Ez a már korábban ismertetett telnet-SAMP hibrid továbbfejlesztése: samp plugin segítségével rougelike dungeon-cralwer: a pályát véletlenszerûen generálja.
Ez egy debug mód, a valósban a labirintusnak csak egy része (a player körüli, alapértelmezettként 5x5-ös terület), ez elég nagy, hogy egy szobában kb. elláss, de nem elég nagy, hogy minden szörnyet ki tudj védeni.
X: kõfal, a pálya széle
+ (kék): sárfal, a termek széle
+ (piros): ajtók
#: járatok
( : kincs
. : padló
T: (egyelõre debug) csapda
k: kulcs (egyelõre nincs hasznuk)
<: feljárat (pálya kezdete)
>: lejárat (pálya vége, új pálya generálása)
@: játékos
A játék menti a statisztikáid (sqlite), amiket ki is ír a pálya aljára (debug módban ez sem látszik). A csapdák léte titok, sokfajta lehet (a nagy T csak a debug miatt van úgy).
A lejárat (a következõ pályára vezetõ warp) látható a betöltési táv kétszeresérõl, tehát ha jó nyomon vagy, megtalálhatod hamar.
A feljárat (spawn-hely) a térképen folyamatosan látszik, így tájékozódási pontot nyújt, ha esetleg eltévednél (elég nehéz, annyira azért nem jó az algoritmus).