Szavazás

Értékeld a szervert akár olvasottak, akár a tapasztalataid alapján!

Összes szavazó: 48

Szerző Téma: FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!  (Megtekintve 16940 alkalommal)

FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #15 Dátum: 2013. november 04. - 23:02:32 »
0 Show voters
A nyitás mikorra tehetõ? :D Egyébként hogy tudjak mondani megint valami rosszat: A szerelõ telepnek szerintem nem szükséges kapu, aki szereltetni akar had menjen be szabadon, aki meg nem, azt meg kitessékelik, rosszabb esetben \'107\' :D

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #16 Dátum: 2013. november 05. - 06:21:53 »
0 Show voters
\'107\'[/quote]
*911
Szerintem is felesleges az a kapu oda....

FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #17 Dátum: 2013. november 05. - 14:22:41 »
0 Show voters

*911
 
[/quote]
Elnézést! :D Végülis amerikában játszódik az egész...  ;D De legalább a kapuban egyetértünk :D

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #18 Dátum: 2013. november 05. - 15:12:22 »
0 Show voters
Amerika meg forint ? O.0

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #19 Dátum: 2013. november 05. - 15:52:07 »
0 Show voters

Amerika meg forint ? O.0
 
[/quote]
Tipikus hiba,szinte minden szerveren. A sok szervert indító egyén azt képzeli,hogy San Andreas egyenlõ Magyarországgal..
A San Andreas játéktere az Egyesült Államokban található,nem pedig Európában,fõleg nem Magyarországon.

FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #20 Dátum: 2013. november 05. - 16:05:53 »
0 Show voters
Tipikus hiba hogy nem tudjátok mi az a szerepjáték. Ezen a szerón, ebben a szerepjátékban, ebben a világban amerikát játszanak és forint a fizetõeszköz. Ez van ilyen világ ez. Nem kell mindig belekötni mindenbe hanem éld bele magad a szerepbe.

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #21 Dátum: 2013. november 05. - 18:43:49 »
0 Show voters
Hát... nem is tudom. Ami azt illeti én nem voltam megelégedve az elõzõ Angel Pinevel. Eléggé..., hogy is mondjam.. hát érdekes volt :D (sosem voltam a szavak embere). Remélem ebbõl több minden fog kisülni. Sok sikert ;)!
 

 

Amerika meg forint ? O.0
 
[/quote]
U.I.
Tipikus hiba,szinte minden szerveren. A sok szervert indító egyén azt képzeli,hogy San Andreas egyenlõ Magyarországgal..
A San Andreas játéktere az Egyesült Államokban található,nem pedig Európában,fõleg nem Magyarországon.
 
[/quote]
Nem rosszból de igaza van. Amerikában a fizetõ eszköz a dollár, nem pedig a forint. San Andreas pedig valóban az Egyesült Államokban játszódik, és nem fura a falu neve ahol játszódik az egész? Angel Pine, ez is egy Amerikai kisváros neve. Elég egyértelmû szerintem. \"Normális\" RP szerveren az alap dolog, hogy a fizetõ eszköz dollár, te is átálhatnál erre, hidd el élethûbb lenne az egész játék élmény.
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 05. - 18:48:23 írta Loren »

FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #22 Dátum: 2013. november 05. - 20:16:34 »
0 Show voters
Ne veszekedjetek már ezen, tiszta dedó. \'J.Carter\' kijavított, és elindult egy lavina. Szerintem tökéletes lesz forinttal is, ha szép árfolyamon fog mozogni az egész.

FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #23 Dátum: 2013. november 05. - 20:30:25 »
0 Show voters
Nem mintha extrém tapasztalatom lenne ez ügyben, de szerintem teljesen elfér egymás mellett a két dolog. Igazából maga San Andreas is egy kitalált hely, egy \"alternatív világ\", tehát akkor nem muszáj dollárnak lennie a pénznemnek sem, az is lehet alternatív. Lehet akár forint is, de szerintem bármi más, akár kitalált fizetõeszköz. Ez egy alternatív világ, ahol forinttal fizetnek.
Másrészt viszont, attól hogy forint a fizetõeszköz, nem muszáj, hogy az Magyarország legyen. Dollárt használnak egész Ausztráliában is, mégsem Amerika, attól, hogy dollár a fizetõeszköz (természetesen meg van különböztetve a kettõ pénznem). Magyarországon magyar forint van, a játékban meg lehet san andreas-i forint, de akár az is lehet, hogy a szerver Magyarországon játszódik (igen, akár San Andreas névvel is), vagy bármi amit kitalálnak a szerver tulajdonosai. De ebben szerintem teljesen igaza van hektorka felhasználónak: ez egy RPG szerver, játszatok szerepet.
Illetve, ha már írok: a téma címe el lett gépelve. Az nem updeted, hanem updated a zárójelben.
Üdvözlettel,

Manaszon!
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 05. - 20:32:03 írta manaszon »

FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #24 Dátum: 2013. november 08. - 09:39:02 »
0 Show voters
Huhh, elolvastam a kommenteket itt a végén, hát ugylátom eléggé fontos ez a pénznem dolog. Szerintem mind egy. Ahogy írtátok egy alternatív világban az a pénznem amit szeretne az ember. Mivel nem szeretném minden egyes téren kiszámolni hogy akkor mennyi is legyen az ára dollárban hogy ne legyen \"non-RP\"-s, és szerintem ha dollár lenne 1-2-re mindenkinek lenne háza kocsija stb, nem lenne cél a szerveren. 5 dollár fizetést adunk 1-1 képzés nélküli melónál, az elég kevés lenne. Így senkinek nem kell számolgatni hogy reális e egy ingatlan, jármû, garázs, biznisz, vállalkozási engedély stb. Mivel magyarul vannak kiírva a textlabelek, magyarul vannak kiírva az textobjectek, ezért szerintem nyugodtan állíthatjuk azt is, mivel nem fogom átnevezni a falut, hogy mindenki ismerje, és mivel Magyarországon vagyunk, nem fogunk Angol nyelvû és pénznemû szervert írni, csak mert a falu neve amerikai. Rengetek RP szerver van ahol nincs átnevezve Los Santos Budapestre és még is Forint a pénznem. Sõt engem kifejezetten zavar ha ilyen neveket adnak az alapok helyett. Tudsz tájékozódni ha ismered az alap mapot, nem írsz véletlenül sem LS-t amikor a város neve Budapest. Szerintem ez lényegtelen dolog. A lényeg az hogy jól érezzük magunkat egy kidolgozott szerveren. Sajnos nem tudok felhívni a gyártót hogy nevezze át Angel Pine-t Veresegyházára, és nem is akarom, így ismerik, ezen a néven fog futni. Szerintem ez nem akkora probléma. Magyarországon vagyunk, szerintem ez így van rendjén.
Szerintem a szerelõtelepre IRL sem állhatsz be a garázsba egybõl hogy \"ne itt a kocsim szereljedmármeg!\". Persze a való életben nem csinálnánk ilyet, mert nem hogy nem csinálná meg az autóm, még el is küldene a sunyiba. Egy szerver készítésénél azt is figyelembe kell venni hogy nem mindenki lesz olyan aki tökéletesen befogja tartani az összes szabályt. Még a legnagyobb RP szervereken is elõfordul hogy berohangálnak a szerelõtelepre csak úgy, beleülnek a kocsikba, hasonlók. A kapu azért van ott, ha már ez a legszemetszúróbb, mondjuk én eddig minden szerveren láttam kaput neki, mert engem kifejezetten idegesítene ha szerelném az autót és valaki más aki nem bírja kivárni a sorá bejönne és a felettem állna és írogatna hogy megjavítanám e  az autóját, vagy esetleg betolatna a mûhelybe mikor festek egy másik autót. Mindenki tudja hogy akár milyen RP-s egy szerver, mindig vannak olyan játékosok, akaratlanul is, akik csak akkor tartják be a szabályokat, ha betartatod velük. Sok minden lehet felesleges, például sok szalagkorlátot tettem le, utak szélére ahol esetleg ugratni lehet vagy irreálisan nagy távot levágni, esetleg tengerbe esni, hasonlók. Ezek is feleslegesek lennének ha mindenki csak az úton közlekedne ahogy kell. De mivel mindenki szeret sietni és nem mindig úgy viselkedni ahogy egy szerepjátékhoz méltó, hátha szívesebben megy egy olyan úton ami fákkal szegélyezett, szépen kidolgozott, szalagkorlát van a szélén. Én legalábbis így vagyok vele.
Remélem mindenki érti mit szerettem volna mondani ezzel.
U.I.:Köszönöm hogy felhívtad a figyelmemet az elgépelésre, azonnal javítom :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 08. - 09:44:20 írta Zombor_Denes »

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #25 Dátum: 2013. november 08. - 10:10:25 »
0 Show voters
Érthetõ ez is,viszont jelen esetben nem ártana egy rövid / hosszú várostörténet szerûség,amiben leírod a városok elhelyezkedését,fejlettségüket,éghajlatot,fizetõeszköz,és egyéb dolgokat.Akkor már érthetõ a forint,a magyar nevek,és a többi.
Ha még azt is beleírod,hogy például elszaporodtak a lopások,akkor már indokolt a szerelõtelep elõtti kerítés használata is. :)

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #26 Dátum: 2013. november 08. - 10:59:40 »
+2 Show voters
Szerintem meg így nincs rendjén.Én nem tudom myen felfogási alapon gondolkozol.Maga az egész játék Amerikára alapul.Akármennyire fogsz erölkõdni ez nem fog változni. Nem lehet ráerõltetni az emberekre a lehetetlent.
Nem sértésbõl de nem hinném hogy napnál továbbb tartana $ba átszámolni a dolgokat

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #27 Dátum: 2013. november 08. - 11:03:20 »
0 Show voters

Nem sértésbõl de nem hinném hogy napnál továbbb tartana $ba átszámolni a dolgokat
 
[/quote]
Legfeljebb 2 óra,nem több...

FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #28 Dátum: 2013. november 08. - 11:37:19 »
0 Show voters

 

Nem sértésbõl de nem hinném hogy napnál továbbb tartana $ba átszámolni a dolgokat
 
[/quote]
Legfeljebb 2 óra,nem több...
 
[/quote]
1. Fogalmam sincs miért kell ebbe belekötni, szerintem ez egyáltalán nem lényeges dolog.
2. Nem ráeröltetni akarom az emberekre a dolgokat, hanem mivel MAGYAROK vagyunk MAGYAR szervert csinálunk. A San Andreas EGY AMERIKA játék, miért ne csinálhatnák MAGYAR NYELVÛ SZERVERT RAJTA? Eszembe nem jutna ilyenbe belkötni. A legnagyobb magyar SA-MP Szervereken is FORINT a pénznem és senki nem církuszolt még érte. Az talán nem lenne irreális ha magyarul van kiírva minden és a pénznem dollár? Nem értem ezeket az érveket... Persze nem lenne nagy cucc átszámolni a dolgokat, de mivel már így írtuk meg a modot az alapoktól, nem szeretnénk és nem is áll szándékunkban átírni. Nem hajszálhasogatást kellene tartani szerintem...Mert mindenbe bele lehet kötni, azt a legkönyebb, de a másik munkáját elismerni, az már luxus sokaknak.
Sokan kérdeztétek a nyitást is, az igazság az hogy nem szeretnénk félkész, hiányos moddal elindítani a szerverünket. Folyamatosan dolgozunk a modon, reméljük ugy karácsony-szilveszter körül eltudjuk indítani. Amint tudunk pontos idõpontot, itt is és Facebook oldalunkon is közzétesszük.
Azért köszönöm a kommenteket, de szerintem ezt a Forintos dolgot offoljuk mert akkor minden magyar szerverhez el lehet kezdeni írogatni ugyan ezt az \"elmélkedést\" aminek semmi de semmi értelme. A pénz reális lesz, ehez alakítjuk ki a fizetéseket, árakat.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 08. - 11:56:53 )


Érthetõ ez is,viszont jelen esetben nem ártana egy rövid / hosszú várostörténet szerûség,amiben leírod a városok elhelyezkedését,fejlettségüket,éghajlatot,fizetõeszköz,és egyéb dolgokat.Akkor már érthetõ a forint,a magyar nevek,és a többi.
Ha még azt is beleírod,hogy például elszaporodtak a lopások,akkor már indokolt a szerelõtelep elõtti kerítés használata is. :)
 
[/quote]
Igen inge, ez még folyamatban van, mindennek meg lesz az oka ;)
« Utoljára szerkesztve: 2013. november 08. - 11:56:53 írta Zombor_Denes »

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Válasz #29 Dátum: 2013. november 08. - 12:11:37 »
0 Show voters
A legnagyobb magyar SA-MP Szervereken is FORINT a pénznem és senki nem církuszolt még érte. [/quote]
Sejtem,melyikekre gondolsz.
Ha jobban megnézed,csak a neve az RP...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal