Szerző Téma: Újra projectben?  (Megtekintve 2415 alkalommal)

Újra projectben?
« Dátum: 2012. november 14. - 20:34:12 »
+2 Show voters
Nos szerintem látszott a fórumon, hogy az utóbbi idõben scriptileg elkezdtem újra tevékenykedni. Ennek ahhoz volt köze, hogy felszabadult eléggé sok idõm így ezt a régebbi projectet elõveszem.
Az érdekelne, hogy lenne e rá igény újra?
Régi leírás:


Idézetet írta: Gentleman date=1337869112\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


\"width=350
http://liberty-police.webs.com/LCPD%20officers.jpg[/img]
 

Gentleman\'s Cops \'n Robbers
 
\"width=50http://www.clker.com/cliparts/6/2/3/f/119498567625300278computer-aj_aj_ashton_01.svg.hi.png[/img]A projectrõl:
 A projectet pár napja kezdtem el, célom egy mindenki számára szórakoztató Stratégiai TDM mód létrehozása. Jelen pillanatban eléggé elején járok a játékmódnak ámbár a leglényegesebb hangokat már megszereztem ami minden bizonnyal a legütõsebb dolgok egyike lesz.
A project nem része a publikus játékmód készítésnek. Ha minden jól megy ezzel a játékmóddal akkor valószínûleg futtatásra is sor kerül. (Webhoston még gondolkodom.)
\"width=50http://cluster3.lib.berkeley.edu/EART/images/blog_openstreetmap.jpg[/img]Helyszín:
A helyszín elsõ körben Las Venturas városa lesz. Sok ott a lehetõség rablás terén. Vannak kaszinók, Bankok, Üzletek, Hotelek tehát minden megfelelõ egy ilyen játékmódhoz.
\"width=50http://www.waterforduhs.k12.wi.us/Animated%20Gifs/TEAM_logo.jpg[/img]Csapatok:
  • LVPD - Rendõrosztag

