.
A mentõszolgálat és San Andreas kórházai mindig is leterheltek voltak, ugyanis az államban híresen õrülten vezetnek az emberek. Egy oda látogató szerint néhány helyen olyan egy keresztezõdés, mint amiket Indiáról mutatnak. Ehhez hozzájátszik az is, hogy az állam lakossága kétszerese az eredetileg tervezettnek. A kórházak és a mentõszolgálat dolgát tovább nehezíti az államban gyakori banda- és maffia-leszámolások sora. Az egyetlen terület, ami ettõl mentes, az Las Venturasban Prickle Pine, Los Satnsoban pedig Richman, de valószínû azért, mert a maffia legtöbb tagja ott lakik.
Las Venturas közelében elhelyezkedõ Area 69 egy titkos katonai támaszpont. Mivel a kormány nem nyilatkozik az ott folyó kísérletekrõl, terroristafenyegetettség miatt, ezért az összeesküvés-elméletek hívei földönkívüliekrõl, és repülõ csészealjakról beszélnek. A kormány a területet erõsen védi, és bármilyen betolakodót azonnal lelõnek. A terület közelében helyezkedik el a Big Ear nevû rádióteleszkóp, amit szintén a kormány tart fent. Bár látogatható, de célját a kormány máig nem fedte fel.
San Andreas vallási összetétele nem ismert, bár a templomok hiánya arról árulkodik, hogy sok az ateista, de sok embert hallani az utcán, akik szektákról, vagy egyéb furcsa vallásokról beszélnek.
Az emberek nagy része autóval jár, mivel nincs megfelelõ tömegközlekedés, de sok gyalogost is láthatunk az utcákon, a nagy népsûrûség miatt. A gyalogosok általában zárkózottak, nem nagyon beszélnek, csak ritkán, esetleg pénz ellenében adnak útbaigazítást.
San Andreasban a pénz értéke igen kicsi, fõleg a magas fizetések miatt az árak itt jóval nagyobbak, mint az USA többi részében.
San Andreas igen jól tájékozódott a világ dolgairól Fõ hírcsatornája a SAN, vagy San Andreas Network, mely két rádió, két televízióadót, és egy napilapot ad ki. Ezen kívül természetesen foghatóak a nagy sorozat és hírcsatornák, mint pl. CNN, FOX, stb... LV egyik kedvenc mûsora a Nagy Robbanás nevû szappanopera, amit a SAN ad helyi idõ szerint 8 órakor. Érdekes módon San Andreason kívül a nézettsége igen csekély.
San Andreas rengeteg helyet biztosít a kikapcsolódásra: edzõtermek, gyorséttermek, bevásárlóközpontok várják a vendégeket. Az állam befogadó készsége olyan nagy, hogy a legtöbb amerikai gyártó megváltoztatja a márkaneveit, és jobb minõségû ételt forgalmaz kizárólag San Andreasban.


A szerver világának, mûködésének, és szabályainak leírását tekintsd meg ITT.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: rewan - 2012. Augusztus 31. - 10:32:09
Nem rossz ötlet, bár fura, hogy kizárólag modul/KM alapú lesz. De nem baj, össze lehet hozni jól.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Augusztus 31. - 10:56:53
Idézetet írta: rewan date=1346401929\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem rossz ötlet, bár fura, hogy kizárólag modul/KM alapú lesz. De nem baj, össze lehet hozni jól.
 
