Gentleman\'s Cops \'n Robbers
http://www.clker.com/cliparts/6/2/3/f/119498567625300278computer-aj_aj_ashton_01.svg.hi.png[/img]
A projectrõl: A projectet pár napja kezdtem el, célom egy mindenki számára szórakoztató Stratégiai TDM mód létrehozása. Jelen pillanatban eléggé elején járok a játékmódnak ámbár a leglényegesebb hangokat már megszereztem ami minden bizonnyal a legütõsebb dolgok egyike lesz.
A project nem része a publikus játékmód készítésnek. Ha minden jól megy ezzel a játékmóddal akkor valószínûleg futtatásra is sor kerül. (Webhoston még gondolkodom.)
http://cluster3.lib.berkeley.edu/EART/images/blog_openstreetmap.jpg[/img]
Helyszín: A helyszín elsõ körben Las Venturas városa lesz. Sok ott a lehetõség rablás terén. Vannak kaszinók, Bankok, Üzletek, Hotelek tehát minden megfelelõ egy ilyen játékmódhoz.
http://www.waterforduhs.k12.wi.us/Animated%20Gifs/TEAM_logo.jpg[/img]
Csapatok: - LVPD - Rendõrosztag
- Mentõszolgálat
- Civilek/Rablók
http://fruzsicsiga.freeblog.hu/files/felki%C3%A1lt%C3%B3jel.jpg[/img]Figyelem:
Sajnos vannak játékosok akik bizonyos parancsokkal visszaélnének ezért a körözések kiosztása teljesen automatizált lesz. Tehát úgy már valaki nem kezdhet, hogy körözése van pedig nem csinált semmit. A rendszer tájékoztatni fogja a játékost arról, hogy mit és miért kapott. Kaphat akár körözéset: rendõr megtámadása, rablás, autólopás vagy kamerával figyelt területen fegyver elõvétele.

Körözési rendszer:
Mint fentebb említettem a játékos a körözést a rendszertõl kapja. De ennek is meg lesznek a relációi. Elõször is az elsõ 3 körözési csillag sárga színû. Ez azt jelenti nincs elfogás ellene viszont büntetõcédulát kell neki adni. Amennyiben azt nem fizeti be átlép a 4. körözési fokozatra.
4-5 körözési fokozatban már elfogás van adva a játékos ellen de a rendõrök nem lõhetik õt le. Ha lelövik nem kapnak pontot az elfogásért. A játékos pedig kórházban ébred.
6 körözési fokozat akkor jön elõ ha a játékos rendõrre tüzet nyitott (megsebezte) vagy megölt egy másik játékost. Félreértés ne essék ezt a körözési fokozatot csak komoly veszély alapján kapja meg a játékos. Amennyiben kirabol minden üzletet és ellop mindent amit talál még akkor sem lép ebbe a fokozatba.
A játékos elfogásakor 3-6 percet kell letöltsön egy (valószínûleg mapolt) börtönben. Ha börtönbe kerül a játékos abban az esetben elveszít 2 szintet és a pénze egy bizonyos részét.
Rablások és lehetõségek civilek számára:A játékosnak nem kötelezõ rablásból megélnie. Lehetõsége lesz munkát választani (buszos, teherautós, taxis) amik igen jól fizetõek lesznek. Persze túl nagy meggazdagodás nem lesz belõle várható.
A rablások üzlettõl függenek majd. Egy kaszinó vagy bank kirablásához magas rablási szint és robbanószer lesz szükséges. Míg egy kisboltot akár egy pisztollyal is ki lehet rabolni. A két rablás között pénzben óriási különbség lesz.
