Sziasztok.A hamarosan nyíló szerverekben is volt egy ugyanilyen téma, de azt lezártam valamiért.
Azért, mert a szerver már fut, igaz, hogy még csak zárt állapotban, de fut. Vannak olyan emberek (többnyire azok akikben megbízok) akik rendelkeznek a szerver IP-vel és a szükséges jelszóval.
Kicsit más elképzeléseink vannak most, mint amikor elterveztük a szervert.
A szerver alapja, mint ahogy páran már tudjátok, a szakaszok lesznek.-A szakaszokat az UFResek közül akárki készítheti.
Adrenalinkapszulák fogják jelezni õket a városban, a térképen pedig
sárga pöttyök.
(Sajnos a map iconokból egyszerre csak 100 lehet a térképen, bár azt nem tudom, hogy ezt hogyan fogjuk megoldani.)
-Minden egyes adrenalinkapszula fölött ott fog lebegni a szakasz neve, a készítõ neve, az ellenõrzõpontok száma, a nehézség besorolása, a bónusz idõkorlát, a rekorder neve, és a rekordidõ.
-Innen az utolsó három az új számunkra. Minden szakasznak lesz egy rekordere. Ezeket a rekordokat meg lehet dönteni. Versengést szül, valamint lesz igazi haszna is.
Aki az adott szakaszon tartja a rekordot, az minden egyes játékostól - aki végigmegy azon a szakaszon - megkapja a jutalmának 1%-át pénzként. (Ingatlanrendszerek pwned)
-A bónusz idõkorlát annyit tesz, hogy egy szakaszra kiszabott idõ alatt való teljesítés esetén minden egyes fennmaradt másodpercért 1 $-t kap a játékos.
(2 perc az idõkorlát, és 1 perc alatt viszed végig, akkor értelemszerûen 60 $-t kapsz pluszban.)
Pénz és respekt rendszer.-A szakasz elvégzése után a szerver egy bizonyos matematikai mûveletsorozattal kiszámolja a jutalmadat a nehézségtõl és az ellenõrzõpontok számától függõen.
-Ha kapsz tegyük fel 1.500 $-t, akkor annak az 1%-át (15-öt), megkapod respektként.
-Aki szemfülesebb volt az észrevette, hogy a Hardcore 4-ben HausPark vendégspotjánál ott ékeskedik egy kék csík a pénzszámláló alatt. Az lenne a respekt csík. Minden szakasz elvégzése tölt bele egy adott mennyiséget. Ha betelik (500 respekt szükséges hozzá), akkor a /reset paranccsal lenullázhatod. A tab megnyomása után a score-odhoz mindig hozzáad 1-et. Ennek késõbb lesz még fontosabb szerepe.
-A pénzbõl majd vehetsz magadnak élettöltõket, sprint kapszulákat, és még olyan dolgokat amirõl nem szívesen beszélek. Maradjon meglepetés.
A sprint kapszula igencsak izgalmassá tudja majd tenni a rekord-döntögetõ játékot.
Más elfoglaltságok.-Nem csak a parkour lesz a respekt szerzés fõ forrása. A DM szerelmeseire is gondoltunk. A Los Santos-i gettó mögötti hatalmas aréna tökéletesen megfelel erre célra. Egy különleges FPS növelõ map lesz odabent, aminek köszönhetõen még a gyengébb géppel rendelkezõek is c-bugolhatnak kedvükre.
-Ereklyevadászat. Errõl már hallottatok az elõzõ leírásban, de másként lesz megoldva.
Most már minden egyes város rendelkezni fog egy elrejtett ereklyével. Még kicsit homályos, hogy hogyan is akarjuk ezt mûködtetni, de eljön az ideje mindennek.
Maradék.-A jármûrendszer abból áll, hogy az utcákon elszórva találsz mindenhol különbözõ járgányokat. Csónaktól kezdve helikopterig. Ezek kiszállás után eltûnnek. Mindenki vehet majd magának tetszõ jármûvet a pénzébõl.
-Teleportok nem lesznek, viszont az erre kitalált pozíciómentõ/teleportkészítõ rendszert már ismertettem, nem változott semmiben sem, maximum majd annyiban, hogy szinthez lesz kötve.
-Közlekedni a városok között majd a reptérrõl lehet.
-Lesz egy kis megkülönböztetés, amit nem kell senkinek sem rossz néven vennie. Az UFR tagjai világoskék színt kapnak a csetben, a többiek fehéret. Az UFR skinek le lesznek tiltva más játékosok elõl. Poénból sem lehet majd felmenni [uFR] elõtaggal, mert a szerver addig nem enged be, ameddig nem tudod az UFR jelszót.
-Elsõ körben még csak Los Santos városát töltjük ki szakaszokkal, nyitás akkor lesz mikor ezzel elkészültünk. Az elképzelések szerint.
-A szervernek pontos nevet még nem sikerült adnunk, mert a stílusa szerintem besorolhatatlan. Bár Epsilon szerint a legjobb megfelelõ rá az MMO PK. Bár neveket még várunk.
-Végül de nem utolsó sorban megköszönném az egész csapat nevében Epsilon munkáját, aki a semmibõl építette fel ezt a szervert.
Attila