A szerver nem a mostani SAMP RP szerverek helyettesítésére jött létre, ezért is van/lesz csak idõszakosan nyitva.
Weboldal:
w0l.fr.am
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Dead - 2012. Augusztus 31. - 14:01:50
jó lehet :)
majd megnézem :)
(a fórum neve befigyel :D )
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Augusztus 31. - 14:05:35
Szabálykönyv, és világleírás készül.
E: A legelsõ, 11 oldalas verzió kész, letölthetõ a honlapról.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Augusztus 31. - 19:26:18
Hej-hej!
Ilyenre én is gondoltam, csak az MTA keretein belül.
Ez egy olyan dolog, ami az NWN-ben totál alapvetõ, mivel az asztali alapján mûködik, és én is ez alapján találtam volna ki, és alkottatam volna meg a dolgot.
Már mióta egy iylen szerver az \"álmom\", sokszor megfordult a fejemben, hogy keressek rá (lehetõleg MTA) scriptert, de attól félek, idegen lenne a dolog a játékosoknak.
A zárt szerver szintén jó, ezt csak így is érdemes kidolgozni, mert a hétköznapi GTA RPG játékosok nem is értenék az egészet.
Tanácsolom, hogy ha bárki is megkapja a kódot a szerverhez, elõtte komoly teszten essen keresztül, hogy mi is ez, és miképpen kellene mûködnie.
A kód meg -ha lehet- úgy menjen, hogy ne a szerver legyen lekódolva! HAnem a karakter. Arra gondolok, hogy fellép Kiss_Pista, bekéri a karakterhez tartozó login kódot a szerver, és kér egy másikat is, ami naponta változik.
Miért jó ez? Mert elkerülhetõ, hogy kéz alatt elkezdjen terjedni a kód, és mivel mindenkinek egyedi kódja lenne, senki se adná tovább a sajátját. :)
Miért változzon? Mert pl egy felhasználó általánosan használt kódját manapság nem nehéz beszerezni, de ha van egy szerveroldali, változó kód is, arra nem tudnak következtetni más, SQL-el rendelkezõ szervertulajok az SQL táblázatukból.
Másik, hogy egy-egy mesélõalkalomnál nem lenne az, hogy belép X emberke játszani, de õ arra a napra nem kapott meghívót az alkalomra.
Miképpen változzon? A legjobb az lenne, ha a fórum és a szerver össze lenne kötve, lenne egy erre szolgáló rész, ami generálná a kódot pl minden hajnali 3-kor, és fórumon PM-be elküldené a felhasználónak. (Bááár, ezt szerintem nem lehet megoldani.)
Másik, hogy egy erre kijelölt személy végezné ezt el SQL-en, és minden mesélõalkalom elõtt a játékra jogosultaknak elküldené. Nem lenne nagy meló, egyszerre sok ember nem is jó egy-egy partyalkalomnál.
Egy gond van az ilyennel: nem lesz állandó, KM nélkül átfordul sima GTA RPG-vé akár, bár ha a játékosok értik a lényeget, és valóban profik, akkor nem lesz probléma.
Tipp: HA meg lehet csinálni, akkor mûködjön úgy, hogy amikor MODUL mesélés van, elõre le legyen tisztázva, medtõl-meddig szól a party, és akkro mindenkinek kötelezõ legyen ott lennie, mert a KM is ennek fényében alkotja meg a modulokat.
És a tipp, ami lett volna, csak elkalandoztam :D: 1 karakternek két VL-je (Virtual Life) legyen! Két VL-t a VW különböztetné és választaná el. (Már ha ez megoldható.) Értsétek úgy, hogy ha pl modulmesélés van, akkor a karakterhez más statisztikák mentõdjenek, de ha nincs modulmesélés, akkor egy másik VW-ben tudjanak akár egymással játszani is, így nem lesz az, hogy \"2 hete nincs idõm felmenni, akkor minek menjenek , nincs mesélõ\". Sajnos ez asztali RPG-ben is egy örök probléma: a mesélõ hiánya, és az idõpontok összeegyeztethetõsége.
Hmmm, akár ennek keretein belül is megoldható a kétfajta karakterhalál: Modulos mesélésnél (más néven partyalkalom) 1K1É a javasolt, szabad játékban meg a másik.
És ha a modulos VL-nél meghalt a karakter, akkor ne engedje játszani, csak szabad játékban.
Miért is jó ez? ÉLETÚTJÁTÉK! És a siker, hogy 1-1 karakter mennyi kalandot élt meg, stb, rengeteg hasznos dolog rejlik benne.
Ám van hozzá vagon ötletem.
Karilap mehet, 1K1É is mehet, úgy gondolom, a módosított PG szabályzatra is szükségetek lesz. ;)
Sok szerencsét kívánok, remélem a SA:MP keretein belül is megoldható a dolog.
Bár én az MTA-ra szavazok ezen a téren, a GUI miatt fõleg... Hmmm, mennyivel stílusosabb lehetne, ha GUI-ban üzenne a KM a játékosoknak, ott mesélne, mindenki látná azt a GUI-t, és abba kellene írni is, IC más színben, OOC is más színben. Persze SA:MP-on belül is vannak alternatív megoldások.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Augusztus 31. - 19:35:35
Kicsit félreértetted, de az alapötletet jól gondoltad. A szerver csak akkor van nyitva, ha mesélés van. A kalandokat elõre a fórumra írjuk ki, ahol a mesélõ meghatároz x karaktert, amik kötelezõek a modulhoz. Ha az megvan, akkor alternatív emberek jelentkezhetnek. Amennyiben a karakter nem megfelelõ az adott szerepre, vagy OOC nem elég megbízható a játékos, a KM nem engedi elfoglalni a szerepet. Innentõl pedig az egész asztali RPG formában megy, hiszen a SAMP-ból ami fel van használva, az csak maga a város. KM elkészíti a terepet, lerakja a kocsikat, nyomtatja a karilapokat, és mehet a modul.
Ha nincs mesélés, akkor fórum RPG-re gondoltunk, mint karakterfejlõdési forma, de a te ötleted is elgondolkodtató, lehet, hogy váltunk, és akkor ez a rendszer lesz.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 01. - 02:06:25
Kitaláltunk jó kis dolgokat a szerverhez, reméljük nem hiába lesznek megvalósítva. :)
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: ►ѕтa - 2012. Szeptember 01. - 03:09:48
Egyébként megvalósítható a szerver fórummal való összekötése (ha smfre gondolsz).
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Fl0rian - 2012. Szeptember 01. - 09:46:18
Hmm, elég komolynak tûnik az egész... kíváncsi lennék rá, de engem ide nem fognak beengedni az tuti..
Asztali RPG-t még életem során nem játszottam... szégyenszemre azt sem tudom mi az a KM, mesélõ stb.
Ez alapján nincs SAMP RP... hanem csak GF, mert ha jól olvasom, ez az igazi RPG. :)
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 01. - 10:13:47
Idézetet írta: ѕтaЯ date=1346461788\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyébként megvalósítható a szerver fórummal való összekötése (ha smfre gondolsz).
 
Rossz dologra gondolsz. Egyébként az alapkoncepció kicsit változott, majd írok egy új leírást.
Amúgy szabálykönyv frissítés lesz, új világleírással.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 01. - 10:25:24
Idézetet írta: ►ѕтaЯ◄ date=1346461788\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyébként megvalósítható a szerver fórummal való összekötése (ha smfre gondolsz).
 
Igen, tisztában vagyok vele, csak eléggé össze-vissza fogalmaztam.
De hajnal 3-ig, vagy 4-ig elég sokmindent kitaláltunk, bár annyira le voltam fáradva agyilag, hogy volt, amit ezerszer el kellett magyarázni, miért nem megvalósítható. :D De dûlõre jutottunk végül. :D
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: James_Raynor - 2012. Szeptember 01. - 10:42:32
Indi: PDRP is idegen volt, mégis mekkora sikere lett. :)
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 01. - 10:55:57
Leírás frissítés alatt, nemsokára jön az új, néhány plusz magyarázattal.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 01. - 12:57:26
Idézetet írta: James_Raynor date=1346488952\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Indi: PDRP is idegen volt, mégis mekkora sikere lett. :)
 
Számítok ám rád is, hogy felnézel! :)
Ebben az a jó, hogy a KM központúság miatt sok JK nem is fontos egyszerre, 3-4 ember is jól tudja érezni magát, hozzájuk kell KM még, meg neki 3-4 segéd az összetettebb kulcskarakterek miatt.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Szeptember 01. - 13:47:44 )

Fontos dolog, hogy javasoljuk a játékhoz a késõbbiekben a Modern Mod V2 letöltését, mivel 2012-ben játszódik majd, és az SA-ban megismert \'92-es jármûvek nem igazán illenek be, továbbá szebb is lesz a megjelenés.
Az SRT is ajánlott az egységes skinekhez, meg a szépséghez, de ez már csak finnyáskodás nálam. :)
A Modern Mod-hoz készítettem egy Kb 150 MB-os kiegészítést és patch-et, ezt a mai nap folyamán reményeim szerint felpakolom valahova, tovább összeraktam egy 100 MB-os skincsomagot is, amiben benne vannak az új bandák skinei, új rendõrök, és egyéb skinek.
(A fent említett dolgok elérhetõek az oldalról, a skincsomag és  apatch is hamarosan fent lesz.)
Az új bandák (esetleges bõvülés várható):
Skullcrushers
Többnyire Los Santos belvárosából származó fehér srácokból álló banda.
A környéken viszonylag újonan, a 2000-res évek elején bukkantak fel.
Foglalkozási területük eltér a megszokott bandákétól, drogot osztanak le nagy adagokban a kisebb dealereknek, de az utcán õk nem árulnak. Fegyverekben utaznak, különféle biztosítási csalásokból szerzik a könnyû pénzeket. Verésekre, strici munkákra bérelhetõek fel.
Területeket nem igazán foglalnak el maguknak, sokkal inkább jellemzõ rájuk, hogy bárhova bemennek, ha üzleti érdekeik úgy kívánják, de ha valaki keresi õket, akkor az éjszakai szórakozóhelyeken és illegális versenyeken lelheti fel a csapatot.
Faji alapon nem kifejezetten elfogultak, bárkivel üzletelnek, de önmaguk közé csak fehéreket fogadnak be.
Féllábbal lavíroznak a maffia és a banda illemkódex közötti normáknál. Az utcai, sportos stílus náluk elvárás, a fizikai erõ minden esetben jellemzõ rájuk, nem kerülik az utcai lövöldözéseket, de jobban szeretnek a színfalak mögött maradni, és erkölcsileg merevek, bármi sértés éri õket, azonnal igyekeznek megtorolni.
\"3279593041_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"6302021032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"909687613_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Hammerskins
A szervezet minden esetben rasszista bõrfejûekbõl áll, ez is szabályozza a cselekedeteik nagyrészét.
Megjelenéükre bárhol lehet számítani San Andreas területén. A színesbõrûek által lakott gettokba nem szoktak bemenni, de a belvárosban otthonosan mozognak.
Területeket nem uralnak soha se, de lakókörnyezetükbõl összefogva próbálják elhajtani a bevándorlókat.
Bûnözés nem jellemzõ rájuk, az utcai bandák módján legalábbis. Elsõsorban a faji, homofób és politikai alapon elkövetett verések, gyilkosságok az ismert módszereik, kiképzéseket tartanak lerobbant farmokon és elhagyatott épületeknél, táborokat és koncerteket szerveznek.
A kábítószert minden formájában elvetik, a prostituáltakat használják, de soha semmiylen esetben nem futtatják õket.
Abban az esetben, ha valaki kilép közüllük, a személy számíthat arra, hogy úton-útfélén verésekre, megaláztatásokra várhat a volt társaktól.
Fegyvereik leginkább ütõ-vágó szerszámok, de mióta a Skullcrushers megjelent, komolyabb lõfegyvereket, többnyire pisztolyokat is beszereznek.
\"dnmolc2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"dwmylc1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"dwmylc2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"gungrl3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"vhmycr_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"vwmycd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"vwmycr_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"wmyammo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"wmycri_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Hooligans
 
Ezek a srácok mindig is itt voltak San Andreas területén, Las Venturas és a sivatagos környék számukra idegen terület, de San Fierro-ban és Los Santos-ban bármikor beléjük lehet botlani.
Ez a fajta szubkúltúra Angliából a football kiséretével indult hódító útjára, és az amerikai srácoknak is megtetszett a dolog, sokszor nem is amerikai sportcsapatok állnak a rajongásaik közepette, hanem angliai és egyébb európai football csapatok.
Elsõ ránézésre sima, sportosan öltözött fiatal és középkorú férfiak, de a felszín és a drága sportruházat alatt agresszív, csak a verekedésnek élõ emberek vannak.
Munkából szerzik kenyerük, számukra a verekedés egy életforma. Csoportosan ha szembe mennek valakivel, olykor szó nélkül összeverik az embereket, ha nem tetszik az illetõ nekik.
A legkiismerhetetlenebb csoportosulás, egységes csapatnak nem lehet õket nevezni, mivel sportcsapatok színei mögött tevékenykednek, afféle lokálpatrióta módon. De gyakori, hogy más városban lakik az illetõ, és más város csapatának szurkol, így sok esetben verik össze egymást is, elõre megszervezett \"matekozásokon\".
\"maffa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"somyst_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"swmocd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"swmyhp2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"swmyst_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"wmycd1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"wmyri_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Mongol\'s MC
Egy hétköznapi motoroscsapatnak látszó, de annál veszélyesebb csoport. Kábítószer, prostituáltak, fegyverek, amik beszerezhetõek tõlük.
Drága chopper fajtájú motorokkal járják az utcákat, dzsekijükön egységes banda-color található, szigorú hierarchia mûködik közöttük.
Amennyire csak lehet, elzárkóznak a négerektõl, de rajtuk kívül bárkivel leállnak üzletelni.
Motoros felvonulásokat tartanak igencsak sûrû idõközönként, városokon kívüli farmokon szállnak meg ha csoprtokban vannak, sokszor egész heteket képesek áttivornyázni.
A rendõrség tekinthetõ a legfõbb ellenségüknek, sokuknak jogosítvány sincs, jellemzõ, hogy a motorokról leszerelik a rendszámtáblákat, illetve egyfajta fricskaként bugyit húznak rájuk, ezzel kigúnyolva a rendõrség munkáját.
\"9604037091_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"10749636512_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"4414727753_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"hmydrug_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Black Panthers
San Fierroban mûködõ, erõs faji büszkeséggel rendelkezõ, eleinte Los Santosban megalapult néger szervezet.
Illegális anyagokkal nem kereskednek, de ha vásárolnak, akkor a Los Santos-i néger bandáktól szerzik be a szükséges fegyvereket, esetleg drogokat.
Elsõsorban a saját érdekeiket érvényesítik az utca törvényei szerint, a skinheadek közkedvelt áldozataik, jellemzõ rájuk, hogy szabályos utcai háborúkat robbant ki a két oldal, ahol a halálos áldozat is mindennapos.
Területüknek érzik az egész utcát, de nem a megszokott területi villongásokban mutatkozik ez meg, hanem az utcai jelenlétükben, riogatásokban.
Dolgozni nem szokásuk, pitiáner utcai és bolti rablásokból, fenyítésekbõl szerzik pénzüket.
\"sfr1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"sfr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"sfr3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Hell\'s Angels
Szintén egy motoros banda, mûködési területük változó, agresszív verekedéseikrõl ismertek, kábítószer és fegyverkereskedelem, emberrablások jellemzõek rájuk.
Nemzeti érzelmûek, a feketéket kifejezetten megvetik, a bõrfejûekkel bár szrors kapcsolatokat nem ápolnak, de igen jól megférnek egymás mellett, sok esetben a skinheadeket kérik fel egy-egy, az Angels által szervezett, nagyobb volumenû -és a bûn melegágyának- számító motoros rendezvény felvigyázására.
A Mongol\'s MC-vel bár baráti kapcsolatokat nem nagyon ápolnak, idõnként össze is ugranak, de ha a motorosok érdekeirõl van szó, minden viszályt és ellentétet félre tesznek, akár saját lakhelyeiken bújtatják a másik csapat tagjait is.
Jellemzõ rájuk az alkoholfogyazstás, a kokainozás, és a gyorshajtás, a rendõröket szintén megvetik.
\"bikdrug_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"bikera_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"bikerb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Crips
Los Santos keleti felének egyik uralkodó bandája. Több apró csoportból áll, minden csoport tetején áll egy-egy vezér, és ezek felett csak a fõvezérük áll. Hierarchikusnak hangzik, de rendnek helye nincsen a bandán belül, a totális káosz uralkodik közöttük.
Õsi ellenségeik a Blood\'s banda, szintén fekete bõrû tagjai, a viszály egy régi drogbizniszbõl indult ki.
Területekért harcolnak, a területnek a prostitúció, az illegális kereskedelem és a drogelosztás miatt van jelentõsége.
\"ballas1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"ballas2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"ballas3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Blood\'s
Los Santos keleti felének egyik uralkodó bandája. Több apró csoportból áll, minden csoport tetején áll egy-egy vezér, és ezek felett csak a fõvezérük áll. Hierarchikusnak hangzik, de rendnek helye nincsen a bandán belül, a totális káosz uralkodik közöttük.
Õsi ellenségeik a Crips banda, szintén fekete bõrû tagjai, a viszály egy régi drogbizniszbõl indult ki.
Területekért harcolnak, a területnek a prostitúció, az illegális kereskedelem és a drogelosztás miatt van jelentõsége.
\"vla1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"vla2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"vla3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
(Igen, ugyan az lett a kettõ leírása, de valóságban se nagyon különböznek, csak érdekek válasszák ketté õket.)
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: RolePlay - 2012. Szeptember 01. - 19:01:04
A szerver világának, mûködésének, és szabályainak leírását tekintsd meg részt nem volt még idõm elolvasni
Ha fasza dinamikát csináltok kurva jó lesz, persze értelmes játékosok szükségesek hozzá.
A skinek meg kibaszott jók :D Jó ez a rendszer.
Hajrá :D
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 01. - 19:14:30
NA ja, ide értelmes playerek kellenek, az tuti, bár mivel mindenki a KM elõtt van, mindenkit lát a KM (Krisk csinált erre egy ötletes megoldást, nem a sima /tv, /spec dolog), akkor lehet mindenkivel rendesen foglalkozni, elvégre iylen rendszerrel, mint a KM-es, szinte lehetetlen nonozni, aki meg gyökérkedik, azt csak ki kell tiltani.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Szeptember 01. - 21:31:17 )

/do nem lesz, /try se lesz, lebeszéltem Krisk-kel, hogy a KM alapú felállásban, képzettségekkel teljesen hasznavehetetlen a két dolog, kommunikálni kell ezekhez, és  a /me is kicsit más lesz, meg a kommunikáció is, továbbá kitaláltunk egy elég egyedi megoldású IC dokumentumkezelést, ikonos inventoryt ehhez, stb-stb.
Maszek egy megoldás lesz, de stílusos, arra számítsatok. :)
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 01. - 23:44:56
A szabály- és világleírás jelenleg fejlesztés alatt van, az új verzióba már bekerülnek a szerverben lévõ ficsörök  RP-vel kapcsolatos dokumentációja is, valamint természetesen pár javítás.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Amf - 2012. Szeptember 02. - 00:53:49
A skinek komolyak lettek. ???
Még nem nagyon próbáltam ilyen stílusú játékot (Vagy csak nem tudok róla :D)
De ezt biztosan kipróbálom majd. :)
Egyenlõre még azt sem tudom, hogy mi az a KM. :-[
A skineket mivel csináltad? :D
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 02. - 08:00:31
AMF, ilyesmit csak az N.W.N.-en próbálhattál ki maximum, mert ott vannak ilyen asztali elemek. :)
A skineket innen-onnan gyüjtögettem össze, néhány van, amik nem a megtalált formájukban láthatóak, mert kicseréltem a fejüket, textúrát itt-ott, amin nem tetszett.
Részemrõl a mai feladat, bár ezt még Krisk-kel se beszéltük meg, de belefogok, és vagy bekerül, vagy nem, azok a képzettségek lesznek, és egy ADnD alapú jellemmátrix.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Amf - 2012. Szeptember 02. - 12:25:43
Akkor tuti, hogy nem játszottam még ilyesmit. :D
De így olvasva bejön szóval remélem lesz alkalmam, hogy kipróbáljam! :)
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 02. - 13:39:30
A szabálykönyv jelenleg erõteljes fejlesztés alatt van, így nem elérhetõ.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 02. - 18:52:49
Amire számíthattok:
A tulajdonságok teljes átírom, egy összetett képzettségrepertoárnak kb a felénél tartok már.
Kasztosodás, ami nem a klasszikus felállásban, hanem a bandákra van leosztva. Aki banda nélküli karaktert akar, az szabadabban alkothat, de nem lesznek extrái, ám hátrányai se, kötelezettségei se.
És értelemszerûen egy karakteralkotás, ami nem a PDRP-s felállás lesz, hanem egy sokkal egyszerûbb, de sokkal jobb is, mivel le tudunk olyan korlátokat küzdeni, ami számomra a PDRP-nél komoly fejtöréseket okozott, éppen ezért lesznek a képzettségek is végre megalkotva.
Nem egy összecsapott munkára kell számítanotok, reggel óta melózok vele, hogy ki legyenek egyensúlyozva. :)
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: caRlos - 2012. Szeptember 02. - 19:39:32
// OFF: Az elsõ skin kajakra úgy néz ki, mint Indi az avatarján:D //
Csak kérdés, hogy meddig lesz ez a szigorúság, ha jönnének többen is. Hajrá, kíváncsi vagyok rá már nagyon.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 02. - 20:12:01
Konkrétan milyen szigorra gondolsz? :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Szeptember 02. - 20:15:25 )

Képzettségek, pipa.
Tulajdonságok, pipa.
Most jön a kasztok leírása és a karakteralkotás. :)
Aztán némi játékechanikai magyarázat megírása, és összevetés az eddigi szabálykönyvvel, mivel gyanítom, minimális módosítások ott is kellenek majd a képzettségek miatt, fõleg, hogy a tulajdonságok is többen lettek, kicsit más a profil is most.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: caRlos - 2012. Szeptember 02. - 20:17:03
Nem olyanra pl., hogy most megvan a szabályzat és betûrõl-betûre betartani, hanem, ha valakin látszik, hogy tanulni se nagyon tudna, akkor kickelki, eltávolítani a szerverrõl. Nekem is kell sok olvasás, hogy tudjak egyáltalán itt játszani, át kell gondolnom, de tudom, hogy vannak (13 év alatt) is, akik SA:MP-oznak, azoknak meg hiába magyaráztok.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 02. - 20:28:47
Valójában a KM-eknek kell a legtöbbet tudniuk a szabálykönyvbõl majd, a játékosoknak akkor van erre szükségük, amikor karaktert alkotnak.
De a mechanikát többnyire a KM-nek elég ismernie, a játékosoknak csupán (? :D) normálisan kell viselkedniük.
Tervezzük azt is, hogy TS-en XY idõpontokban segítünk majd hétköznap karaktereket alkotni az embereknek, egyébb kérdésekre is kényelmesen tudunk majd válaszokat adni, meg lesznek elõre generált karakterek is, azoknak, akiknek épenséggel nem lenne karakterük egy-egy modulhoz.
A modulokat meg hétvégékre tervezzük, persze nem kizárt, hogy egyik-másik mesélõ kissebb kalandokat indíthat más idõben, ha vannak rá jelentkezõk.
Ez a szabálykönyv még semmi a megszokott, 300+ oldalas könyvekhez képest.
Amin meglepõdtem, hogy azt hittem, kevés képzettséget csináltam.
Majd jobban megnéztem 4 másik RPG szabálykönyvet, és egyálltalán nem kevés a képzettség, csupán olyanokat hagytam el, amik kicsit akció-szinten fognak mûködni, mint a lõfegyverek, bunyó, stb.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 02. - 21:21:52
Idézetet írta: caRlos date=1346609823\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem olyanra pl., hogy most megvan a szabályzat és betûrõl-betûre betartani, hanem, ha valakin látszik, hogy tanulni se nagyon tudna, akkor kickelki, eltávolítani a szerverrõl. Nekem is kell sok olvasás, hogy tudjak egyáltalán itt játszani, át kell gondolnom, de tudom, hogy vannak (13 év alatt) is, akik SA:MP-oznak, azoknak meg hiába magyaráztok.
 
