Szavazás

Mit szólsz hozzá?

Összes szavazó: 0

Szerző Téma: [ENG/HUN]\'In time\' RPG server  (Megtekintve 1687 alkalommal)

[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Dátum: 2014. április 20. - 22:04:03 »
0 Show voters
\"QBZBWUtvAwMDVV1FGAVR\"
 
Sziasztok!
Bizonyára ismeritek a ParaRPG-t. Egy ideig futott, de sajnos sok nem odaillõ játékos volt és a jó játékosokból meg kevés volt. Mégis úgy érzem lehet tenni még egy próbát, hisz amit most bemutatok, az egy régi elképzelésem kész munkába öntése. A játéktér félig kész, és rengeteg bevált ötletet fogok a régi modomból átemelni.
Már a téma nevében is olvasható, hogy RPG szerver lesz. Viszont nem csupán egy új RPG közeledik a távolból, hanem a Lopott idõ címû film adaptációja és mivel a filmhez legillõbb, Los Santost találtam legalkalmasabbnak, hogy helyszínét képezze az egésznek. Gettó, nagy belváros és luxusvillák Winewoodban.
,,A nem is olyan távoli jövõben a születésekor mindenkinek a karjába beépítenek egy órát. Ahhoz, hogy valaki huszonöt éves koron túl is éljen, idõre van szüksége. A gazdagok megvásárolják az idõt, míg a gettóban kétségbeesett harc folyik a minden egyes percért.\'\'
Tehát a fizetõeszköz idõ lesz. Aki rosszul gazdálkodik vele, game over, karakternek annyi. Kezdéskor a játékos fog kapni 24 órát, amit csak az után kezdhet el használni, ha a számláló elindul. Ezt jelezni fogja a szerver egy kis szédüléssel, meg persze kiírja. Addig persze lesz lehetõsége pénzt szerezni, tanulni az iskolában, szóval minden adott lesz ahhoz, hogy a játékos rendben elinduljon a saját útján.
A játékos kitanulhatja az iskolában a leaderes munkákat:
-rendõr
Feladatköre a város védelme, a bûnmegelõzés, bûntény esetén nyomozás, majd a tettes(ek) felkeresése, szükség szerinti elõzetesbe helyezése, ítélet utáni börtönbe szállítás. (Nem a rendõr dönt a büntetés nagyságáról)
-mentõ (ápoló, orvos, pszichiáter)
  -ápoló
   Feladata, hogy esethez menjen és a kórházi ellátásra szorulót mihamarabb bevigye.
  -orvos
   Tulajdonképpen annyiban különbözik az ápolótól, hogy a kórházi ellátást õ végzi.
  -pszichiáter
   Sok szerveren gondot okoz az, hogy nem bírnak magukkal egyesek, õrültet játszanak a karakterükkel. Feladatuk gondozás alá venni a nem  beszámítható, szellemileg sérült embereket egy elmegyógyintézetben. Így bármi, ami a való életben megtörténhet, abba az adminnak nincs beleszólása
-szerelõ
Feladatuk a szabálytalanul parkolók elvontatása, roncsok eltakarítása, autófestés és javítás. Teljesítmény- és pénzéhség függõ a keresetük. Elõször fel kell mérni a javítandó kocsi javítási költségeit. A javítás a szerelõnek is pénzbe kerül, amit a jármû tulajdonosának kell a rákalkulált munkadíjjal együtt kifizetni. Új, hogy a szerelõ, ha nincs a HQ-n vagy nem is dolgozik szerelõként, bármikor képes lesz kijavítani a kocsik kisebb hibáit, így akár magánvállalkozóként is ellehet
-nemzetõr
Feladata, hogy a lehetséges terrorcselekményeket megelõzze, biztosítsa a város határait (játéktér határai) és tegyen a csempészés ellen.
És a hobbimelókat:
-buszsofõr
Jogosítványra épülõ buszsofõrképzés. Feladata, hogy a város lakóit egy megadott útvonalon eljuttassa a különbözõ megállókba. Bérét körönként kapja.
-szabó
Megrendelésre készít ruhákat, persze az anyagköltséggel is kell számolnia.
-pincér
Étteremben kel dolgoznia (ugye milyen meglepõ? :D ) és ki kell elégítenie a vendégek igényeit.
-fotós
Körbe kell fotóznia a várost...
-bíró
A város vagy a városvezetés választhatja meg, különbözõ ügyek elbírálására, büntetés kiszabására. Az elítéltnek fizetnie kell a perköltséget, annak a fele a bíróhoz megy.
Az elsõ szakmát az állam fogja támogatni, polgármesternek egy npc-t tervezek kinevezni.
A kitanulható munkákon kívül lehetõség lesz más munkát is vállalni:
-taxis
Feladata, hogy az ügyfeleket A pontból B-be vigye. Szakképzettséget nem igényel, a bér teljesítményhez van kötve. Taxióra rendszer lesz, tehát ugyanúgy lehet elindítani, szüneteltetni, vagy akár nullázni az órát. Van kiszállási díj, percdíj, megtett táv után fizetendõ díj.
-rádiós
Mert valakinek haszontalannak is kell lennie.
-pizzafutár
A ParaRPG-vel ellentétben itt nem a játékosok rendelnek pizzát, hanem a \"városlakók\".
-úttisztító (idénymunka)
Az utakat kell tisztán tartania tavasztól õszig, fontos, hogy alapos munkát végezzen. Munkája bérét a megtisztított útszakasz és az alaposság befolyásolja.
-fagyiráus(idénymunka)
Nyáron standoznia kell a jármûvével és várnia, hogy vegyenek tõle fagylaltot. Ajánlatos lassan haladnia, hogy megállhasson kényelmesen, ha valaki vásárolna.
-áruszállító
Egyszerû cp-s gagyi.
-gyári munkás
Mert robotból még nincs elég, hogy õket leváltsák.
-paraszt(idénymunka)
Tavasszal vet, nyáron arat.
-favágó
-halász
-hókotró(idénymunka)
Lehetõség lesz ugyanúgy biznisz üzemeltetésére, persze befektetéssel. Ki lehet majd választani, hogy vegyesboltot szeretne nyitni az ember, vagy esetleg éttermet...
A gondosan megírt kaszinó (roulette, félkarú rabló) is bent lesz, ha esetleg valaki a szerencséjére támaszkodna. Sõt, ha kitalálom, hogyan oldjam meg, lehet majd TippMixelni, naponta 3 esemény lesz, kitalált csapatokkal. A szorzókat és hogy ki-ki ellen fog játszani, egy számítás fogja elvégezni és ezek a számítások befolyásolhatják, hogy hazai vagy vendég gyõzelem, esetleg döntetlen lesz.
Tehát azt, hogy a játékos milyen úton szerez pénzt, maga dönti el. Rengeteg munkalehetõség(mind más lényeggel és nem mindegy mennyire végezzük jól) áll ebben segítségül, ám tisztességtelen utakon is haladhatunk (nincs illegális munka/frakció), sõt kitalálhatunk saját magunknak is állást (mint a testõr vagy magánfuvaros).
Bankrablás:
Még nem tudom, hogy milyen legyen pontosan, de elképzeléseim vannak róla, hogyan oldjam meg.
Autórendszer:
Egyéni megvalósítás, semmi extra. Elõfordulhat, hogy a leaderes munkáknak lesz saját kasszájuk és abból lehet majd megvenni a munkához szükséges új jármûveket. A rádiót a megszokott kis scriptem fogja biztosítani.
Házrendszer:
7 féle házból lehet majd válogatni, attól függõen, mennyink van rá.
 

Fegyver rendszer:

Nem lesz olyan kidolgozott, mint a ParaRPG-s elõdje, csupán megmaradó fegyverek és töltények lesznek.
A karakter él, ennie kell, szomjazhat és eszméletét is vesztheti. Lehet története, múltja, félelmei, bármi, amit a jelleméhez elképzelnek. Hamar rá lehet jönni, hogy vigyázni kell mit csinálunk, hisz akár egy rossz döntés vagy egy csúnya baleset az életébe kerülhet, és nincs második esély.
A PG-ket elkerülendõ, építek a modba valósághû elemeket. Nem ajánlatos gyors kocsból kiszállni vagy mást veszélyeztetõ fegyveres embert meglõni... Továbbá a fegyverek is jobban fognak sebezni, akár 1 találat is súlyos lehet. A játékos elvérezhet, ha nem kap idõben segítséget és elvesztheti az eszméletét is. Eszméleténél lévõ sérült a jármûvét el tudja vezetni, de nagyon nehezen. Továbbá a sokkoló is tartogathat meglepetéseket...
Halál:
A szerveren akkor van halál, ha az illetõnek lejár az ideje. Ellenkezõ esetben a sérült a legközelebbi kórházban ébred és addig kell ottmaradnia, míg az orvos el nem látja. Azért, hogy RP-s legyen egy gyilkosság, az admintól lehet majd kérni a karakter(nem játékos ;) ) kizárását.
Börtönrendszer:
Az elítélteket a Los Santos-i börtönbe kell szállítani, ha a jogerõs ítélet úgy fogalmaz. A benn töltött idõ alatt 1x lehet próbálkozni a szökéssel. Ellátást (kaja, innivaló) kap, viszont az idõ nem áll meg.
Idõjárás:
Újra találkozhattok Meteorológus Mihállyal, aki elõrejelzéseket készít. Az idõjárástól függ, hogy vannak-e a strandon vagy sem. Jó idõben megjelennek a törülközõk és strandlabdák Santa Maria Beach-en.
Szmog:
Egyszerûen leszállhat a szmog a sok károsanyag-kibocsátástól. Gyakoriságát befolyásolja, mennyit használják jármûvüket a lakosok.
A drogrendszert kihagyom a szerverbõl, hiszen mindenkinek csak addig van, míg ki nem próbálják, mit scripteltek hozzá. Elég az alkohol és a cigi.
Használt pluginok és includeok:
Streamer plugin
Sscanf2
Dini, Dudb, Dutils
Zcmd
Hamarosan várható trailervideó és képek a szerverbõl!
Mappert befogadok a munkába és NPC-hez értõ embert keresek!
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 27. - 16:27:44 írta kiakovi »

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #1 Dátum: 2014. április 21. - 13:33:27 »
0 Show voters
Számomra egyedi ötletnek tûnik a pszichiáter és a bíró. Pszichiáternél írtad, hogy az adminnak nincs beleszólása a beteg viselkedésébe. Ez oké, de arra nem gondoltál, hogy esetleg ezt ki is használják saját maguk szórakoztatására? Nagy figyelmet kell fektetni az ilyenre, nehogy mindenki arra hivatkozzon, hogy õ pszichés eset.
Halálnál viszont nem olyan jó ötlet, hogy orvosra kell várnia a játékosnak. Gondolom az orvos is egy játékos. Mi van, ha nincs elérhetõ orvos? Az ötlet nagyon tetszik, de a kivitelezés körülményes.

[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #2 Dátum: 2014. április 21. - 13:44:57 »
0 Show voters
A felélesztésre van egy admini parancs :) Az elmegyógyintézet meg a valósághoz hûen fog mûködni. Kivizsgálás és a pszichés problémával küzdôknek is annyit kell bent maradniuk, mint amennyit a börtönben kéne :)

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #3 Dátum: 2014. április 21. - 13:54:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: kiakovi date=1398080697\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47811\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A felélesztésre van egy admini parancs :) Az elmegyógyintézet meg a valósághoz hûen fog mûködni. Kivizsgálás és a pszichés problémával küzdôknek is annyit kell bent maradniuk, mint amennyit a börtönben kéne :)
 
Így már jobban hangzik. Sok sikert!

