GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerver bemutatása => Archívum => A témát indította: Brian Harris - 2015. December 20. - 16:19:02

Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2015. December 20. - 16:19:02
\"everlife_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
 

Facebook:
http://facebook.com/EverLifeRPG
Weboldal: www.everliferpg.eu
Email: [email protected]
Teamspeak: ts.everliferpg.eu
Nyitás: Hamarosan...
 
 
Rendszer felépítése:
A rendszer teljesen dinamikus, nem terveztem ennél összetettebb rendszert életemben. Az adattároló a „MySQL R39-3” plugin kezeli, a rendszer több szálon fut így nincs olyan nagy terhelés. A szerver a „ZCMD” parancskezelőt használja, ami könnyebb és gyorsan parancskezelést biztosít. A biztonságra is nagyon-nagy hangsúlyt fektettem, a jelszavak kétszeresen vannak kódolva. Mivel 0-ról írt módról beszélünk, ezért nagyon-nagy hangsúly van még a naplózáson, minden „SQL” lekérést és minden sikertelen, sikeres parancsot tárolja a szerver. A mód elméleti tervezése „Hiroshi” és „Harris” által készült el. A rendszer kikapcsolja a „SA:MP” lekérések napló fájlját, mert minden másodpercben több 100 lekérés fut, így egy nap kb 50 GB naplózás lenne. (Szinkronizált Rendszerek)
Rendszerigény (Pluginok):
 

  • MySQL R39-3


  • SSCANF2


  • STREAMER


  • ZCMD


Fejlesztők és Teszterek:
 

  • Brian „Harris” – Fejlesztő (A mód írása)


  • Lorenzo Sylvester – Fejlesztő (Az indulásnál jelen volt)


  • Kyosuke Hiroshi – Fejlesztő (Elméleti megoldások)


  • Borisz Dimitriev – Tulajdonos (A mód tesztelése.)


  • Brian Delonge – Tulajdonos (Projekt kitalálója)


  • Chris Harris – SzuperAdmin (A mód tesztelése)


  • Axel. – SzuperAdmin (Mappolások)


  • Makkai - Mapper Tag (Mappolások)


  • James – Mapper Tag (Mappolások)


  • Jack D Alvarez – Mapper Tag (Mappolások)


Fejlesztési videók:
 

 

 
Rendszerek leírása
 
Ajtó rendszer:
Az ajtó rendszer teljesen egyedi rendszer, a /ajtó paranccsal lehet az ajtókat kezelni! Ami újdonság benne, az a minitérképen az „Ikon” állíthatósága, illetve a fagyasztás ideje.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/338707480sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/686817233sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Kapu Rendszer:
A kapu rendszer teljesen dinamikus, illetve automatikusan bezárásra kerül 5 másodperc
után. A módosítás is teljesen egyedi ötlet alapján készült, ahogy régen volt a divatboltban
úgy lehet állítani a kapu tengelyeit. Ugyan úgy lehet frakciónak, civilnek kapuja, a kapu kódokat „SzuperAdmin”-tól látják az adminok, és a régi „keypad.inc” textdrawjával lehet kinyitni a /nyit paranccsal!  A parancs: /kapu
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/518705311sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/406826859sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Frakció Rendszer:
A frakció rendszer is megírásra került, teljesen dinamikus a rendszer, dialogba foglalva a parancs: /setfrakció, ahol felugrik egy dialog, amiben be kell írnod a frakció „ID”-t (1-10)
Itt a szervezet nevét tudod módosítani, rádiószínt, szolgálati fegyvereket, dutyt, max. tagokat, rangok nevét, rang szerinti ruhákat, széf tartalom módosítás, frakció típusa hogy rendvédelmi, banda maffia és egyéb dolgokat.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1193559245sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Inventory Rendszer:
Az inventoryról tudni kell, hogy teljesen szinkronizált lásd, az eddigi szervereken „relog”-olni kellett, ha valamit módosítottak a játékos adataidba, most ez megszűnik, ha adok az „SQL”-ből egy ”Item”-et akkor az már „relog” nélkül is nálad lesz. Bármikor hozzáadhatok új „Item”-et amit már egyből lehet használni. Az „Item”-ek közt hat típus van. Ezek a következők: Kártyák, Kulcsok, Fegyverek, Ital, Étel, Elektronikai cuccok. A kulcs típusról részletesebben beszélnék. A járműveknél, Az „Y” gombbal hozod elő az inventoryd, így alapból lesz két menüpontod a dialogban. „Kulcsok | Kártyák”. Kiválasztod a kulcsot, és használat, ha jó járműben ülsz, akkor a jármű beindul, és kitörli az inventorydból a jármű kulcsod, ami már a járművedben van. Így ha kiszállsz továbbra is a járműben marad, és bárki kitudja venni a járműkulcsodat. A kulcsot az „N” lenyomásával tudod kivenni! A kártyákról is szeretnék részletesebben beszélni, mégpedig a „Szervezet Kártyáról”. Ez az „Item” akkor kerül hozzád, ha egy szervezetbe bevesznek, lásd „LSPD” a szervezet járművek nem kulccsal indulnak, hanem kártyával, viszont ezt más nem tudja kivenni a kocsiból, annyit tudni kell a kártyáról és a járműről, hogy tárolja melyik járgányba ültél, utoljára illetve megtudja nézni a központ kiült utoljára az XY járműben. (Felhasználói Ötlet – átalakítva „Harris” módra!)
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/404962899sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/875892316sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/449171487sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Jármű Rendszer:
Ezt a rendszert nagyon nem lehet változtatni, az összes járművel kapcsolatos parancsot a /v paranccsal éred el. A rendszer akár 50 saját járművet is enged, nincs korlátozás. A járművet nem a „/motor” paranccsal indítod, ahogy eddig megszoktuk, hanem az Inventoryból. A rendszer annyira fejlett, hogy már a tuning rendszer is hozzá van írva. Óránként van „Globális CRS”, szóval nem lesznek széthagyva a járművek, a bandáknak nem lesznek járművei, a rendőrség és más legális szerveknek persze lesz!
Ház Rendszer:
A ház rendszer is nagyon ütősre sikerült, minden házzal kapcsolatos parancsot a „/ház”-al kezelsz. Ha leraknak egy házat, azt a minitérképeden jelzi egy zöldházikó, a játékban pedig egy sárgaház ikon, ha foglalt, akkor a minitérképen semmit sem jelez, a játékba pedig egy pirosház ikon jelzi, ha belemegyünk. A házikonba csak a házszámot fogja kiírni, IRL sincs kiírva h „Jóska” lakik itt. Az eladóházaknál kivan írva az ára természetesen. A házszéf rendszer is nagyon dinamikus lett, teljesen te döntöd el, hogy hol legyen. Ugyanúgy, ahogy régen a divatboltnál. Ha eladod a házad, akkor a vásárolt ára felét kapod vissza, játékosnak nem lehet eladni közvetlen.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/161910126sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Helyek Rendszer:
Ez a rendszer is teljesen szinkronizált, nincs átmeneti állapot, nincs mit nagyon rajta
magyarázni. „FőAdmin” lerakja és a játékos a /helyek paranccsal tudja megnézni milyen, segítségek, útmutatások vannak számára.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-011_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-013_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

AdminTeleport Rendszer:
Ezt sem magyaráznám túl, lerakja a „Szuper Admin” és a /tele paranccsal tudod előhozni!
Illetve van még egy „Térkép Teleport” megnyitod a térképet, és valahova lerakod a jelet, majd visszalépsz a játékba és elteleportált arra a helyre ahova leraktad a jelet.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/124016826sa-mp-019_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1219185946sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

AdminJail Rendszer:
Ez nem nagyon változott annyi újítás került be, hogy most már nincs „gumiszoba” üdülés csak is „Írogatós” van, parancsa: /jail [Játékos] [Admin | LSPD | Kórház] [idő] [Oka]
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Hulla Rendszer:
Ez a rendszer különleges, mert egy álmot váltottam valóra, az új „Actor” függvénnyel. Ha meghalsz, akkor egy ugyan olyan ruhájú „Hulla” fog ott feküdni a földön, persze ezt ki is lehet rabolni majd idővel. A hullaidő 5 perc, szóval ha letelik az ideje, magától törlődik a hulla.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Szerver Rendszer:
Ez így elég stílustalanul hangzik, de röviden arról szól, hogy a /szerver paranccsal tudod állítani a kezdő helyet, kezdőpénzt, vhspawn pozt, kórház pozt, erősítésidőt, kórházidő, hullaidőt amolyan „IG” átírás és minden változtatást ment a rendszer így nem kell mindig irkálni.
Fegyver Rendszer:
Ez az Inventoryval van összefűzve, lásd a nincs most már fegyver „duplikáció”, ahogy régen volt /eldob fegyver és a társunknak lett egy fegyverre és lőszere hozzá, ennek most vége. Továbbra se lehet görgővel váltani fegyvert! A fegyverhasználat az Inventoryból indul, kiválasztod melyik fegyvert szeretnéd elővenni(Y gomb),majd egy újabb Inventory előhívással(Y) tudod elrakni a fegyveredet. A rendszer minden egyes lövésnél szinkronizál a szerver és közted, így esélytelen több lőszert „cheatelni”. Amennyiben észreveszi a rendszer akkor insta BAN-t kapsz.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-016_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/543642000sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Anim Rendszer:
Erről a rendszerről elég sok vita volt, hogy mégis hogyan legyen megvalósítva, végül dűlőre jutottunk. Több helyen tudnak eltalálni, helyenként más animmal esel össze, viszont csak akkor kerülsz animba, ha a „Súlyos belsővérzésed van!”, és láblövésnél. Amennyiben eltalálják a kezed, akkor használhatatlan lesz, nem tudsz fegyvert fogni. A fejlövésnél egyértelmű INSTA halál. Ami új dolog az a mentősök dolga, felmerült egy ötlet mi lenne, ha valakit meglőnek, kórházba kell szállítani, és ott egy helyen „ki műteni a golyót” és ne lehessen felsegíteni, mint régen. Így elkerülvén azt, hogy valakit /segit paranccsal csak úgy felsegítenek egy tűzharc közepén.
Bank & ATM Rendszer:
Akárhány bankszámlád lehet. Amit tudni kell, 3 bank van, a szerveren ebből kettőt lehet rabolni, mindegyiket más módon.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1035128967sa-mp-014_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1014032643sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Bankrablás Rendszer:
Mindenki játszott szerintem a „PayDay” játékkal, van egy pálya a „No Mercy”. Ennek a lényege: Ki kell lőni a kamerákat, fúrni és a többi. Nos, a rendszert úgy képzelem el, szerezned kell 5 embert, ebből 1 hacker. Ha megvagytok, a rendszer jelez nektek egy járművet, amiben vannak maszkok és egy csomó fegyver. Beültök, a járműbe elindultok Civil ruhába, a bankba fegyver nélkül. Körül néztek hol van a kamera, ha megvannak és mindenki kész, akkor az, egyikőtök előveszi a fegyvert és automatikusan mindenkinek előveszi a maszkot és a fegyvert. A bankba lesz 7 darab kamera, amit ki kell, lőnötök (5 mp alatt), vagy különben jelez a rendőrségnek. Amennyiben sikerült kilőni a kamerákat, nyugodtan fúrhattok addig, még a páncélszekrény ki nem nyílik, ott a hacker barátunk, aki a járműben maradt, feltöri a rendszert és hatástalanítja a lézereket, kb (3) perc. Mivel nyitva van a széfajtó és szét fúrtátok, ezért 5 percetek van, ebből 3 perc hack, és 2 perc pakolás, eltűnés. Az eltűnés egy robbantással gondoltam a padlón, ami egy „csatornába” vezetne a tengerhez.
Drog Rendszer:
A szerveren 3 fajta drog lesz, „Fű, Heroin, Kokain”. A drogokat a bandásoktól kell szerezned, amennyiben szereztél, akkor te már csak végfelhasználó vagy, a drogot a bandás csinálja meg, és adja el neked.
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Pedró - 2015. December 20. - 16:36:38
\", a jelszavak kétszeresen vannak kódolva először „SHA1” majd „MD5”. \"
jóhogynemmár elmondod a salt-ot is. megkönnyíted a tolvajok dolgát haver. :DD
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2015. December 20. - 16:40:07
A mód csak az én tulajdonomban, van így nem hiszem h kikerülne valaha is a \"fejlesztett mód\", a tolvajok kezére. De megfogadom a tanácsod módosítom a posztom. Köszi!  :thumbsup:
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Pedró - 2015. December 20. - 16:44:11
nem. én arra gondolok, hogy ha valaki ellopja az sql-t , és megszerzi a kódolt jelszavakat
ha a kódolás folyamatát leírod nyíltan, akkor ír rá 1 generátort a csaló, és lehetséges, hogy feltudja törni majd. szóval ezért meggondolandó ez az egész.
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: id100 - 2015. December 20. - 16:53:04
Nos ez off, de na:
A fórum azt irja hogy módositottad 16:51 perckor.
Most 16:47 perc van nálam mindenhol..
Furcsa.
ON:
Jó szervernek tűnik sok sikert!
E: 333 post <3
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2015. December 20. - 16:55:21
Valóban módosítva lett pár helyesírási hiba és bb code fail a leírásban, valamint a fejlesztési videók is bele lettek téve.
Hamarosan még bővítjük a leírást pár képpel.
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2015. December 20. - 17:28:17
Idézetet írta: Pedró date=1450625798\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\", a jelszavak kétszeresen vannak kódolva először „SHA1” majd „MD5”. \"
jóhogynemmár elmondod a salt-ot is. megkönnyíted a tolvajok dolgát haver. :DD
 