Mivel a szerver az asztali rpg alapok miatt elég kevés játékosra van szabva (5-7 fõ + 2 mesélõ), ezért azon a kevés emberen simán fent lehet tartani a rendet. A KM-nek van itt elég nagy része ebben, nevezetesen, hogy a játékosok képességeinek megfelelõ szituációkat adjon az RP zökkenõmentessége érdekében, és ne büntessen, meg zárja ki a játékost mesélés közben, mert az egy futó modulban senkinek se használ. Persze elsõre nem hiszem, hogy sikerülni fog minden, de utána csinálunk elemzést, hogy mi ment rosszul, és min lehetne javítani.
A játékmechanikát pedig elsõsorban a KM-nek kell ismernie, nem nektek. Nektek szinte csak a karaktergenerálást kell tudni, és amikor olyan játékmenethez érkeztek, aminél dobni kell/kasztokat/skilleket kell használni, a KM kiszámítja nektek, tehát sokkal többet nem kell tudni, mint a szabálykönyvet alapszinten, és a karaktergenerálás részt behatóbban.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: RolePlay - 2012. Szeptember 02. - 21:30:32
Minél több játékos annál több történet vezetés :D
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 02. - 21:40:12
Idézetet írta: RolePlay date=1346614232\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Minél több játékos annál több történet vezetés :D
 
Igen, de ha több csoporttal kezdjük az RP-t, nem összemeséléssel, akkor minden szálra kell +2 KM minimum, egy mesél, egy meg NPCket irányít. Az elsõ pár alkalommal biztos nem ilyenekkel nyomjuk.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 02. - 21:48:39
Meg Actorok kelenek majd a KM mellé.
Õk lesznek azok, akik a kulcsfontosságú NPC-ket irányítják a modulokból.
Ennek abban lesz fontossága, hogy pl egy fontosabb NPC-vel el kell játszani egy összetettebb szerepet, pl kiséri õket, vagy egy fontos cselekményszálban kell részt vennie.
Mivel õket is hús-vér emberek fogják irányítani, az NPC kifejezés csak annyiban érvényes rájuk, hogy õk a modulban meghatározott dolgok szerint fognak viselkedni, nem gondolkozhatnak-cselekedhetnek a játékosok helyett, de utalhatnak dolgokra akár, vagy kivehetik a részük fontos cselekményekbõl.
Ami fontos, hogy ne miattuk dõljön el 1-1 szituáció megoldása.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: caRlos - 2012. Szeptember 02. - 21:51:42
Azt azért jó látni, hogy végre történik valami a Magyar SA:MP RPG-n belül.. És ezeket elolvasva(nekem nagyon sok minden új dolog) rájöttem, hogy nem tudok sokat az RP-rõl.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 03. - 06:30:47
A szerver mûködéséhez szükséges alapvetõ dolgok már készen (nem akarom lelõni a poén[oka]t, semmi nagyra nem kell számítani egyébként). Én szerda estig nem leszek, addig a csapat többi tagja dolgozik.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 03. - 14:26:34
Úgy gondolom, a szabálykönyv is elkészült.
Kicsit más, nyomtatásban tetszetõsebb külalakot kapott, kissebb betûméretet, karakterlap a végén foglal helyet, képzettségek, kasztok, tulajdonságok leírása, és egyebek.
(Betûméret levétele után lett kb 70 oldalból 32. :D)
Itt elérhetitek:
 

http://data.hu/get/5526265/w0lfram_TK__Javitott_.pdf
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: caRlos - 2012. Szeptember 03. - 14:37:44
Õõõ...solidfiles.com-ról nem lehet letölteni, 2shared.com-ra.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 03. - 14:52:05
Kösz, hogy szoltál.
Inkább data.hu-ra teszem, a 2shared-re regizni kell, és még nem küldték el az e-mail-t.
http://data.hu/get/5526265/w0lfram_TK__Javitott_.pdf
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: caRlos - 2012. Szeptember 03. - 14:56:04
Most már jó. Már nézem is.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Szeptember 03. - 15:04:34 )

Egy kérdés..A tulajdonságoknál vannak ugye a csoportok.
\"Értelemszerûen amelyik tulajdonságcsoportra akarsz többet költeni, arra kell a nagyobb összeget választanod, a
legkevésbé használatosra pedig a legkevesebbet. Minden számértéket csak egyszer lehet választani.\"
Ez a szöveg az jelenti, hogy nem kell olyan sorrendben csoportokra használni? Hanem bárhogyan feloszthatom, csoportokon belül?
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 03. - 15:19:53
Igen.
VAn ott 5 számérték, de te választod ki, hogy 1-1 csoporthoz melyiket használod fel.
És a kiválasztottat kell leosztanod a csoporton belül az altulajdonságokra.
De kétszer ugyan azt a számértéket nem választhatod.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Szeptember 03. - 19:58:03 )

Végeztem némi külalaki javítást a dokumentumon, gondolok itt 2 hibás oldaltörés elrendezésére, a vízjel halványítására és a karakterlapon egy minimális javításra.
A lletöltõinkek az új dokumentumra mutatnak.
Aki esetlegesen leszedte az elõzõt, annak nem muszáj ezt is, mivel fontos, tartalmi változtatások nem történtek, ám nyomtatóbarátabb lett.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 08. - 10:03:19
Visszajöttem már Szerdán, csak nem igazán voltam abban a hangulatban, hogy gépezzek. A fejlesztés folytatódik, csak még Indit nem értem el.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 11. - 22:43:31
indi utazoot stop
indi megjott stop
krisk keresse fel indit stop
egesz heten csak ejjel leszek meg kicsit napkozben stop
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 13. - 18:18:08
elküldöd pm-ben a szabálykönyv docját? stop
kéne némi tipográfiai fix rajta stop
amúgy nagyon f ***a lett stop
majd jövõ héten beszélünk stop
Addig nincs fejlesztés, de már csak kb. egy hétnyi dolog van vissza, de a szerver úgy önmagában már most is játszható lenne.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 13. - 22:21:13
kuldom PMben, 1-2 perc stop
konkretan mit szeretnel javitani, oldalugrasokat? stop
kosz, igyekeztem :D stop
oks, de hetvegen is leszek most stop
Meg egy modult is össze kellene írni, bááár, ezt Krisk-re bízom inkább, én nem szeretek már mesélni, max actorkodnék elsõ körben. :D
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: James_Raynor - 2012. Szeptember 14. - 16:35:51
Fúúúú. Csak a \"patchek\" riasztanak el. A két motoros bandát preferálom. Freewayel alakzatban belesuhanni a naplementébe. EPIC. :D
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: b1s - 2012. Szeptember 14. - 19:13:59
Mi ez a stop? stop.
kajak nem vágom. stop. xD
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Amf - 2012. Szeptember 19. - 11:05:25
Van valami fejlemény? :)
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Episode - 2012. Szeptember 19. - 14:14:57
\"dwmylc1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\" LonsDale forever, ha érted Indi mire értem  :thumbsup:
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. Szeptember 19. - 20:15:52
Persze, hiszen szinte csak Lonsdale ruhám van. Még zokni is!:D
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 20. - 13:47:12
Idézetet írta: KROOK date=1347642839\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mi ez a stop? stop.
kajak nem vágom. stop. xD
 
Távírózásban használt speciális \"szó\" magyar hivatalos fordítása, jelentése, vége a közleménynek.
 

Van valami fejlemény? :)
 
[/quote]
Nincs, mert nem tudtunk beszélni Indivel míg nem volt (nekem, meg úgy egyébként is) fórum.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 24. - 18:59:22
Dolgozunk a weben.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 29. - 15:29:13
Kérhetnénk egy movet a megnyílt szerverekhez? Köszönjük.
Egyébként a szerver játékosalapját jelenleg tervezzük, de örülnénk, ha jönnének magatoktól is.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Gentleman - 2012. Szeptember 29. - 15:33:23
[gmod]Átmozgatva. Leírást bõvítsd kérlek szabályzatnak megfelelõen.[/gmod]
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Kosy - 2012. Szeptember 29. - 18:28:35
IP? Ami kint van nem jó
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Szeptember 29. - 20:19:43
Idézetet írta: Kosy date=1348936115\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IP? Ami kint van nem jó
 
Mivel az egész modul alapú, ha nincs mesélés, nincs szerver. Kalandokra pedig fórumon lehet jelentkezni.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Amf - 2012. Október 02. - 20:34:32
Az elsõ kalandra már most bebiztosítanám magam! :) :P ( Persze csak ha lehetséges )
Még szinte semmilyen tapasztalatom nincs asztali RP terén... :-[
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Október 03. - 19:12:18
Még dolgozunk a rendszer kiépítésén, hogy hogy legyen, de reméljük huszadikától már tudunk kalandokat nyomatni (jövõ héten programom lesz szombaton, tehát ez kilõve).
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. Október 12. - 15:29:38
Tessék jönni, karilapot írni, még folyamatban van a kaland kidolgozás, egyeztetünk pár szerverrel ezzel kapcsolatban.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Amf - 2012. Október 31. - 20:01:46
Na mi a helyzet srácok?
Nagyon kihalt a téma..
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Adam_McGoldy - 2012. November 01. - 04:24:40
Én szívesen kipróbálnám, mi tagadás :D
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: krisk - 2012. November 01. - 12:12:10
Nincsen felhasználó, akivel megcsinálhatnánk a dolgot. Ha regisztráltok, írjatok a Jelentkezés JK-nak threadbe, mert máskülönben nem tudom, hogy ki az, akit komolyan érdekel, és ki az, aki csak nézelõdni van fent a fórumon.
Cím: w0lfram - Egy új fajta RPG
Írta: Gentleman - 2012. December 01. - 21:50:42
[gmod]A címen nem fut szerver ha újra megnyílik a téma írj. Zárok[/gmod]