Egy példarablás (kaszinó): A játékosnak mondjuk szüksége lesz 15-ös rablási szintre amint ez megvan szüksége lesz pár tízezer dollárra amibõl vesz magának egy robbanószert. Ezeknek az eszközöknek a száma, hogy hányat viselhet korlátozva lesz. Amint megvan a megfelelõ felszerelés akkor már megközelítheti az épületet ahol egy minijáték veszi kezdetét. Elõször is be kell mennie az irodába a zárak kulcsaiért. Amint õ ezt megszerezte lemehet kirobbantani a széfet. Amint a széf kirobbant a LVPD erõi riasztást kapnak, hogy balhé van a kaszinóban. A kirobbantás 10másodpercet fog majd igénybe venni. Amint kirobbantotta a nagyszéfet a kis zárakat kell kinyitnia amiben az értékek vannak tárolva. Ez olyan egy két percet vesz majd igénybe. Ha megszerezte az értékeket már csak el kell juttatnia egy fekete kereskedõhöz aki õ neki ezt \"tisztára mossa\". Itt a rabló küldetése lezárul. Amennyiben elkapják közben akkor is :)
Küldetések:Lesznek küldetések is. A küldetéseket három nagy csoportra lehet majd bontani. Elõször is lesznek a pozícióhoz kötöttek. Ezeket csak akkor csinálhatja meg a játékos ha bizonyos szinttel vagy bizonyos csapattal rendelkezik. A másik küldetéstípus amit bárki megcsinálhat. Végül pedig az autómatikus küldetések maradtak.
Pozícióhoz kötött küldetések: Ez lehet akár rendõröknek rabszállítás, rablóknak drogbehozatal túl sokat nem akarok ellõni belõle a teljesítéséért pénz jár.
Szabadon választható küldetés: Ezek a küldetések több pénzt adnak és ezt mind rendõr mind civil elvégezhet. Ilyen küldetés például az, hogy találjon meg egy elveszett tárgyat. Amint felvette a küldetését a játékos a szerver megmondja hol kell keresnie az értéket. Tehát kiírja a szerver, hogy az elveszett robotot legutoljára a \"The Strip\"-en látták. A játékosnak a térkép alatt ott lesz egy radar ami kiírja a körzeteket amint beér a körzetbe valahol ott lesz egy pickup ami az itemet jelöli. Ha õ ebbe belemegy akkor megtalálta az itemet és megkapja a jutalmát. Egyszerre csak egy küldetés választható.
Autómatikus küldetések: Lesznek nem túl aktív osztályok mint a Mentõszolgálat és a Tûzoltóság akiknek kis feladatuk van játékosokkal kapcsolatban. Például mentõsnél életerõ újratöltése.
Ez eléggé unalmas lenne ezért itt jönnek képbe az autómatikus küldetések. A szerver riasztja az ilyen pozícióban lévõ játékosokat egy egy elõre generált szituációhoz. Tûzoltókat lakástûzhöz, mentõsöknek betegszállítás. (Itt sem akarok túl sokat ellõni a leendõ küldetésekbõl)
Szintrendszer:Több fajta szintrendszer is lesz (rendõrszint, rablószint, mentõszint...) viszont én most az általános szintrendszert mutatnám be. Minden órában a játékos kap egy szintet. Ez a TAB fülnél a \"SCORE\" részen lesz látható. A szintekre azért lesz szükség, hogy tudjon fejleszteni dolgokat. Bizonyos házak jármûvek szinthez lesznek kötve. Például egy emeletes ház szint:7 két emeletes szint: 8 vagy akár jármûveknél premier: szint 5 infernus: szint 20.
Itt jelentõsen eltérõ lesz a többi szintrendszertõl ugyanis amint megvette a játékos a neki tetszõ dolgot (ami pénzbe és szintbe kerül) abban a pillanatban a dologhoz szükséges szint kivonódik az õ szintjébõl. Így folyamatosan szükség van a szintekre. Tehát nem lesz az, hogy elértem a 20-as szintet akkor vehetek mindent ami nekem tetszik. Hanem kivonódik és a sorozat kezdõdik elölrõl.
Ez csak az általános szintrendszerre lesz igaz.

Gyakran felmerülõ kérdésekre válaszok:
A szerver mikor nyílik meg?
-Sajnos ezt nem tudom függ attól, hogy hogyan haladok. Szerintem a béta verzió pár héten belül elkészül (remélhetõleg).
Akkor ez most RPG szerver lenne?