A helyzet az hogy mondjuk ezen könnyen lehet változtatni tehát a módba könnyen még hozzá lehet csapni még 1 kódolást.
Ha véletlenül kikerül a pwn abban meg látszik de talán még az AMXből is kiszűrhető kellő billentyű püföléssel
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2015. December 20. - 17:32:52
Pedró már adott egy ötletet a biztonság tovább fejlesztésére!  :P
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2015. December 20. - 17:34:48
Pedró okosz :3 tomival mos :D
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: whadez - 2015. December 20. - 20:12:53
Sok sikert a szerverhez! Majd felnézek  :wavecry:
Blaise +1  :wave:
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: AnthonyGates - 2015. December 20. - 20:15:41
Idézetet írta: Brian Harris date=1450636988\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
annyira gyerekes ez az egész fórum nem is tudom minek raktam ki ez nem arról szól h megosszuk egymás dolgait, hanem kitud jobb fikázni ez megy. Nagyon nem érdemlitek meg h itt legyetek, Drake,Blaise és a többi aki csak a faszságot nyomja és saját szerverét szopkodja.
Puszi.
 
Már mióta ez van. :)
Mellesleg asszem neked mondtam egyszer, ha kijátszod a kártyáidat, 10 perces szerver lesz, mert nem fogja meg az emberket.
Az alap rendszereket tedd be, a többi majd bekerül később, hiszen az új fícsöröket updateba szokás kitenni, hogy megmaradjon a közönség.
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2015. December 20. - 20:20:58
Anthony nyugi, a munkák, és a másik bankrablás nem lett publikálva, + a drog rendszer van még mit leírni, de az majd idővel feltéve ha kitakarítják a fórumot a Drake,Whadez,Blaise emberektől, mert ez ilyen formában nem sampforum.
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: anGeL - 2015. December 20. - 20:34:56
Ne törődj velük, sok sikert a szerverhez! :)
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: ZyZu. - 2015. December 20. - 21:41:40
Egyedi mód ez? épp a múltnap láttam egy hasonló telefon textúrát a hivatalos weboldal, vagy azt külön beraktad? :D
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2015. December 20. - 21:58:09
Ha egy picit is olvasnál, akkor rájönnél h felvan tüntetve, hogy keypad.inc lett használva. Mielőtt valamit írsz olvasd el 2xer is ha nem érted...
 
Idézetet írta: anGeL date=1450640096\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ne törődj velük, sok sikert a szerverhez! :)
 
Köszönöm, legalább vannak normális emberek is a fórumon, akik nem a fikázásra veri magát!
Respect anGeL!
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: ZyZu. - 2015. December 20. - 22:02:21
Idézetet írta: Brian Harris date=1450645089\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha egy picit is olvasnál, akkor rájönnél h felvan tüntetve, hogy keypad.inc lett használva. Mielőtt valamit írsz olvasd el 2xer is ha nem érted...
 
Bocsi, de nem olvasok ilyen leírásokat, túl jó szerver kéne legyen ahhoz. :D
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2015. December 20. - 22:03:29
Akkor nem értem miért szólsz be egy olyan dologba ami egy include és bárki felhasználhatja?
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: AnthonyGates - 2015. December 20. - 22:06:54
Ezért nem éri meg a magyaroknak csinálni semmit, mindenbe belekötnek, befásult, élettelen szar nép.
Ilyenkor jön az a fejlesztők részéről, hogy: \"jólvan akkor, faszom bele.\"
Most pedig jön az, hogy \"te is magyar vagy\"
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Blez - 2015. December 20. - 22:30:59
Idézetet írta: Anthony Gates date=1450645614\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezért nem éri meg a magyaroknak csinálni semmit, mindenbe belekötnek, befásult, élettelen szar nép.
Ilyenkor jön az a fejlesztők részéről, hogy: \"jólvan akkor, faszom bele.\"
Most pedig jön az, hogy \"te is magyar vagy\"
 
te is magyar vagy  :D :D :D
Na de viccen kívül, csak néhány ember ilyen, hogy folyton beleköt másba... Az én véleményem az, hogy csak az a néhány ember viselkedik így, akinek nincs élete. Azért nincs élete, mert mindig a máséval foglalkozik. Próbál keresztbe tenni a másiknak, felb*szni az agyát, hogy ne sikerüljön neki egy adott dolog... Persze itt nyílván nem ilyen dolgokról van szó, és bocsánat ha kicsit eltértem a témától.
Szerintem nem kell foglalkozni az ilyen emberekkel, hisz ilyen emberek (trollok) mindig is voltak, és mindig is lesznek. Pont azért viselkedik így néhány ember, mert neki nem jött össze az adott dolog. Na de a lényeg, hogy sok sikert a projekthez, remélem végre lesz egy olyan szerver, ami újjáéleszti a magyar SA-MP közösséget.
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2015. December 20. - 22:34:09
Köszönöm drop minden erőmmel rajta vagyok a projekten, adnék plusz-t de nekem nem jelenik meg a Dis/Like.  :)
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Daniii - 2015. December 21. - 11:05:55
Nevetséges ami ezen a fórumon meg.Sok sikert a szerverhez amúgy!
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: id100 - 2015. December 21. - 11:19:34
Sok sikert a szerverhez!
Egyébként, az gyerekes hogy itt kezdi el VALAKI (Nem, direkt nem nevezem meg, tudni fogja ha akarja) a másik oltogatását.
Anthony egyet értek. Bármit csinálhatsz az mind copy lesz valahonnan. Ha RP akkor Copy nemde?
Nem akarok belekeveredni, de szerintem ezen a szerveren ha a közösség és az RP színvonal is jó akkor sok player lesz, köztük én is és én nem vélek felfedezni copy dolgokat a már említett include-n kívül. Bár ebben nem nagyon vagyok jártas.
Nos ennyi az én \"véleményem\"
Még egyszer sok sikert!
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: skyLine - 2015. December 21. - 14:47:03
[gmod]Megtisztítva és megnyitva.[/gmod]
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Boakris - 2015. December 29. - 21:09:31
Nekem nem tetszenek az ilyen Magyarországon játszodó szerverek, de azért sok szerencsét hozzá.
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2016. Március 16. - 21:17:10
Sziasztok!
Nem tűntünk el, nem is lett annyiba a projekt, folyamatos fejlesztés megy a háttérben. A facebookon és a fórumon találhattok új infókat!
https://www.facebook.com/EverlifeRPG/
http://www.everliferpg.eu/
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: Brian Harris - 2016. Április 10. - 16:55:28
Sziasztok!
Az EverLife csapata üresedés miatt újra tesztereket keres az új mod működésének teszteléséhez!
Minimum elvárások:
-GTA San Andreas alapvető ismerete
-Értelmes és lojális hozzáállás a tesztelési feladatokhoz
-Napi 3-4 óra aktívság az EverLife TS szerverén, esetleges tesztelésekre felkészülve
- Mikrofon használata
Feladat:
-Scripter segítése a szerveren, az előre megbeszélt paraméterek szerint.(Azaz korrekt útbaigazításban részesülsz.)
-Scripter jelenléte nélkül felfedezett hibák dokumentálása és továbbítása
Amit mi nyújtunk:
-Megbeszélés szerinti IG juttatás(hozzáállástól és teljesítménytől függően)
-Hosszú távú hely egy korrekt és barátságos környezetben
Jelentkezés:
Facebook üzenetben, vagy Ts-en!
http://fb.com/EverLifeRPG
IP: ts.everliferpg.eu
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: MMWTRTG - 2016. Május 22. - 13:49:50
hát nem rossz
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: y(eKE) - 2016. Június 28. - 09:17:43
A jelszavak kódolásához:
A többszörös kódolás bizonyítottan növeli az esetleges találatok számát, így az ember max. magával tol ki, amikor egy kétszeres teljesítményű funkció által ( MD5(SHA(xy)) ) egy feleakkora teljesítménnyel feltörhető jelszót tolunk az adatbázisba.  :unsure:
Cím: EverLifeRPG v2
Írta: skyLine - 2016. Július 29. - 21:31:21
[gmod]1 hónapja nem volt semmi információ a projektről. Él még a projekt?[/gmod]
[gmod]Mivel nem érkezett válasz így a témát zárom, ha szükség lenne rá írj PM-et![/gmod]