GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Grand Theft Auto: Közösség => Általános => A témát indította: Disaster3 - 2012. március 13. - 17:20:33

Cím: PWN fájl berakása MTA-ba
Írta: Disaster3 - 2012. március 13. - 17:20:33
A téma neve egyértelmû. Én JernejL map editor segítségével ki akarom szedni az objecteket, utána pedig vagy a pwn fájlt betenni mta-ba, vagy magát a kódokat kimásolni show codebõl és bemásolni valahova, hogy utána mta-ba tudjam folytatni a mapot. Ez megoldható/hogy oldható meg?
Cím: PWN fájl berakása MTA-ba
Írta: trave - 2012. március 13. - 22:48:45
http://wiki.multitheftauto.com/wiki/RemoveWorldModel
Az MTA nem pawno nyelvet használ, hanem LUA-t ami jóval bonyolultabb és nehezebb is, ha semmit nem konyítasz a LUA programozási nyelvhez akkor neki se állj, mert nem fog menni. Ha esetleg próbálkozol vele akkor itt kezd az angol MTA Wiki-n: http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Scripting_Introduction 
Cím: PWN fájl berakása MTA-ba
Írta: lackos888 - 2012. március 14. - 13:15:39
Idézetet írta: trave date=1331675325\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18427\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://wiki.multitheftauto.com/wiki/RemoveWorldModel
Az MTA nem pawno nyelvet használ, hanem LUA-t ami jóval bonyolultabb és nehezebb is, ha semmit nem konyítasz a LUA programozási nyelvhez akkor neki se állj, mert nem fog menni. Ha esetleg próbálkozol vele akkor itt kezd az angol MTA Wiki-n: http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Scripting_Introduction
 
Nem bonyolultabb, a pawno bonyolultabb!!!
Vagyis legalábbis nekem, én MTAn kezdtem a scriptelést:D