-Nem szó se essék errõl! Az tény, hogy a pénzgyûjtésrõl szól viszont nem lesznek kötött RP elemek.
Melyik kliensen fog futni a szerver?
-Minden bizonnyal 0.3e hacsak addig nem jön ki újabb.
Vannak nagyon jó mapjaim hova küldhetem el ha szeretném bent látni?
-Szerintem ez az a játékmód típus amit nem a mapolás tesz széppé. Azt a keveset amire szükség van el tudom én is végezni.
Gentleman
Sok sikert! Jól hangzik. ;)
Ötlet: Ezeket a sima szinteket inkább pontoknak nevezd, mert ha esetleg egy játékos nem olvassa el a leírást (megesik velük), akkor nem fog tetszeni hogy a dolgok elvesznek amit \"szintért\" vesz.
Sok sikert
Sok sikert:DD
Sok sikert! Ha megvalósítod,játszani fogok a szervereden!
KIS ÉRDEKESSÉG (KATT KATT)
vagy
KAT KAT
Sok sikert! :)
Köszönöm!
Amúgy egész jól haladok valahogy lustábbnak gondoltam magam. :hmmm:
Ötlet: Archivementek!
sok sikert hozzá :)
kiváncsi vagyok rá
Ötlet: Archivementek!
Gondolkodtam rajta de sajnos a dini miatt ez meglõtt dolog :(
Ötlet: Archivementek!
Gondolkodtam rajta de sajnos a dini miatt ez meglõtt dolog :(
[/quote]
Segítsek(MySQL)?
Sok sikert. :)
Ötlet: Archivementek!
Gondolkodtam rajta de sajnos a dini miatt ez meglõtt dolog :(
[/quote]
Segítsek(MySQL)?
[/quote]
Háát megköszönném ha elmondanád a lényeget :) Steam profilt küldök privátba :D
Helyzetjelentés:
A mod még közel sincs kész.
köszönet a tesztszerverért Szilárdnak, tesztelésért Tekunak és WolwerinZnek.
Nagyon sok minden elkészült fõleg a rendõrök terén.
Pár kép (sokmindent videóban lehetne bemutatni)





Pár fõbb dolog ami elkészült:
Y - rendszer: Y gomb megnyomásával rendõrautóból interkacióba lehet lépni a gyanúsítottal. Lásd felszólítani lehúzódásra vagy akár megbüntetni.
MMB -rendszer: Ez a letartóztatásnak felel meg. Elég rátartani a célszemélyre a fegyvert és megnyomni az MMB gombot és õ kényszerített állapotba kerül. Ez 60mp ig tart. Csak ilyenkor bilincselhetõ és bilincselésbõl börtönbe kerül. Viszont csak akkor lehet kényszeríteni a körözés alatt álló játékost amennyiben a rendõrök vannak túlerõben. Ha a célszemélynél fegyver van akkor nem lehet kényszeríteni vagy ha a bûnözõk az adott területen többen vannak mint a zsekák. Ennek tesztelése látható a 2. képen. Engem külföldi CnR szervereken ennek az ellenõrzésnek a hiánya nagyon zavart ezért is tartom ezt hangsúlyosnak.
SUBMISS: A rendõrök ha megnyomják a KEY_SUBMISSION gombot akkor a rendszer erõsítést kér. Ilyenkor 10másodpercig a térképen egy sziréna villog a pozíción és a rendõrök erre tudnak válaszolni az N gombbal. A sziréna a bûnözõknek segít, hogy lássák mikor hívtak erõsítést.
N - rendszer: Bármely hívásra legyen ez rendszer által generált vagy játékos által a rendõrök tudnak válaszolni az N gombbal.
Unlockok: A rendõrök unlockolhatnak maguknak jármûveket és \"perkeket\" ez látható a 3. képen
Átszabott körözés: Témában már leírtam a mûködését. Itt a 2. képen látható grafikusan.
Extra jármûvek: Az elsõ és az utolsó képen láthatóak az extra rendõrségi jármûvek. Mûködésük egyszerû elég csak dudálni és a sziréna már be is kapcsol.