  • Mentõszolgálat

  • Civilek/Rablók


\"width=50http://fruzsicsiga.freeblog.hu/files/felki%C3%A1lt%C3%B3jel.jpg[/img]Figyelem:
Sajnos vannak játékosok akik bizonyos parancsokkal visszaélnének ezért a körözések kiosztása teljesen automatizált lesz. Tehát úgy már valaki nem kezdhet, hogy körözése van pedig nem csinált semmit. A rendszer tájékoztatni fogja a játékost arról, hogy mit és miért kapott. Kaphat akár körözéset: rendõr megtámadása, rablás, autólopás vagy kamerával figyelt területen fegyver elõvétele.
\"handcuffs1.jpg\"Körözési rendszer:
Mint fentebb említettem a játékos a körözést a rendszertõl kapja. De ennek is meg lesznek a relációi. Elõször is az elsõ 3 körözési csillag sárga színû. Ez azt jelenti nincs elfogás ellene viszont büntetõcédulát kell neki adni. Amennyiben azt nem fizeti be átlép a 4. körözési fokozatra.
4-5 körözési fokozatban már elfogás van adva a játékos ellen de a rendõrök nem lõhetik õt le. Ha lelövik nem kapnak pontot az elfogásért. A játékos pedig kórházban ébred.
6 körözési fokozat akkor jön elõ ha a játékos rendõrre tüzet nyitott (megsebezte) vagy megölt egy másik játékost. Félreértés ne essék ezt a körözési fokozatot csak komoly veszély alapján kapja meg a játékos. Amennyiben kirabol minden üzletet és ellop mindent amit talál még akkor sem lép ebbe a fokozatba.
A játékos elfogásakor 3-6 percet kell letöltsön egy (valószínûleg mapolt) börtönben. Ha börtönbe kerül a játékos abban az esetben elveszít 2 szintet és a pénze egy bizonyos részét.
\"ArmedRobberyLogo.jpg\"Rablások és lehetõségek civilek számára:
A játékosnak nem kötelezõ rablásból megélnie. Lehetõsége lesz munkát választani (buszos, teherautós, taxis) amik igen jól fizetõek lesznek. Persze túl nagy meggazdagodás nem lesz belõle várható.
A rablások üzlettõl függenek majd. Egy kaszinó vagy bank kirablásához magas rablási szint és robbanószer lesz szükséges. Míg egy kisboltot akár egy pisztollyal is ki lehet rabolni. A két rablás között pénzben óriási különbség lesz.
Egy példarablás (kaszinó): A játékosnak mondjuk szüksége lesz 15-ös rablási szintre amint ez megvan szüksége lesz pár tízezer dollárra amibõl vesz magának egy robbanószert. Ezeknek az eszközöknek a száma, hogy hányat viselhet korlátozva lesz. Amint megvan a megfelelõ felszerelés akkor már megközelítheti az épületet ahol egy minijáték veszi kezdetét. Elõször is be kell mennie az irodába a zárak kulcsaiért. Amint õ ezt megszerezte lemehet kirobbantani a széfet. Amint a széf kirobbant a LVPD erõi riasztást kapnak, hogy balhé van a kaszinóban. A kirobbantás 10másodpercet fog majd igénybe venni. Amint kirobbantotta a nagyszéfet a kis zárakat kell kinyitnia amiben az értékek vannak tárolva. Ez olyan egy két percet vesz majd igénybe. Ha megszerezte az értékeket már csak el kell juttatnia egy fekete kereskedõhöz aki õ neki ezt \"tisztára mossa\". Itt a rabló küldetése lezárul. Amennyiben elkapják közben akkor is :)
\"Mission.jpg\"Küldetések:
Lesznek küldetések is. A küldetéseket három nagy csoportra lehet majd bontani. Elõször is lesznek a pozícióhoz kötöttek. Ezeket csak akkor csinálhatja meg a játékos ha bizonyos szinttel vagy bizonyos csapattal rendelkezik. A másik küldetéstípus amit bárki megcsinálhat. Végül pedig az autómatikus küldetések maradtak.
Pozícióhoz kötött küldetések: Ez lehet akár rendõröknek rabszállítás, rablóknak drogbehozatal túl sokat nem akarok ellõni belõle a teljesítéséért pénz jár.
Szabadon választható küldetés: Ezek a küldetések több pénzt adnak és ezt mind rendõr mind civil elvégezhet. Ilyen küldetés például az, hogy találjon meg egy elveszett tárgyat. Amint felvette a küldetését a játékos a szerver megmondja hol kell keresnie az értéket. Tehát kiírja a szerver, hogy az elveszett robotot legutoljára a \"The Strip\"-en látták. A játékosnak a térkép alatt ott lesz egy radar ami kiírja a körzeteket amint beér a körzetbe valahol ott lesz egy pickup ami az itemet jelöli. Ha õ ebbe belemegy akkor megtalálta az itemet és megkapja a jutalmát. Egyszerre csak egy küldetés választható.
Autómatikus küldetések: Lesznek nem túl aktív osztályok mint a Mentõszolgálat és a Tûzoltóság akiknek kis feladatuk van játékosokkal kapcsolatban. Például mentõsnél életerõ újratöltése.
Ez eléggé unalmas lenne ezért itt jönnek képbe az autómatikus küldetések. A szerver riasztja az ilyen pozícióban lévõ játékosokat egy egy elõre generált szituációhoz. Tûzoltókat lakástûzhöz, mentõsöknek betegszállítás. (Itt sem akarok túl sokat ellõni a leendõ küldetésekbõl)
\"levelUP.png\"Szintrendszer:
Több fajta szintrendszer is lesz (rendõrszint, rablószint, mentõszint...) viszont én most az általános szintrendszert mutatnám be. Minden órában a játékos kap egy szintet. Ez a TAB fülnél a \"SCORE\" részen lesz látható. A szintekre azért lesz szükség, hogy tudjon fejleszteni dolgokat. Bizonyos házak jármûvek szinthez lesznek kötve. Például egy emeletes ház szint:7 két emeletes szint: 8 vagy akár jármûveknél premier: szint 5 infernus: szint 20.
Itt jelentõsen eltérõ lesz a többi szintrendszertõl ugyanis amint megvette a játékos a neki tetszõ dolgot (ami pénzbe és szintbe kerül) abban a pillanatban a dologhoz szükséges szint kivonódik az õ szintjébõl. Így folyamatosan szükség van a szintekre. Tehát nem lesz az, hogy elértem a 20-as szintet akkor vehetek mindent ami nekem tetszik. Hanem kivonódik és a sorozat kezdõdik elölrõl.
Ez csak az általános szintrendszerre lesz igaz.
\"photoshop-question-mark-logo-icon-professional21.jpg\"Gyakran felmerülõ kérdésekre válaszok:
A szerver mikor nyílik meg?
-Sajnos ezt nem tudom függ attól, hogy hogyan haladok. Szerintem a béta verzió pár héten belül elkészül (remélhetõleg).
Akkor ez most RPG szerver lenne?
-Nem szó se essék errõl! Az tény, hogy a pénzgyûjtésrõl szól viszont nem lesznek kötött RP elemek.
Melyik kliensen fog futni a szerver?
-Minden bizonnyal 0.3e hacsak addig nem jön ki újabb.
Vannak nagyon jó mapjaim hova küldhetem el ha szeretném bent látni?
-Szerintem ez az a játékmód típus amit nem a mapolás tesz széppé. Azt a keveset amire szükség van el tudom én is végezni.
 
Gentleman
 


Kiegészítés: Angol nyelvûre fogom megírni a többi dolog azonos. Viszont itt teljes rádiótámogatás és kihangosító (!!) lesz mellékelve a rendõröknek 1,2, 3, 4, 5).
Tehát így érdekelne, hogy lenne e rá igény mert ha nem akkor csak magam unalmába csinálom nem túl komoly tempóban, de ha van érdeklõdés akkor már komolyabb hangvétellel fejezném be.
A mód már egész jól elkészülgetett sok érdekesség van (pl a taxis nem idõ hanem KM alapján számol tehát ha állsz egy helyben a taxiba nem pörög az óra) meg a fentebb leírt elfogási rendszer is jól funkcionál.
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 14. - 20:40:16 írta Gentleman »

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 15. - 17:47:35 »
0 Show voters
Persze, hogy.
(jöhetnél majd valamikor x-re)
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 24. - 07:36:58 írta krisk »

Újra projectben?
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 15. - 18:05:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1352998055\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Persze, hogy.
(jöhetnél majd valamikor x-re)
 
Óh az xfire mindig a legjobb szóval is bassza az anyját. De steamen mindig vagyok :D

Nem elérhető Kosy

  • 624
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 16. - 17:56:26 »
0 Show voters
bassza az anyját? persze én mondanám némítás 1 hétig  :yucky: :P
De én szivesen játszanék rajta :D

Nem elérhető BigTics

  • 1573
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #4 Dátum: 2012. november 16. - 21:22:49 »
0 Show voters
Lehet segíteni? Mint mapper?  :D

Újra projectben?
« Válasz #5 Dátum: 2012. november 17. - 09:36:45 »
0 Show voters
Mapolás nagyon a gyengém az nem ártana. Viszont most az egészet SQL-rõl átírom dini fáljbamentésbe :)

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #6 Dátum: 2012. november 17. - 09:51:14 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Gentleman date=1353141405\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mapolás nagyon a gyengém az nem ártana. Viszont most az egészet SQL-rõl átírom dini fáljbamentésbe :)
 
Javaslom a Tengerimalac féle db_master include használatát. Sokkal jobb, mint didi, és ugyan olyan egyszerû. Ha gondolod Skypeon elküldhetek egy admin alapot amelyen keresztül láthatod a használatát.

Nem elérhető BigTics

  • 1573
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #7 Dátum: 2012. november 17. - 10:07:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gentleman date=1353141405\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mapolás nagyon a gyengém az nem ártana.
 
Küldj egy PÜ -t, hogy mit mappoljak és hova.  :)

Újra projectben?
« Válasz #8 Dátum: 2012. november 17. - 10:08:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: Draven date=1353142274\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Mapolás nagyon a gyengém az nem ártana. Viszont most az egészet SQL-rõl átírom dini fáljbamentésbe :)
 
Javaslom a Tengerimalac féle db_master include használatát. Sokkal jobb, mint didi, és ugyan olyan egyszerû. Ha gondolod Skypeon elküldhetek egy admin alapot amelyen keresztül láthatod a használatát.
 
[/quote]
Pfú arról soha sem hallottam én mindig diniztem életembe (talán örökre is ottragadnék?)
De azért megpróbálom ezt.
 

 

Mapolás nagyon a gyengém az nem ártana.
 
[/quote]
Küldj egy PÜ -t, hogy mit mappoljak és hova.  :)
 
[/quote]
Még picit korai :)

Nem elérhető Many

  • 1699
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #9 Dátum: 2012. november 17. - 10:18:54 »
0 Show voters
Ez nagyon jó lesz és itt talán a player szám is meglesz, ide nem kell olyan nagy tudás mint rp-hez. Szerintem mindenképp fejezd be, jelenleg is sacnr-ezek :D
Egyébként itt úgy lesz hogy ha veszel egy kocsit akkor az meg is marad? TEhát egy kicsit \"rp-sebb\" lesz mint SACNR..
Nagyon jó lesz, így tovább!

Újra projectben?
« Válasz #10 Dátum: 2012. november 17. - 10:23:45 »
0 Show voters
Elõbogarászom a régi témát és linkelek pár képet :)
Házvásárlásnál a házrendszerem lesz bent, banda rendszernél benne lesz ami elérhetõ a fórumon és autórendszert is terveztem.
Egyelõre még magyar a mód, de amint készen lesz lefordítom.
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/ZDR8F.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/dpX6b.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/PojSK.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/GCMjH.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/Y0AFv.jpg[/hs]
 
Pár fõbb dolog ami elkészült:
Y - rendszer: Y gomb megnyomásával rendõrautóból interkacióba lehet lépni a gyanúsítottal. Lásd felszólítani lehúzódásra vagy akár megbüntetni. Kihangosítót is ezzel kezeled
MMB -rendszer: Ez a letartóztatásnak felel meg. Elég rátartani a célszemélyre a fegyvert és megnyomni az MMB gombot és õ kényszerített állapotba kerül. Ez 60mp ig tart. Csak ilyenkor bilincselhetõ és bilincselésbõl börtönbe kerül. Viszont csak akkor lehet kényszeríteni a körözés alatt álló játékost amennyiben a rendõrök vannak túlerõben. Ha a célszemélynél fegyver van akkor nem lehet kényszeríteni vagy ha a bûnözõk az adott területen többen vannak mint a zsekák. Ennek tesztelése látható a 2. képen. Engem külföldi CnR szervereken ennek az ellenõrzésnek a hiánya nagyon zavart ezért is tartom ezt hangsúlyosnak.
SUBMISS: A rendõrök ha megnyomják a KEY_SUBMISSION gombot akkor a rendszer erõsítést kér. Ilyenkor 10másodpercig a térképen egy sziréna villog a pozíción és a rendõrök erre tudnak válaszolni az N gombbal. A sziréna a bûnözõknek segít, hogy lássák mikor hívtak erõsítést.
N - rendszer: Bármely hívásra legyen ez rendszer által generált vagy játékos által a rendõrök tudnak válaszolni az N gombbal.
Unlockok: A rendõrök unlockolhatnak maguknak jármûveket és \"perkeket\" ez látható a 3. képen
Átszabott körözés: Témában már leírtam a mûködését. Itt a 2. képen látható grafikusan.
Extra jármûvek: Az elsõ és az utolsó képen láthatóak az extra rendõrségi jármûvek. Mûködésük egyszerû elég csak dudálni és a sziréna már be is kapcsol.
5 kódok: Szintén zavarónak találom a sok pötyögést állandóan. Ezért megírtam az 5-kód rendszert ami abból áll, hogy ha a játékos 5 kódot ír a chatbe az a rendõrségi rádióban kiegészül teljes rádió szöveggé. Példa erre: [LVPD] %s: gyalogos üldözésben vagyok (5-6) a(z) %s területen, vége
Rendõrszintek: A rendõrök az aktuális szintjüket a térkép körül láthatják. Ez is látható a 2. képen.
Minirablások: Folyamatosan készülnek üzletek el amiket ki lehet rabolni. A rabláshoz csak egy lõfegyverre van szükség. Amint megkezdõdik a rablás a rendõrök riasztást kapnak, hogy hol folyik éppen. A célszemélynek 15 másodpercig kell az üzletben maradnia. Amennyiben meghal vagy elkapják abban az esetben bukta a rablást.
[/quote]

Nem elérhető Jippy

  • 618
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #11 Dátum: 2012. november 17. - 19:25:46 »
0 Show voters
Régen vártam már hogy feltudjak menni rá, mert nagyon jó volt a leírás és tetszett.
Kipróbálnám magam CnR-be mert eddig csak RP-ztem meg TDM-eltem :)
Örülnék ha megcsinálnád.

Újra projectben?
« Válasz #12 Dátum: 2012. november 17. - 19:59:53 »
0 Show voters
Most épp a garázsrendszeren \"ügyködöm\". Csak hát a SAMP korlátaiban imádom azt, hogy a jármû színét nem kérhetem le :S

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #13 Dátum: 2012. november 17. - 20:21:35 »
+1 Show voters
Tessék, nem teszteltem! :)

Nem elérhető Many

  • 1699
    • Profil megtekintése
Újra projectben?
« Válasz #14 Dátum: 2012. november 21. - 15:20:02 »
0 Show voters
Valami infó? :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal