[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/140925/1396378440sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/140925/1090046639sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/140925/1003866312sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/140925/927530561sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Adminisztrációs rendszer: - a szerveren teljes egészében egyedi rendszer található. Az elengedhetetlen adatokat szintén a legújabb MySQL adatbázis tárolja, tehát gyorsasággal problémák itt sincsenek. Jelenleg 72 mûködõképes parancs adatott az adminisztrátorok és az adminsegédek használatára. 5 adminisztrátorszint található meg a rendszerben. Az adminrendszerhez párosul egy anti-cheat rendszer is. Abban az esetben, ha esetleg nincsen elérhetõ adminisztrátor, az anti-cheat rendszer akkor is felügyeli a szervert és kiszûri a csitereket, hackereket. Ez elengedhetetlen dolog a megfelelõ biztonság biztosítása terén. Természetesen adminchat is található a rendszerben, ahol a legfontosabb tevékenységeket az elérhetõ adminisztrátorok bármikor megtudják vitatni. Az elérhetõ adminisztrátorok listája bármikor elérhetõ a /admins paranccsal. A szerver teljes vezetõségének listája megtekinthetõ az /adminteam parancs alatt.
VIP rendszer: - a szerveren megtalálható VIP rendszer természetesen teljesen egyedi, akárcsak az elõbb említett kettõ rendszer. 3 szintet különböztetünk meg, bronz, silver és gold. A rendszerben jelenleg 4 mûködõképes parancs található meg. Bekerült egy VIP chat is, ahol kizárólag a VIP jogosultak tudnak egymással kommunikálni. A VIP jogosultak listája a leírás felsõ részében olvasható.
Reakció rendszer: - a játékosok szórakoztatására a szerverre bekerült egy szintén teljes mértékben egyedi reakció teszt rendszer. Ezek a tesztek a pénz és skill szerzésére alkalmasak, és fejlesztik a gépelési technika gyorsaságát, az ügyességet. Ez sok helyen hasznos lehet, tehát egyszerre tanulás és szórakozás. Fõ lényege a versenyszellem, amikor többen versenyeznek a legjobb idõért. Jelenleg 4 mûködõképes reakció forma található meg a rendszerben. Az elsõ a szöveges reakció teszt, amelyben a szerver egy kis-és nagybetûkbõl, valamint számokból álló kombinációt állít össze, és a lehetõ leggyorsabban kell begépelni az adott szöveget. Amennyiben senki sem írja be a helyes, hibátlan generált szöveget, a szerver egy idõ után automatikusan érvényteleníti a tesztet, és egy másik következik. A második forma a matek reakcióteszt, amelyben a szerver egy matematikai alapmûveletet fog generálni. Tehát összeadás, kivonás, szorzás és osztás. A lehetõ leggyorsabban kell kiszámolni a feladatot és leírni a helyes megfejtést. Válaszadás a (/va [válasz]) paranccsal lehetséges. A harmadik forma az autó lehívó reakcióteszt. Ebben a feladatban a szerver generál egy random jármû nevet, amelyet a lehetõ leggyorsabban kell lehívni. Az elérhetõ jármûveket rendszerezve megtalálhatod a (/vlist) parancsban. Az utolsó forma a teleport reakcióteszt. Ebben a feladatban a szerver generál egy helyet, ahová a lehetõ leggyorsabban kell elteleportálni.
Minigame rendszer: - Ezt a rendszert teljes mértékben Pedró írta. A szerveren ez egy teljesen egyedi kidolgozás. Folyamatosan bõvülõ játékmódot és pályák. Jelenleg 4 darab mûködõképes mód található meg a rendszerben, Fallout, Hay, Carsumo és Derby. A Fallout játékmódnak a lényege, hogy egy négyzet alakú pályán te maradj fent legtovább, és ne ess le a lepotyogó objectekkel. Elég izgalmas mód, minél több játékos van a pályán annál izgalmasabb. A második mód a Hay, amelynek az alapvetõ felépítése ugyanaz mint a Fallouté, csak itt a pálya nem üvegbõl, hanem szénaboglyákból áll, valamint kapsz egy pisztolyt, hogy izgalmasabb legyen a játék. A harmadik játékmód a Carsumo, amely inkább az MTA-ban ismert mód. A játék lényege, hogy egy Cheetah típusú gépjármûvel le kell löknöd a másikat az egy autó szélességû folyosókból álló pályán. Aki a legvégén nem esik le, az a nyertes. Ebben a játékmódban jelenleg 6 mûködõképes pálya van, ami természetesen folyamatosan bõvül, akárcsak a többi minigame. Az utolsó, avagy a negyedik minigame a Derby, amelyben egy roncsautóval össze kell törni az ellenfelek kocsiját, hogy felrobbanjon. Aki túléli, az kapja a nyereményt. Amikor az adott minigame menetbõl kiesel, nem fog kidobni a szerver, hanem egy fix kameraállásból figyelheted a kiesésed utáni tevékenységeket a menetben. Amennyiben elhagynád a minigame folyamatot, használd a (/leave) parancsot.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140726/minigames_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen a négy darab minigame dialogja látható.
In Game User Control Panel (IGUCP): - A szerverhez nincsen tervezett UCP a weboldalra, ezért az egész a szerveren került megvalósításra. Ez a rendszer is teljesen egyedi, minden fontos funkció elérhetõ a beregisztrálj és bejelentkezett játékosok számára. Folyamatosan fejlesztve van a rendszer, jelenleg az alábbi lehetõségek találhatóak meg benne: mûszerfal ki/bekapcsolása, kedvenc skin beállítása, aláírás (MySig), automatikus jármû javítás ki/bekapcsolása, antifall ki/bekapcsolása, hozzád teleportáló játékosok engedélyezése/letiltása, privát üzenetek engedélyezése/tiltása, textdrawok megjelenítése/eltüntetése, jelszó megváltoztatása, object betöltõ ki/bekapcsolása. Ez még egy kezdetleges UCP, tehát a legfontosabb lehetõségek találhatóak meg benne jelenleg. Természetesen a továbbiakban kerülnek be új funkciók a rendszerbe. A panelt az /ucp paranccsal lehet elõhozni.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140925/ucp_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen az UCP látható a kínált lehetõségekkel.
Házrendszer: - Ezt a rendszert teljes mértékben Pedró írta. mint minden rendszer ez is teljesen egyedi. A játékosok számára mindenkor elérhetõ a /createhouse és a /removehouse parancs, amelyekkel házat lehet létrehozni illetve törölni. Ezt úgy lehet elõvarázsolni, hogy belépsz a ház ajtajában levõ pickupba, majd lenyomod a C billentyût. Természetesen információs dialog tájékoztatja a játékosokat a C billentyû lenyomásáról illetve a szükséges tevékenységekrõl. Egy bejelentkezett játékosnak összesen 3 darab saját tulajdonú háza lehet. A saját tulajdonú házba belépve elérhetõvé válik a /housemenu parancs, amellyel a következi lehetõségek adottak: ház információinak megtekintése, ajtó kinyitása/bezárása, játékosok kidobása a házból, a ház bútorzatának kezelése, az interior megváltoztatása, eladás, kilépés a házból. Egy házban maximum 10 darab bútort lehet elhelyezni, amelynek helyzetét módosíthatod, vagy akár törölheted is. Interiorokból jelenleg 10 darab áll rendelkezésre, amelyeket meghatározott pénzösszeg fejében lehet megvásárolni a saját tulajdonú házba. Az interiorok is bõvülni fognak egyedileg mapolt lehetõségekkel. Most került be egy fejlesztés, amely biztosítja azt a lehetõséget, hogy megváltoztasd a saját tulajdonú lakásod, házad elnevezését.
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/140726/house1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen a C billentyû lenyomása után látható dialog tekinthetõ meg.
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/140925/h_zmenu_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen a /housemenu parancs lehetõségei láthatóak.
[hs width=100 height=100]http://kepfeltoltes.hu/140726/house3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen a bútorrendszer látható, amint elhelyezünk egy bútort.
Playlist rendszer: - a szerver rendelkezik egy saját FTP-vel, ahová a zenéket könnyedén feltudjuk tölteni. Ezt az FTP-t Norby hozta létre. Amint egy adminisztrátor feltöltött egy zenét, a szerveren azonnal frissül a lista a gyors MySQL rendszernek köszönhetõen. A zenék listája a /playlist paranccsal hozható elõ. Zene hallgatás tevékenysége közben lehetõséged van a zene leállítására, a következõ zenére való lépésre, vagy visszalépésre az elõzõ zenére. Zenehallgatáskor létrejön egy úgynevezett MusicBox, amely a jobb alsó sarokban található. A MusicBox bal felsõ sarkában van egy X gomb, amelyet lenyomva bezáródik a Box és a zene is leáll.
Tuning rendszer: - teljesen egyedi rendszer ez is, a /tuning paranccsal hozható elõ. Ez a dialog csak azon jármûveknél jelenik meg, amelyek testre szabhatóak. A rendszerben a lehetõségek kategorizálva vannak, tehát sokkal könnyebben tudok felspékelni a járgányodat. Természetesen lehetõséged van hozzácsatolni a házadhoz a jármûvet, amelyet csak azután te vezethetsz. Le is parkolhatod a garázsodban, amennyiben nem akarod keresgetni.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140726/tune_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen a tuning rendszer dialogja látható.
Jármûrendszer: - ezt a rendszer teljesen egyedi, akárcsak az összes többi. Kifejlesztése és megírása Norby munkája. Egyedileg kidolgozott listában lehetõséged van jármû vásárlására. Egy bejelentkezett játékosnak maximum 3 darab saját tulajdonú jármûve lehet. Amennyiben megveszel egy jármûvet, az a megvételkor hozzád teleportál, és megjelenik egy 3D text a neveddel ellátva a jármû közepén, ezzel figyelmeztetve, hogy a jármû a tiéd. Ezen a texten látható, hogy ki a tulajdonosa, mennyi az állapota, és hogy privát jármû. A privát jármûvekkel kapcsolatosan elérhetõ parancsok jelenlegi listája: /pcarhelp, /pcarmenu, /createpv, /park, /plock, /punlock, /gotopcar, /getpcar, /sellpcar.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140925/priv_t_kocsi_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen a 3D Text látható amint megvásároltuk a jármûvet.
Teleport rendszer: - Ezt a rendszert teljes mértékben Pedró írta. Ebben a rendszerben van egy teleport készítõ, amelyek un. ID-khez vannak kötve. A teleportok kategorizálva vannak a folyamat megkönnyítése érdekében. A teleportokat lehetõségünk van szerkeszteni, tehát szerkeszthetjük a teleport nevét és elhelyezkedését. Teleport esetén pár másodpercet várni kell ameddig betöltenek a szükséges objektek, de ez deaktiválható a /oloader paranccsal.
Vehicle Key (VKey) rendszer: - teljességgel egyedi rendszer. A nevébõl eredõen a /vkey paranccsal hozható elõ. A parancs jelenleg elérhetõ funkciói: speedbost, carjump, megarotation, speedbreak, rampa. A funkciók bármikor, tetszés szerint ki/bekapcsolhatóak. Bekapcsolás esetén üzenetet fogsz kapni a funkció aktivitásáról. A /vkey parancson belül minden funkcióhoz kapsz segítséget, és ugyanitt ki is kapcsolhatod az aktivált funkciókat.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140725/vkey_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Ezen a képen a /vkey parancs lehetõségei láthatóak.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140725/vkey2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A több jármûfunkció gombra kattintva a lehetõségek láthatóak a képen.
Spawn rendszer: - egyedi rendszer, a /setspawn paranccsal hívható elõ. Elhalálozás közben illetve elsõ spawnolás elõtt a funkció nem elérhetõ. Jelenleg ez egy béta rendszer, 2 mûködõképes lehetõség van, amely a késõbbiekben 6 lehetõségre kerül bõvítésre. Két spawn lehetõség közül választhatunk, úgy mint alapértelmezett (random) és halál helyén levõ spawn. A bõvítés után a következõ felállás várható a rendszerben: alapértelmezett (random), halál helyén levõ spawn, házadban levõ spawn, jármûvednél levõ spawn, teleportlistából kiválasztott pozíció, megadott pozícióra történõ spawnolás.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140726/spawn_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen a spawn rendszert láthatjuk mûködés közben.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140925/3dtext_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
A képen a tájékoztató 3D Text látható.
Belépés rendszer: - Ezt a rendszert teljes mértékben Pedró írta. Egyedi megoldással lehet bemenni az interiorokba. 3D text utasítja az odatévedõket a szükséges tevékenységre. Ez vonatkozik a ki- és bemenetre is. Interiorba bemenni a SPACE billentyûvel lehetséges, míg kijönni abból az N billentyû lenyomásával lehetséges.
[hs width=200 height=200]http://www.kepfeltoltes.hu/140831/gallery6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
A képen maga a 3D Text látható belépésnél. (Elnézést az alig láthatóság miatt!)
[hs width=200 height=200]http://www.kepfeltoltes.hu/140831/gallery7_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
A képen szintén 3D Text látható, viszont kilépésnél. (Szintén elnézést!)
Ban rendszer: - a szerver szeme-fénye, teljesen egyedi megoldás. A lényege, hogy a szabályt sértõ személyt serial alapján tiltja ki. Tehát az alaplapra integrált hálókártya azonosítója alapján történik a kitiltás, ami teljes mértékben meggátolja az újracsatlakozást akár dinamikus IP cím esetén is. Emellett az adminisztrátoroknak lehetõségük van eldönteni, hogy mennyi idõre akarják kitiltani a személyt. Ezek lehetnek órák, napok, hetek, évek, örökre. Ezzel meghatározhatjuk az adott szabálysértésre kiadott büntetést. A kitiltás a MySQL adatbázison keresztül történik. Amennyiben egy kitiltott személy kíván csatlakozni a szerverre, egy színes szöveggel ellátott dialog jelzi az illetõ felé, hogy sajnos ki van tiltva. Ez a bizonyos dialog kiírja a kitiltás okát, idõtartamát és a kitiltást adó adminisztrátort. A kitiltás bármikor visszavonható. Unban kérelmet a fórumunkon lehet írni az adott témában a minta szerint!
Drift rendszer: - ez is teljesen egyedi rendszer. A /driftmode paranccsal hívható elõ egy bizonyos dialog, amelyen fontos dolgokat van lehetõségünk beállítani. Például a textdrawok eltüntetését és a drifthez kifejezetten fontos tényezõket. Ezzel megkönnyítjük a drift videók készítését és a driftelés folyamatát. Ennek a rendszernek fontos szerepe lesz a nyitást követõ eventek lebonyolításában.
Gungame rendszer: - egyedi kidolgozottság, ezzel jellemezhetõ ez a DM szerelmeseknek készült rendszer. 1v1 meneteket lehet kreálni, tehát bárki kihívhat bárkit egy kis lövöldözésre. Kifejezetten jó konfliktusok kezelésére és unalomûzésnek is természetesen. Egy dialog jelenik meg a kihívott játékos elõtt, amely lehetõséget ad a gungame elfogadására és elutasítására.
[hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/140924/166053764sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Reális idõ rendszer: - ebben a rendszerben lehetõségünk van aktiválni a reális idõt, tehát a szerveren pontosan annyi lesz az idõ mint a valóságban. A funkció egyénileg ki-bekapcsolható igények szerint. Ez a rendszer a változatosság kedvéért lett belerakva a szerverbe.
Tûzkerék (firewheel) rendszer: - teljesen egyedi és ötletes rendszer. Aktiválás esetén a játékos jármûvének kerekeire tûz objektum kerül, tehát égõ kerekekkel száguldozhat az illetõ sérülések nélkül. Eddig egyik szerveren sem volt látható ez a rendszer és az ötlet.
Érdekes parancsok: - a szerverre kerültek be érdekes parancsok, amik elsõsorban a humort szolgálják. A szerveren elérhetõ érdekes parancsok a jelenlegi állás szerint: /tops, /like, /dislike, /maplike. A többi érdekes parancsot nem írnám le, ugyanis tartalmaznak olyan kifejezéseket, amely egyesek nyugalmát megzavarhatják (trágár kifejezések). További információt a szerveren!
Jelenlegi verzió:
v0.1:
Hamarosan..
Várható a leírásban:
- Képek a szerverrõl

- Tuning rendszer

- Jármû rendszer

- Munka rendszer

- Klánrendszer

- DM rendszer

- Teleport rendszer

- Vkey információk

- Vérdíj rendszer

- XP, Pénz rendszer

- Játékos Spawn rendszer

- Teleport rendszer

- Bankrablás rendszer

- Szerver Szabályzat

- Fórum szabályzat

- Regisztráció rendszer

- Admin rendszer

- VIP rendszer

- Reakciók

- Minigame rendszer

- In-Game user Control Panel

- Ház rendszer

- Playlist

- Spawn rendszer

- Belépés rendszer

- Ban rendszer

- Drift rendszer

- Gungame rendszer

- Teleport rendszer

- Reális idõ

- Tûzkerék

- Érdekes parancsok

Nyitás: Szerver kinyitva
Szerver IP címe: 37.221.210.30:7791
Szerverünket futtatja: Sunwell hosting

További kérdések:
Amennyiben további kérdésetek van a szerverrel kapcsolatban, akkor forduljatok a leírás tetején olvasható adminisztrátorokhoz. Ha pontosabb információt szeretnél, akkor a tulajdonosokhoz, fejlesztõkhöz forduljatok kérdéssel, kéréssel, problémával. A weboldallal kapcsolatos kérdésekért keressétek Martinezz nevezetû csapattagot. Köszönöm, hogy elolvastad ezt a terjedelmes leírást!
A leírást teljes egészében írta Martinezz és Flash! Forrásként használva Flash régi leírása, külsõ segítségben nem részesültünk!
Köszönjük hogy végigolvastad a leírást, és várunk vissza a témába!!
Fun Evolution World © 2014