5 kódok: Szintén zavarónak találom a sok pötyögést állandóan. Ezért megírtam az 5-kód rendszert ami abból áll, hogy ha a játékos 5 kódot ír a chatbe az a rendõrségi rádióban kiegészül teljes rádió szöveggé. Példa erre: [LVPD] %s: gyalogos üldözésben vagyok (5-6) a(z) %s területen, vége
Rendõrszintek: A rendõrök az aktuális szintjüket a térkép körül láthatják. Ez is látható a 2. képen.
Minirablások: Folyamatosan készülnek üzletek el amiket ki lehet rabolni. A rabláshoz csak egy lõfegyverre van szükség. Amint megkezdõdik a rablás a rendõrök riasztást kapnak, hogy hol folyik éppen. A célszemélynek 15 másodpercig kell az üzletben maradnia. Amennyiben meghal vagy elkapják abban az esetben bukta a rablást.
Grat, nagyon jó lesz a leírtak alapján!
Végre olyan CnR server készül Magyar nyelven, ami valóban a CnR stílust követi, és nem valami félRP-félCnR katyvaszt!
Ha tudok valamiben segíteni, csak szólj.
Tipp: legyen benne angol nyelv is, meg angol ismertetõ, mivel tuti ennék mások is a Magyarokon kívül.
Sok sikert hozzá! Tuti, hogy fel fogok nézni, nagyon tetszik.
Nagyon jó lesz! ;)
Grat, nagyon jó lesz a leírtak alapján!
Végre olyan CnR server készül Magyar nyelven, ami valóban a CnR stílust követi, és nem valami félRP-félCnR katyvaszt!
Ha tudok valamiben segíteni, csak szólj.
Tipp: legyen benne angol nyelv is, meg angol ismertetõ, mivel tuti ennék mások is a Magyarokon kívül.
Vannak dolgok amiken erõsen gondolkodom és kíváncsi lennék a véleményedre mert tudom nagy CnR játékos is vagy.
Elõször is ezek tervezett dolgok csak akkor kerülnek be ha a közösség szeretné:
Kilépés mentése: A játékos onnan folytatja a játékot ahol kilépett. Ezt erõsen ellenzem és tervezem olyanra, hogy csak akkor folytassa onnan ha crashelt.
Korlátozott felhasználó: A játék egyenlõsége miatt aki kiválasztja a pozícióját és a skinkjét azt többet nem változtathatja meg. Elõnye az, hogy nem lesz fél percenként csapatváltás.
Izgatottan Varom! Hajra!!!!
Korlátozott felhasználó: A játék egyenlõsége miatt aki kiválasztja a pozícióját és a skinkjét azt többet nem változtathatja meg. Elõnye az, hogy nem lesz fél percenként csapatváltás.
Viszont ha csak rendõr/civil van fent.. És a civilek rabolnak.. Hiába lenne valaki rendõr, nem fog tudni lenni.
Korlátozott felhasználó: A játék egyenlõsége miatt aki kiválasztja a pozícióját és a skinkjét azt többet nem változtathatja meg. Elõnye az, hogy nem lesz fél percenként csapatváltás.
Viszont ha csak rendõr/civil van fent.. És a civilek rabolnak.. Hiába lenne valaki rendõr, nem fog tudni lenni.
[/quote]
Ezt könnyû korlátozni. Ilyenkor letilthatom a rablásokat :D
Sok sikert! Érdekes megoldások vannak benne! :) Még nem találkoztam ilyenekkel. Így tovább
9 darab minirablás elkészült. Még 11 van hátra a béta részéig. Kezdésnek 20 minirablás és 3bank+3kaszinó (nagyrablás) lesz.
Én ezt tuti, hogy imádni fogom kéremszépen.
Én szívesen megmutogatok pár dolgot. :D
Akit érdekel nyugodtan írhat PM et :D
Meg egy pár jó admin jól jönne :D
Vannak dolgok amiken erõsen gondolkodom és kíváncsi lennék a véleményedre mert tudom nagy CnR játékos is vagy.
Elõször is ezek tervezett dolgok csak akkor kerülnek be ha a közösség szeretné:
Kilépés mentése: A játékos onnan folytatja a játékot ahol kilépett. Ezt erõsen ellenzem és tervezem olyanra, hogy csak akkor folytassa onnan ha crashelt.
Korlátozott felhasználó: A játék egyenlõsége miatt aki kiválasztja a pozícióját és a skinkjét azt többet nem változtathatja meg. Elõnye az, hogy nem lesz fél percenként csapatváltás.
Szerintem ne mentse a kilépés kordinátáit, mert már most látok benne visszaéléseket.
Ments le néhány ismert helyet, amik spawn pontként funkcionálnak, mint pl Jefferson, Ganton, stb, és kész. Ezeket adja be randomra és kész.
Csapatváltás: Ezt annyira nem kell szigorítani véleményem szerint. De ha akarsz valami korlátozást, akkor vagy idõban méred:
30 percenként lehessen váltani rendõr-nem rendõr között.
Vagy pontban (feltéve, ha van pontrendszer):
25 pontonként lehessen váltani.
Illetve ezek kombinációja.
Csapatváltás az jó ötlet amit mondtál azt be is teszem :)
Hello.
Én jelentkeznék Adminnak. Nekem nem kell nagy admin szint csak szeretném rendbe tartani a szervert, mert hogy ha megnyílik napi 3-4 biztos fent leszek a szerveren :)
De te tudod. Légy szíves írj választ
Köszi.
Üdv.:fbsokk
Ma 15:00 kor akit érdekel a project státusza feljöhet és megnézheti.
Ip-t? adsz vagy hogy???
Ott leszek !
Ip-t? adsz vagy hogy???
Itt a témába kiírom az adatokat.
Hozzátenném még az alapvetõ dolgokat kell tesztelni és el is magyarázom a rendszerek mûködését. Nagy stájert még nem fogok varázsolni :)
94.242.208.121:7778
Jelszó: gmantest
Játékmód verziója: 0.1beta
Teszt vége. Köszönöm a segítségeteket! Nagyon sok fontos hiba lett kijavítva a játékmódban.
Weboldal elkészült: http://gentcnr.netai.net/
Ip-t? adsz vagy hogy???
Itt a témába kiírom az adatokat.
Hozzátenném még az alapvetõ dolgokat kell tesztelni és el is magyarázom a rendszerek mûködését. Nagy stájert még nem fogok varázsolni :)
94.242.208.121:7778
Jelszó: gmantest
Játékmód verziója: 0.1beta
Teszt vége. Köszönöm a segítségeteket! Nagyon sok fontos hiba lett kijavítva a játékmódban.
Weboldal elkészült: http://gentcnr.netai.net/
[/quote]
NEMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Ba*s már
Tessék?
Mysql rendszer elkészült kadaradam segítségével amiért nagy köszönet jár neki :D
Szerintem az a gondja, hogy lekéste. Én is :D
A weboldal össze lett kötve a szerverrel tehát aki a webre regisztrál a szerverre is regisztrálódik.
Szerintem az a gondja, hogy lekéste. Én is :D
Azt :D
Csináltam egy kis propaganda képet. Nem vagyok túl nagy mestere a fotóboltnak.
Sok sikert! Bár a weboldalhoz vennék domaint és normális tárhelyet bérelnék mert fontos szerepe van fõleg hogy össze is van kapcsolva a regisztráció és ha a szerver elkészül nem 10-20 látogatója lesz..
Sok sikert! Bár a weboldalhoz vennék domaint és normális tárhelyet bérelnék mert fontos szerepe van fõleg hogy össze is van kapcsolva a regisztráció és ha a szerver elkészül nem 10-20 látogatója lesz..
Hát eleinte azért nem szeretném mert nem biztos, hogy megfelelõ érdeklõdés lesz a szerver terén.
Látom most is fent vagytok teszteltek :) ha kell segítség adjatok egy ip t és megyek :D
Nagyon jónak tûnik ! Remélem sikert is arat majd :D
Igen,jól láttad éppen a taxis feladatot teszteltük :yes:
Látom most is fent vagytok teszteltek :) ha kell segítség adjatok egy ip t és megyek :D
MA ébredtem rá, hogy egy óriási baki miatt nem mûködött a dolog (hála nekem :laugh:), de minden bizonnyal az új verzióban már jó lesz.
12+-ja van ennek a Topicnak is ezt is simán ki lehetne emelni :) (csak mondtam félre értés ne essék ! :) )
12+-ja van ennek a Topicnak is ezt is simán ki lehetne emelni :) (csak mondtam félre értés ne essék ! :) )
Én igazából azért nem emeltem ki mivel saját topic, hogy ne legyen elfogultság miatt probléma :)
Kis infó a szerverrõl:
332 ház elkészült.
12+-ja van ennek a Topicnak is ezt is simán ki lehetne emelni :) (csak mondtam félre értés ne essék ! :) )
Nem a \" + \" -ok száma dönti el, hogy ki legyen-e emelve a téma vagy sem.
12+-ja van ennek a Topicnak is ezt is simán ki lehetne emelni :) (csak mondtam félre értés ne essék ! :) )
Az a szerver kap kiemelést amelyik több embert foglalkoztat[/quote]
12+-ja van ennek a Topicnak is ezt is simán ki lehetne emelni :) (csak mondtam félre értés ne essék ! :) )
Az a szerver kap kiemelést amelyik több embert foglalkoztat[/quote]
[/quote]
12+-ja van ennek a Topicnak is ezt is simán ki lehetne emelni :) (csak mondtam félre értés ne essék ! :) )
[/quote]
Nem a \" + \" -ok száma dönti el, hogy ki legyen-e emelve a téma vagy sem.
[/quote]
12 like - Téma kiemelve ;)
[/quote]
..
Szerintem meg ne azt tárgyaljuk ki, hogy a téma ki lesz e emelve vagy sem mivel ha a téma aktív a közösség számára akkor alapból a sor elején marad.
Témához offoktól visszatérve:
Bekerült ház névre átírása
Idõban
Apróbb elírások fixálva
Taxi részlegesen fixálva de még új frissítésre vár.
Szerintem meg ne azt tárgyaljuk ki, hogy a téma ki lesz e emelve vagy sem mivel ha a téma aktív a közösség számára akkor alapból a sor elején marad.
Témához offoktól visszatérve:
Bekerült ház névre átírása
Idõban
Apróbb elírások fixálva
Taxi részlegesen fixálva de még új frissítésre vár.
Grat így tovább.
fejlemény?
fejlemény?
Ma vendégek voltak nálam holnap pedig ballagásra megyek. Hétvégén fixálok 3 jelentõs hibát és beteszek még 1-2 rablást. Utána Vekeri fesztiválon leszek (az olyan 4 nap) és azután adminbéta várható amikor az adminok tesztelik a dolgokat :D
Visszajöttem már aktív leszek :)
fejlemény?
Ma vendégek voltak nálam holnap pedig ballagásra megyek. Hétvégén fixálok 3 jelentõs hibát és beteszek még 1-2 rablást. Utána Vekeri fesztiválon leszek (az olyan 4 nap) és azután adminbéta várható amikor az adminok tesztelik a dolgokat :D
[/quote]
Kik az adminok ?
Gentle, Indi, sok Z, fbsokk, wolverinz, meg én (lehet van még valaki :D)
Gentle, Indi, sok Z, fbsokk, wolverinz, meg én (lehet van még valaki :D)
ilyen sok? és ki az a sok Z ? nem ZZzzzZZ-re gondolsz?
De arra gondolt ZzzzzZ-re:)xd
De arra gondolt ZzzzzZ-re:)xd
Az mind1 xD
NA nekifogtam a Group systemnek.
A következõképp nézne ki:
A szerveren egyszerre max 50 group lehetne. Ezeknek a funkciója az lenne, hogy könnyebben tudjon társalogni több ember. Egy-egy groupnak nevet is lehetne adni 15 karakterben. A group nem menti el a tagságot relog után elvész. Amint az utolsó grouptag is kilép a group felbomlik.
NA nekifogtam a Group systemnek.
A következõképp nézne ki:
A szerveren egyszerre max 50 group lehetne. Ezeknek a funkciója az lenne, hogy könnyebben tudjon társalogni több ember. Egy-egy groupnak nevet is lehetne adni 15 karakterben. A group nem menti el a tagságot relog után elvész. Amint az utolsó grouptag is kilép a group felbomlik.
Ez tetszik, kb olyan lesz mint egy társalgó?
Igen ez lesz a funkciója :D
Mivel SACnR-es megoldás, elmondom mi az igazi, tényleges funkció:
Ha a csapattagoknak kiírod, hogy \"-Menjünk bankot rabolni\", akkor csak õk látják, akik a csoportban vannak.
De ha sima chat-be írnád, akkor látná a rendõr is, ami nem jó, mert kevesebb idõtök van.
Meg SACnR-ben az van, hogy PM-et lehet egymásnak küldeni ID alapján. De akik meg egy csoportban vannak, azoknak nem kell egyenként elküldeni mindenkinek, minden üzenetet, elég egyszer leírni groupchat-be.
Mivel SACnR-es megoldás, elmondom mi az igazi, tényleges funkció:
Ha a csapattagoknak kiírod, hogy \"-Menjünk bankot rabolni\", akkor csak õk látják, akik a csoportban vannak.
De ha sima chat-be írnád, akkor látná a rendõr is, ami nem jó, mert kevesebb idõtök van.
Meg SACnR-ben az van, hogy PM-et lehet egymásnak küldeni ID alapján. De akik meg egy csoportban vannak, azoknak nem kell egyenként elküldeni mindenkinek, minden üzenetet, elég egyszer leírni groupchat-be.
Ez jó, am egy kérdés csak adminok lesznek a zsaruk?
Bárki lehet rendõr.
Bárki lehet rendõr.
Akkor mindenki az lesz XDD
A bûnözõk számára is rengeteg funkció elérhetõ.
Várom már, biztos fogok itt játszani.
Bárki lehet rendõr.
Akkor mindenki az lesz XDD
[/quote]
Én például nem.
Várom már, biztos fogok itt játszani.
Bárki lehet rendõr.
Akkor mindenki az lesz XDD
[/quote]
Én például nem.
[/quote]
Te egyedül,de akkor is tegyük fel 30-an vannak fent,abból biztos 20 zsaru 10 bünözõ :/
am 30 percig civil kell hogy legyen az illetõ :D
am 30 percig civil kell hogy legyen az illetõ :D
OMG,akkor korán reggel mindenki kaszálja a sok pénzt majd :D
Legyen inkább 20 perc és oké részemrõl :P
Nem 30 percig kell civilnek lenni, hanem 30 percenként lehet csapatot váltani.
Mivel SACnR-es megoldás, elmondom mi az igazi, tényleges funkció:
Ha a csapattagoknak kiírod, hogy \"-Menjünk bankot rabolni\", akkor csak õk látják, akik a csoportban vannak.
De ha sima chat-be írnád, akkor látná a rendõr is, ami nem jó, mert kevesebb idõtök van.
Meg SACnR-ben az van, hogy PM-et lehet egymásnak küldeni ID alapján. De akik meg egy csoportban vannak, azoknak nem kell egyenként elküldeni mindenkinek, minden üzenetet, elég egyszer leírni groupchat-be.
Röviden és tömören,olyan mint az rp szervereken a chat...beveszed/csatlakozik és akkor már beszélhet a group chat-be
Ez felkeltette a kíváncsiságom. ^-^
Mikor nyit a szerver? :)
Mikor nyit a szerver? :)
Most mondhatnám hogy a r***** essen a group systembe :S Bármi bármilyen egyszerû megbolondul. Persze a bonyolult dolgok elsõre mûködnek.