A karakter készítés egyenlõre - egyenlõre, tehát kisebb változtatások lehetnek még rajta, de nagyjából így fog kinézni mostantól mindig a karakter készítés - úgy zajlik, hogy regisztráció, és belépés után meg kell adni az arra kijelölt kezelõfelületen a karakter nevét, nemét, és persze korát. Egy random skint kap a játékos (néhány elõre kiválasztott skin közül, a megadott nemtõl függõen), melyet késõbb természetesen meg lehet majd változtatni arra a skinre, mellyel játszani szeretnénk, és mely karakterünkhöz illik. Egy negyedik adat még, melyben a játékos leírja, hogy szerinte mi az rp. Ez, és a név alapján döntünk, hogy a karakter bekerülhet e a játékba. Amennyiben nem felel meg az elvárásainknak, elutasítjuk a karakter kérelmet. Azonban ha elnyeri tetszésünket, engedélyezzük azt. Azonban ez nem jelenti azt, hogy az adott játékos nem nonos egyén e. Amennyiben nonos a játékos, megpróbáljuk megtanítani õt RP-zni. Azonban ha nem hajlandó megtanulni RP-zni, vagy egyszerûen folytatja tovább a nonozást, és sorra szedi a figyelmeztetéséket, stb., akkor nincs mit tenni, karakterét törölni, vagy zárolni kell. De ez csak olyan esetekben lesz alkalmazva, amikor már tényleg elveszett minden remény, és az adott játékos egyszerûen nem képes RP-zni. Így próbáljuk kiszûrni azokat a játékosokat, akik nem képesek a SAMP RPG-ken játszani. Ez kissé kapcsolódott a regisztrációhoz, de valahogy mégsem, ugyanis kicsit eltértünk a témától. Visszatérve hozzá: guglizható, felesleges RP-teszt nem lesz, a rendszer hátránya pedig, hogy várni kell karakterünk elbírálására. A karaktereket a lehetõ leggyorsabban megpróbáljuk majd elbírálni, órákon, vagy akár perceken belül. De persze egy elfoglaltabb napon már nem lesz idõnk minden percben nézni az elbírálandó karakterek listáját. Várni kell egy keveset, ez van. Viszont ez a munkánkat nagyban megkönnyíti. Fõleg, hogy azt sehogy sem lehet szûrni automatikusan, hogy a megadott név élethû legyen, hiszen a Sajtos_Sonkas_Szalami-t is élethûnek venné az ellenõrzõ kód (persze a _ jelet azért nézi). De végsõ soron szükség van vizuális, admin általi megerõsítésre is. Egyébként senki sem szereti a várokozást, sem a hosszadalmasabb karakterkészítést... Még én sem. De szükség van rá. Olyanoknál nyilván nem, akikrõl tudni lehet, hogy nagy RP-sek. De sajnos vannak olyanok is, akik semmit sem tudnak. És az ilyen játékosok ellen gátat kell szabni.
Egyébként ha valakinek elutasításra kerül karaktere, az csak helytelen név miatt, vagy a miatt lesz, hogy azt sem tudja, mi az az RP. Ebben az esetben gugli, de akár írhatnak nekünk is segítségért. Erre fel is fogjuk hívni a figyelmet a karakter készítõ felületen.
Vidiket én csinálok majd valószínûleg, eddig 1 db készült el. Habár ha valaki rendelkezik több FPS-el, meg szebb felbontással, tõlem csinálhat más is a csapatból. Vagy akár azon kívül is. Persze ez a hivatalos vidikre vonatkozik, a játékosok készítenek, ha akarnak. De remélhetõleg õk is jókat.
Nem akartam ennyit írni, de ennyi lett.
Edit: ötleteket várunk a karakterek elkészítésével kapcsolatban. Bármi féle ötlet, javaslat, amely gyorsíthatja a karakterkészítés menetét, esélyt ad a kezdõ játékosoknak, mégis kiszûri az aboszolút nonosokat, jól jöhet.