Szerző Téma: Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)  (Megtekintve 1674 alkalommal)

0 Show voters
Guten Nachmittag! Manapság egyre több editelt f*st adnak ki az emberek a kezükből, mintha mindenki akarna egy saját szervert, ahol lehetnek neki csicskásai, és azt bannol akit akar, mert ez az élete neki. Namost akik tudnak normálisan scriptelni/mappolni, és nem besértődős típusúak, hogy visszakérik azt egy vita után (Khm), azoknak lenne egy jó ötletem.


Psycho killer in a manison
Címből adódik, egy elmebeteg sorozatgyilkos néni/bácsi/choncita szedné az áldozatát egy körönként változó fegyverrel (leginkább közelharci, de esetenként lehet lőfegyver is, de maximum valami pisztoly lehet nála). A pálya igen nagy lenne, több titkos ajtóval, folyosóval, illetve az egész pályán egy random spawnoló random fegyver lenne, amit a fegyvertelen civilek fel tudnának venni, vagy akár a gyilkos is! Lenne egy időtartam, ami alatt ki kell nyírnia mindenkit a gyilkosnak, mondjuk 25-30 perc. Ha nem sikerül, a civilek nyernek. 1 ilyen pályán maximum 15-20 player lehetne.


Prop hunt


Mindenki tudja, hogy a TF2, illetve a GModban van ún. \"Prop Hunt\" mód, ami annyiból áll hogy van két csapat:
Hunter: ezek a vadászok, nekik kell megölni az összes \"Propot\"
Pro: olyan játékosok, akik felvesznek különféle alakot, például egy vázáét. Céljuk hogy ne találják meg őket a Hunterek. Ennek több féle mód van: elbújás, vagy elvegyülés a környezetben

Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #1 Dátum: 2014. december 27. - 16:47:44 »
0 Show voters
Címből adódik, egy elmebeteg sorozatgyilkos néni/bácsi/choncita szedné az áldozatát egy körönként változó fegyverrel (leginkább közelharci, de esetenként lehet lőfegyver is, de maximum valami pisztoly lehet nála). A pálya igen nagy lenne, több titkos ajtóval, folyosóval, illetve az egész pályán egy random spawnoló random fegyver lenne, amit a fegyvertelen civilek fel tudnának venni, vagy akár a gyilkos is! Lenne egy időtartam, ami alatt ki kell nyírnia mindenkit a gyilkosnak, mondjuk 25-30 perc. Ha nem sikerül, a civilek nyernek. 1 ilyen pályán maximum 15-20 player lehetne.[/quote]
Ez nem rossz, afféle Murderer átdolgozás, bár az eredeti jobban tetszik (a murderer öli a civileket, a sheriff öli a murderert vagy fordítva, a civilek pedig megpróbálják segíteni a sheriffet: vagy ha az meghal a helyébe lépnek azzal, hogy felveszik a fegyverét).
A Prop huntba pedig nem tudok belekötni.

Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #2 Dátum: 2014. december 27. - 16:49:50 »
+1 Show voters
A prop huntal az a baj, hogy ha a karaktert láthatatlanná tesszük, akkor ugye nem látszik. De ha a hunter hozzáér a láthatatlan karakterhez az megszólal, mert minden skinnek van egy sajátos beszólása a játékban.

Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #3 Dátum: 2014. december 27. - 17:14:55 »
0 Show voters
A beszédet nem lehet kivenni a játékból? Mármint valami tiltás.

Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #4 Dátum: 2014. december 27. - 17:18:51 »
0 Show voters
Trouble in terrorist town mond valamit?

Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #5 Dátum: 2014. december 27. - 17:22:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: svegholas date=1419697131\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51889\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Trouble in terrorist town mond valamit?
 
Az annyira nem jön be, ezek nekem a \"klasszikusak\".

Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #6 Dátum: 2014. december 27. - 17:24:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: Mr. Gentleman date=1419696895\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51889\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A beszédet nem lehet kivenni a játékból? Mármint valami tiltás.
 
Nem lehet, mivel a játékba be van programozva, ha a CJ a karakter közelébe ér, az  mondjon egy mondatot.

Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #7 Dátum: 2014. december 27. - 17:37:04 »
0 Show voters
Akkor mindenki hangkártya nélkül fog játszani  ;D

Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #8 Dátum: 2014. december 27. - 22:16:54 »
+1 Show voters
Ripped edísön, és az összes párbeszéd eltűnik.
Egy magyar, saját DayZ jó lenne, mivel jelenleg AldenJ átiratai vannak, jó messzi szervergépekkel.
(Najó, lehet nemzetközi is.)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Szerver idea(+18as téma obszcén szavakkal, de minek rakom ki, a játék PEGI+18as)
« Válasz #9 Dátum: 2014. december 27. - 22:56:18 »
0 Show voters
Prophunt is simán mehet még úgy is, hogy vannak alap hangok. Egy kis segítség azoknak akik meg akarják csinálni valahogy így kéne kinézzen:
-Kiválaszt egy objectet
-Létrehozzátok az objectet valahol
-Használtok egy segédobjectet amelyhez hozzácsatoljátok a kamerát AttachCameraToObject függvényel(ez azért kell, hogy a játékos felülről lássa az objectét és 360 fokban tudjon tájékozódni és nem pedig pont az objecttől)
-A játékos elspawnoljátok valahova és TogglePlayerControlLabellel freezelitek
-Ezek után onplayerkeystatechange eljárást alkalmazva megnézitek a fel-le-jobbra-ballra billentyűzet kombinációt és annak függvényében, hogy melyik billentyűzetet nyomja le hozzáadsz vagy kivonsz valamelyik x,y, vagy xy (ha mondjuk fel balra megy és egyszerre nyom le két gombot) koordinátához
-A sebzést pedig GetPlayerLastShotVectors eljárással vagy valamelyik hasonlóval lekérdezitek, hogy hova lőtt és ha ott van mint az adott object poziciója akkor egyszerűen levontok a játékos életéből
hülyeséget mondtam így egyszerűbb: OnPlayerWeaponShotnál megnézitek a  hittypeot és ha  az BULLET_HIT_TYPE_OBJECT lekérdezitek a hitid-t és ellenőrzitek a fenti függvénnyel a koordinátákat és az ahhoz legközelebb lévő játékos (DistanceBetweenObjectAndPlayer végigfutottok a játékosokon egy for ciklussal beállítottok egy minimum értéket (pl: 99999) és az ennél kisebb érték lesz a minimum, majd a legkisebb érték megadja az adott object pozicióját ami a játékoshoz van) életéből vontok le. Valahogy így lehet spórosabban is meglehet ;)
OnPlayerDeathnél pedig ha meghalt a játékos a hozzá csatolandó objectet törlitek (DestroyObject) és így egyszerűbb szerintem, mint megadni egy életet egy objectnek és abból vonni.
Kb így kell elképzelni és simán megvalósítható 1-2 napos project az alap dolog, az object választás és a többi csak pepecselés, hogy szebb legyen, de az alap koncepció működőképes viszont a nagyobb feladat az az, hogy kellőképp szinkronizálni az objectek lövésekor keletkezett kárt.
Remélem tudtam adni egy kezdő lökést, de ezt még gondoljátok át jobban, mert én is 5 percig gondolkoztam rajta :\'D
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 27. - 23:04:29 írta RusH. »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal