Szerintem szükséges elvégre ezzel lehet meghatározni egy játékos tapasztalatát/megbízhatóságát.
Nekem nincs bajom a szintrendszerrel, csak az ebbõl származó IC megkülönböztetéssel...
Az én nézeteimben a szint rendszernek azért van értelme mert mondjuk egy \" példát \" : Hogy eleinte ismerkedjen a játékos a szerverrel, tanuljon meg RPzni, próbálja meg a sima egyszerû munkákat, és ha mondjuk fejleszteni akarja magát, akk pl 5-ös szinttõl lehessen csak jelentkezni leaderes melóba, addig is meg foglalkozzon egyéb dolgokkal, + azért is tartom hasznosnak h megszabható pl h 5ös szintig nem is lehet kirabolni a másik játékot. Persze vannak negatívumai, ezt is el kell fogadni, de azért \" értelmetlennek \" nem mondanám. Meg ugye mindenki saját ízlése alapján ítéli meg.
Az én nézeteimben a szint rendszernek azért van értelme mert mondjuk egy \" példát \" : Hogy eleinte ismerkedjen a játékos a szerverrel, tanuljon meg RPzni, próbálja meg a sima egyszerû munkákat, és ha mondjuk fejleszteni akarja magát, akk pl 5-ös szinttõl lehessen csak jelentkezni leaderes melóba, addig is meg foglalkozzon egyéb dolgokkal, + azért is tartom hasznosnak h megszabható pl h 5ös szintig nem is lehet kirabolni a másik játékot. Persze vannak negatívumai, ezt is el kell fogadni, de azért \" értelmetlennek \" nem mondanám. Meg ugye mindenki saját ízlése alapján ítéli meg. Szintrendszer mehet a GF-ekbe, de az RPG-ben semmi keresnivalója.Részemrõl. [/quote]Részleteznéd h miért ?
Az én nézeteimben a szint rendszernek azért van értelme mert mondjuk egy \" példát \" : Hogy eleinte ismerkedjen a játékos a szerverrel, tanuljon meg RPzni, próbálja meg a sima egyszerû munkákat, és ha mondjuk fejleszteni akarja magát, akk pl 5-ös szinttõl lehessen csak jelentkezni leaderes melóba, addig is meg foglalkozzon egyéb dolgokkal, + azért is tartom hasznosnak h megszabható pl h 5ös szintig nem is lehet kirabolni a másik játékot. Persze vannak negatívumai, ezt is el kell fogadni, de azért \" értelmetlennek \" nem mondanám. Meg ugye mindenki saját ízlése alapján ítéli meg. Szintrendszer mehet a GF-ekbe, de az RPG-ben semmi keresnivalója.Részemrõl. [/quote]Részleteznéd h miért ? [/quote]Inditõl idézek: A szintrendszert a SAMP-on belül nyugodt szívvel el lehet törölni, mivel nincs ténylegesen értelme. Mellesleg a GTA-ban modern kori RPG megy, és ezekben az asztali RPG rendszereken belül se használnak szinteket, mivel a modern kori RPG-k nem kasztrendszerûek, mint a fantasy és hasonló stílusok.Szintrendszernek maximum különféle képzettségeken belül lenne értelme, egyenkénti elosztásra és meghatározásra lebontva. [/quote]
A szintrendszert a SAMP-on belül nyugodt szívvel el lehet törölni, mivel nincs ténylegesen értelme. Mellesleg a GTA-ban modern kori RPG megy, és ezekben az asztali RPG rendszereken belül se használnak szinteket, mivel a modern kori RPG-k nem kasztrendszerûek, mint a fantasy és hasonló stílusok.Szintrendszernek maximum különféle képzettségeken belül lenne értelme, egyenkénti elosztásra és meghatározásra lebontva. [/quote]
Inditõl idézek:
Inditõl idézek: Ne kezdd már te is... :unsure: [/quote]Noc, ez, akkor is így igaz \"Szintrendszernek maximum különféle képzettségeken belül lenne értelme, egyenkénti elosztásra és meghatározásra lebontva.\"
Az én nézeteimben a szint rendszernek azért van értelme mert mondjuk egy \" példát \" : Hogy eleinte ismerkedjen a játékos a szerverrel, tanuljon meg RPzni, próbálja meg a sima egyszerû munkákat, és ha mondjuk fejleszteni akarja magát, akk pl 5-ös szinttõl lehessen csak jelentkezni leaderes melóba, addig is meg foglalkozzon egyéb dolgokkal, + azért is tartom hasznosnak h megszabható pl h 5ös szintig nem is lehet kirabolni a másik játékot. Persze vannak negatívumai, ezt is el kell fogadni, de azért \" értelmetlennek \" nem mondanám. Meg ugye mindenki saját ízlése alapján ítéli meg. Szintrendszer mehet a GF-ekbe, de az RPG-ben semmi keresnivalója.Részemrõl. [/quote]Ja azt a Pacific-t is bezárhatja kapuit