A PROBLÉMA
Az egyértelmû, kliens-oldali anticheat esetén felmerülõ problémák mellett egyéb problémákra is fény derült: az AC-t akár egy script kiddie is ki tudta játszani, és a ban rendszert is viszonylag könnyû volt kijátszani. Ezért tegnap heves fejlesztésekbe kezdtünk, és elkezdtük kidolgozni az anticheat új verzióját.
A MEGOLDÁS
Az új anti-cheatbe sok különbözõ, a nagyobb AC-kben megtalálható rendszert tervezünk berakni. Ezeknek nagy része titkos, amiket elárulhatunk a következõk: a rendszer a futó alkalmazások között keres cheateket többféle módszer alapján, átvizsgálja a futáskor a DLL-eket, valamint egy titkos módszerrel a mod sobeitet, és a többi anticheatet, valamint a memóriahackek 90%-át ki tudja szûrni.
BAN
A ban teljesen automatizált és késleltetett lesz, hogy a cheater ne tudja, hogyan banolták. A ban indokáról és módjáról sem fogunk kiadni semmit.
BAN EVADING
A ban evadinget megpróbáljuk minnél jobban szûrni, bár egy kliens oldali anticheatnél a 100% védelem abszolút lehetetlen, ám néhány trükkel igen megnehezítettük azok dolgát, akik erre vetemednének.
Elnézést hogy ilyen szûkszavú voltam, de minnél kevesebbet tudtok a kliensrõl, annál jobb. Vic lehet írni fog még valami hozzá.