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #4 Dátum: 2014. április 21. - 14:54:29 »
0 Show voters
Na ez egy ígéretes szerver.
Azt nem ígérem, hogy játszani fogok rajta de mindenképp kipróbálom majd.
Sok sikert! :yes:

[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #5 Dátum: 2014. április 22. - 13:16:12 »
0 Show voters
Köszi a pozitív válaszokat, akik  meg arra nyomtak, hogy nem nyerõ, mondják meg, miért, mert tudok rajta alakítani :)
Új tervek:
Mivel Los Santos-ban játszódik és nem minden ház kertes ház vagy a lakásokhoz külön oda lehet sétálni, így egy egyszerû panelházrendszer fog az alap 7 féle lakásbelsõ mellé bekerülni.
Az ezekhez fog társulni egy számlarendszer, amit fizetni kell havonta. Aki nem fizet, annak adóssága lesz, akinek adóssága lesz, ahhoz kimennek a végrehajtók, akihez kimennek a végrehajtók, elvehetik a vagyontárgyait.
Egy embernek korlátlan mennyiségû háza, autója lehet, ha futja rá > ebbõl következik az, hogy ingatlanos és autóbiznisz indulhat be. Egy embernek összesen 6 kölcsönkulcsa lehet, 3 lakás, 3 autó.
Lesz egy inventory rendszer, ami a méret alapján fog mûködni. A tervek szerint lehet bõvíteni majd az inventoryt hátizsákkal vagy garázs vásárlásával. Plusz az autóba is fog férni valamennyi cucc.
A játékosok nyithatnak majd saját bankot, boltot... stb-t. Akár gyárat is lehet majd vásárolni, amibõl áruszállító megrendelésre  vagy a bolttulaj viszi az árusítóhelyre. Ha nincs eladható termék, nincs bevétel. A saját biznisznek lehet majd saját nyitvatartási idõt megadni.
(a gyárak, boltok megvásárlás nélkül is fognak üzemelni, talán az áruszállítóknak automata cp-ket fog kiadni)
A \"karóra\" már készen van. Sajnos a másodperc nagyon kicsi egység az egy évhez képest, így 100 év a tárolása komoly gondokat okozhat. Így az éveket külön év-egységként kezeli, persze az órában látszik :) Túlcsordulás csupán csak elméletileg lehetséges, hisz ahhoz 2^31-1 év kell :D
A munkák a megszokottaktól eltérõen lesznek. Nem csak az alap 5 (Mentõ, rendõr, taxis, szerelõ, rádiós) lesz leader rendszerû, hanem a taxis munka közlekedési vállalat lesz, így ha valaki buszos szeretne lenni a taxisfõnököt kell keresni. A rádiós hírközlési szolgálat lesz, így az újságíró és a fotós meló is felvételezés alá esik. Hasonlóképpen lesz a közterület-fenntartó és az áruszállító munka is leaderes.
Rádiórendszer:
Az olyan leaderes munkáknál a felvételt nyert alapból kap egy walkie-talkie-t. Úgyamúgy a vegyesboltban is lehet majd venni, így az alakuló bandák tudnak ilyet is használni. Összesen 20 channel lesz, a walkie-talkie beállítható, melyik csatornán  szeretnénk lenni+kikapcsolható a nullás csatornára állítással. Elõnye, hogy a frakciók tudnak egymással kommunikálni, össze tudnak dolgozni (+ 100 sor helyett csak 25-öt foglal :D ). Hátránya, hogy nem odaillõk is belehallgathatnak.
Börtön:
A szerverbe bekerült Wennicke börtönje, annyi átalakítással, hogy nem csak a börtön ajtajai nyithatóak külön-külön, hanem id szerint a cellákra is kiterjed ez a lehetõség.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=338945
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 22. - 21:25:13 írta kiakovi »

[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #6 Dátum: 2014. április 20. - 22:04:03 »
0 Show voters
\"QBZBWUtvAwMDVV1FGAVR\"
 
Sziasztok!
Bizonyára ismeritek a ParaRPG-t. Egy ideig futott, de sajnos sok nem odaillõ játékos volt és a jó játékosokból meg kevés volt. Mégis úgy érzem lehet tenni még egy próbát, hisz amit most bemutatok, az egy régi elképzelésem kész munkába öntése. A játéktér félig kész, és rengeteg bevált ötletet fogok a régi modomból átemelni.
Már a téma nevében is olvasható, hogy RPG szerver lesz. Viszont nem csupán egy új RPG közeledik a távolból, hanem a Lopott idõ címû film adaptációja és mivel a filmhez legillõbb, Los Santost találtam legalkalmasabbnak, hogy helyszínét képezze az egésznek. Gettó, nagy belváros és luxusvillák Winewoodban.
,,A nem is olyan távoli jövõben a születésekor mindenkinek a karjába beépítenek egy órát. Ahhoz, hogy valaki huszonöt éves koron túl is éljen, idõre van szüksége. A gazdagok megvásárolják az idõt, míg a gettóban kétségbeesett harc folyik a minden egyes percért.\'\'
Tehát a fizetõeszköz idõ lesz. Aki rosszul gazdálkodik vele, game over, karakternek annyi. Kezdéskor a játékos fog kapni 24 órát, amit csak az után kezdhet el használni, ha a számláló elindul. Ezt jelezni fogja a szerver egy kis szédüléssel, meg persze kiírja. Addig persze lesz lehetõsége pénzt szerezni, tanulni az iskolában, szóval minden adott lesz ahhoz, hogy a játékos rendben elinduljon a saját útján.
A játékos kitanulhatja az iskolában a leaderes munkákat:
-rendõr
Feladatköre a város védelme, a bûnmegelõzés, bûntény esetén nyomozás, majd a tettes(ek) felkeresése, szükség szerinti elõzetesbe helyezése, ítélet utáni börtönbe szállítás. (Nem a rendõr dönt a büntetés nagyságáról)
-mentõ (ápoló, orvos, pszichiáter)
  -ápoló
   Feladata, hogy esethez menjen és a kórházi ellátásra szorulót mihamarabb bevigye.
  -orvos
   Tulajdonképpen annyiban különbözik az ápolótól, hogy a kórházi ellátást õ végzi.
  -pszichiáter
   Sok szerveren gondot okoz az, hogy nem bírnak magukkal egyesek, õrültet játszanak a karakterükkel. Feladatuk gondozás alá venni a nem  beszámítható, szellemileg sérült embereket egy elmegyógyintézetben. Így bármi, ami a való életben megtörténhet, abba az adminnak nincs beleszólása
-szerelõ
Feladatuk a szabálytalanul parkolók elvontatása, roncsok eltakarítása, autófestés és javítás. Teljesítmény- és pénzéhség függõ a keresetük. Elõször fel kell mérni a javítandó kocsi javítási költségeit. A javítás a szerelõnek is pénzbe kerül, amit a jármû tulajdonosának kell a rákalkulált munkadíjjal együtt kifizetni. Új, hogy a szerelõ, ha nincs a HQ-n vagy nem is dolgozik szerelõként, bármikor képes lesz kijavítani a kocsik kisebb hibáit, így akár magánvállalkozóként is ellehet
-nemzetõr
Feladata, hogy a lehetséges terrorcselekményeket megelõzze, biztosítsa a város határait (játéktér határai) és tegyen a csempészés ellen.
És a hobbimelókat:
-buszsofõr
Jogosítványra épülõ buszsofõrképzés. Feladata, hogy a város lakóit egy megadott útvonalon eljuttassa a különbözõ megállókba. Bérét körönként kapja.
-szabó
Megrendelésre készít ruhákat, persze az anyagköltséggel is kell számolnia.
-pincér
Étteremben kel dolgoznia (ugye milyen meglepõ? :D ) és ki kell elégítenie a vendégek igényeit.
-fotós
Körbe kell fotóznia a várost...
-bíró
A város vagy a városvezetés választhatja meg, különbözõ ügyek elbírálására, büntetés kiszabására. Az elítéltnek fizetnie kell a perköltséget, annak a fele a bíróhoz megy.
Az elsõ szakmát az állam fogja támogatni, polgármesternek egy npc-t tervezek kinevezni.
A kitanulható munkákon kívül lehetõség lesz más munkát is vállalni:
-taxis
Feladata, hogy az ügyfeleket A pontból B-be vigye. Szakképzettséget nem igényel, a bér teljesítményhez van kötve. Taxióra rendszer lesz, tehát ugyanúgy lehet elindítani, szüneteltetni, vagy akár nullázni az órát. Van kiszállási díj, percdíj, megtett táv után fizetendõ díj.
-rádiós
Mert valakinek haszontalannak is kell lennie.
-pizzafutár
A ParaRPG-vel ellentétben itt nem a játékosok rendelnek pizzát, hanem a \"városlakók\".
-úttisztító (idénymunka)
Az utakat kell tisztán tartania tavasztól õszig, fontos, hogy alapos munkát végezzen. Munkája bérét a megtisztított útszakasz és az alaposság befolyásolja.
-fagyiráus(idénymunka)
Nyáron standoznia kell a jármûvével és várnia, hogy vegyenek tõle fagylaltot. Ajánlatos lassan haladnia, hogy megállhasson kényelmesen, ha valaki vásárolna.
-áruszállító
Egyszerû cp-s gagyi.
-gyári munkás
Mert robotból még nincs elég, hogy õket leváltsák.
-paraszt(idénymunka)
Tavasszal vet, nyáron arat.
-favágó
-halász
-hókotró(idénymunka)
Lehetõség lesz ugyanúgy biznisz üzemeltetésére, persze befektetéssel. Ki lehet majd választani, hogy vegyesboltot szeretne nyitni az ember, vagy esetleg éttermet...
A gondosan megírt kaszinó (roulette, félkarú rabló) is bent lesz, ha esetleg valaki a szerencséjére támaszkodna. Sõt, ha kitalálom, hogyan oldjam meg, lehet majd TippMixelni, naponta 3 esemény lesz, kitalált csapatokkal. A szorzókat és hogy ki-ki ellen fog játszani, egy számítás fogja elvégezni és ezek a számítások befolyásolhatják, hogy hazai vagy vendég gyõzelem, esetleg döntetlen lesz.
Tehát azt, hogy a játékos milyen úton szerez pénzt, maga dönti el. Rengeteg munkalehetõség(mind más lényeggel és nem mindegy mennyire végezzük jól) áll ebben segítségül, ám tisztességtelen utakon is haladhatunk (nincs illegális munka/frakció), sõt kitalálhatunk saját magunknak is állást (mint a testõr vagy magánfuvaros).
Bankrablás:
Még nem tudom, hogy milyen legyen pontosan, de elképzeléseim vannak róla, hogyan oldjam meg.
Autórendszer:
Egyéni megvalósítás, semmi extra. Elõfordulhat, hogy a leaderes munkáknak lesz saját kasszájuk és abból lehet majd megvenni a munkához szükséges új jármûveket. A rádiót a megszokott kis scriptem fogja biztosítani.
Házrendszer:
7 féle házból lehet majd válogatni, attól függõen, mennyink van rá.
 

Fegyver rendszer:

Nem lesz olyan kidolgozott, mint a ParaRPG-s elõdje, csupán megmaradó fegyverek és töltények lesznek.
A karakter él, ennie kell, szomjazhat és eszméletét is vesztheti. Lehet története, múltja, félelmei, bármi, amit a jelleméhez elképzelnek. Hamar rá lehet jönni, hogy vigyázni kell mit csinálunk, hisz akár egy rossz döntés vagy egy csúnya baleset az életébe kerülhet, és nincs második esély.
A PG-ket elkerülendõ, építek a modba valósághû elemeket. Nem ajánlatos gyors kocsból kiszállni vagy mást veszélyeztetõ fegyveres embert meglõni... Továbbá a fegyverek is jobban fognak sebezni, akár 1 találat is súlyos lehet. A játékos elvérezhet, ha nem kap idõben segítséget és elvesztheti az eszméletét is. Eszméleténél lévõ sérült a jármûvét el tudja vezetni, de nagyon nehezen. Továbbá a sokkoló is tartogathat meglepetéseket...
Halál:
A szerveren akkor van halál, ha az illetõnek lejár az ideje. Ellenkezõ esetben a sérült a legközelebbi kórházban ébred és addig kell ottmaradnia, míg az orvos el nem látja. Azért, hogy RP-s legyen egy gyilkosság, az admintól lehet majd kérni a karakter(nem játékos ;) ) kizárását.
Börtönrendszer:
Az elítélteket a Los Santos-i börtönbe kell szállítani, ha a jogerõs ítélet úgy fogalmaz. A benn töltött idõ alatt 1x lehet próbálkozni a szökéssel. Ellátást (kaja, innivaló) kap, viszont az idõ nem áll meg.
Idõjárás:
Újra találkozhattok Meteorológus Mihállyal, aki elõrejelzéseket készít. Az idõjárástól függ, hogy vannak-e a strandon vagy sem. Jó idõben megjelennek a törülközõk és strandlabdák Santa Maria Beach-en.
Szmog:
Egyszerûen leszállhat a szmog a sok károsanyag-kibocsátástól. Gyakoriságát befolyásolja, mennyit használják jármûvüket a lakosok.
A drogrendszert kihagyom a szerverbõl, hiszen mindenkinek csak addig van, míg ki nem próbálják, mit scripteltek hozzá. Elég az alkohol és a cigi.
Használt pluginok és includeok:
Streamer plugin
Sscanf2
Dini, Dudb, Dutils
Zcmd
Hamarosan várható trailervideó és képek a szerverbõl!
Mappert befogadok a munkába és NPC-hez értõ embert keresek!
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 27. - 16:27:44 írta kiakovi »

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #7 Dátum: 2014. április 21. - 13:33:27 »
0 Show voters
Számomra egyedi ötletnek tûnik a pszichiáter és a bíró. Pszichiáternél írtad, hogy az adminnak nincs beleszólása a beteg viselkedésébe. Ez oké, de arra nem gondoltál, hogy esetleg ezt ki is használják saját maguk szórakoztatására? Nagy figyelmet kell fektetni az ilyenre, nehogy mindenki arra hivatkozzon, hogy õ pszichés eset.
Halálnál viszont nem olyan jó ötlet, hogy orvosra kell várnia a játékosnak. Gondolom az orvos is egy játékos. Mi van, ha nincs elérhetõ orvos? Az ötlet nagyon tetszik, de a kivitelezés körülményes.

[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #8 Dátum: 2014. április 21. - 13:44:57 »
0 Show voters
A felélesztésre van egy admini parancs :) Az elmegyógyintézet meg a valósághoz hûen fog mûködni. Kivizsgálás és a pszichés problémával küzdôknek is annyit kell bent maradniuk, mint amennyit a börtönben kéne :)

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #9 Dátum: 2014. április 21. - 13:54:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: kiakovi date=1398080697\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47811\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A felélesztésre van egy admini parancs :) Az elmegyógyintézet meg a valósághoz hûen fog mûködni. Kivizsgálás és a pszichés problémával küzdôknek is annyit kell bent maradniuk, mint amennyit a börtönben kéne :)
 
Így már jobban hangzik. Sok sikert!

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #10 Dátum: 2014. április 21. - 14:54:29 »
0 Show voters
Na ez egy ígéretes szerver.
Azt nem ígérem, hogy játszani fogok rajta de mindenképp kipróbálom majd.
Sok sikert! :yes:

[ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Válasz #11 Dátum: 2014. április 22. - 13:16:12 »
0 Show voters
Köszi a pozitív válaszokat, akik  meg arra nyomtak, hogy nem nyerõ, mondják meg, miért, mert tudok rajta alakítani :)
Új tervek:
Mivel Los Santos-ban játszódik és nem minden ház kertes ház vagy a lakásokhoz külön oda lehet sétálni, így egy egyszerû panelházrendszer fog az alap 7 féle lakásbelsõ mellé bekerülni.
Az ezekhez fog társulni egy számlarendszer, amit fizetni kell havonta. Aki nem fizet, annak adóssága lesz, akinek adóssága lesz, ahhoz kimennek a végrehajtók, akihez kimennek a végrehajtók, elvehetik a vagyontárgyait.
Egy embernek korlátlan mennyiségû háza, autója lehet, ha futja rá > ebbõl következik az, hogy ingatlanos és autóbiznisz indulhat be. Egy embernek összesen 6 kölcsönkulcsa lehet, 3 lakás, 3 autó.
Lesz egy inventory rendszer, ami a méret alapján fog mûködni. A tervek szerint lehet bõvíteni majd az inventoryt hátizsákkal vagy garázs vásárlásával. Plusz az autóba is fog férni valamennyi cucc.
A játékosok nyithatnak majd saját bankot, boltot... stb-t. Akár gyárat is lehet majd vásárolni, amibõl áruszállító megrendelésre  vagy a bolttulaj viszi az árusítóhelyre. Ha nincs eladható termék, nincs bevétel. A saját biznisznek lehet majd saját nyitvatartási idõt megadni.
(a gyárak, boltok megvásárlás nélkül is fognak üzemelni, talán az áruszállítóknak automata cp-ket fog kiadni)
A \"karóra\" már készen van. Sajnos a másodperc nagyon kicsi egység az egy évhez képest, így 100 év a tárolása komoly gondokat okozhat. Így az éveket külön év-egységként kezeli, persze az órában látszik :) Túlcsordulás csupán csak elméletileg lehetséges, hisz ahhoz 2^31-1 év kell :D
A munkák a megszokottaktól eltérõen lesznek. Nem csak az alap 5 (Mentõ, rendõr, taxis, szerelõ, rádiós) lesz leader rendszerû, hanem a taxis munka közlekedési vállalat lesz, így ha valaki buszos szeretne lenni a taxisfõnököt kell keresni. A rádiós hírközlési szolgálat lesz, így az újságíró és a fotós meló is felvételezés alá esik. Hasonlóképpen lesz a közterület-fenntartó és az áruszállító munka is leaderes.
Rádiórendszer:
Az olyan leaderes munkáknál a felvételt nyert alapból kap egy walkie-talkie-t. Úgyamúgy a vegyesboltban is lehet majd venni, így az alakuló bandák tudnak ilyet is használni. Összesen 20 channel lesz, a walkie-talkie beállítható, melyik csatornán  szeretnénk lenni+kikapcsolható a nullás csatornára állítással. Elõnye, hogy a frakciók tudnak egymással kommunikálni, össze tudnak dolgozni (+ 100 sor helyett csak 25-öt foglal :D ). Hátránya, hogy nem odaillõk is belehallgathatnak.
Börtön:
A szerverbe bekerült Wennicke börtönje, annyi átalakítással, hogy nem csak a börtön ajtajai nyithatóak külön-külön, hanem id szerint a cellákra is kiterjed ez a lehetõség.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=338945
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 22. - 21:25:13 írta kiakovi »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal