GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Grand Theft Auto: Közösség => Általános => A témát indította: Zharko - 2012. július 27. - 18:06:24
-
Sziasztok! Szavazzatok! :)
-
Szavaztam! :D
-
Tetszik a második pont. Még soha nem játszottam így, ki véve ha be kellett ugornom RP-zni valahová vészhelyzetben.
-
Sima X karakter életét szimuláló, viszont Adventure elemekkel, Indi féle KM rendszerrel ötvözve. Az San Andreas RolePlay új generációját hozná el a dolog.
-
Sima X karakter életét szimuláló, viszont Adventure elemekkel, Indi féle KM rendszerrel ötvözve. Az San Andreas RolePlay új generációját hozná el a dolog.
Ott a pont. :D Szerintem Achievementek kellenének bele. Szerezz 1 milliót, Legyen legalább 2 kocsid, Legyen 200.000-es adósságod és onnan hozd vissza magad +500.000-re, stb-stb.
-
Nosza, szavazás lezárva.
Elkezdtem írni az alapját kb 2 órája, de jól meg is szenvedtem vele. Minden kaland külön TXT-be lesz, és az a sok pempecselés... pozíciót másolni, ide oda asd :D Majd egy kis ízelítõt dobok ha ott tartok ;)
-
Ez egyedi de milyen sztorik lesznek am? Nyomozóként kell kideríteni dolgokat? vagy riportkerként sztorik?
-
Ez egyedi de milyen sztorik lesznek am? Nyomozóként kell kideríteni dolgokat? vagy riportkerként sztorik?
Szerintem szakmánként változó.
-
Ez egyedi de milyen sztorik lesznek am? Nyomozóként kell kideríteni dolgokat? vagy riportkerként sztorik?
Akár milyen sztori / történet :D
Most készül az ingame sztori szerkesztõ filterscript (Nyugati Kalandok Developer Kit :D), amit akárki letölthet, és készíthet sztorikat. Egy sztrori = 1 txt fájl.
pl Sztoriid.txt (76.txt) A sztori címét be kell írnotok majd a TXT elejére.
Bõvebben majd leírom a használatát.
-
Jajj, Zharko, ezt mondtam, hogy így csináljuk, de MTA-ban lenne érdemes, a SA:MP nem elég dinamikus, plussz MTA-ba olyan dolgokat lehetne tenni, ami SA:MP-nak még kínai.
Vagy a másik: NWN!
-
Jajj, Zharko, ezt mondtam, hogy így csináljuk, de MTA-ban lenne érdemes, a SA:MP nem elég dinamikus, plussz MTA-ba olyan dolgokat lehetne tenni, ami SA:MP-nak még kínai.
Vagy a másik: NWN!
MTA egy f*s fele annyian nem játszanak azok mint a sampon.
-
Az MTA nem fos. Ha kicsit utánanézel, jobban van optimizálva, illetve több funkció van benne. Azért választják sokan a SA-MP-ot mert sokan vannak rajta.
-
Jajj, Zharko, ezt mondtam, hogy így csináljuk, de MTA-ban lenne érdemes, a SA:MP nem elég dinamikus, plussz MTA-ba olyan dolgokat lehetne tenni, ami SA:MP-nak még kínai.
Vagy a másik: NWN!
MTA egy f*s fele annyian nem játszanak azok mint a sampon.
[/quote]
Ha kicsit is lenne fogalmad róla milyen is az MTA, akkor nem mondogatnád azt hogy \"f*s\". Attól meg nem lesz \"f*s\" valami, mert kevesebben játszanak rajta. :)
-
Klasszisokkal jobb az MTA minta SA:MP, ugyan akkor bonyolultabb is.
Éppen ezért kevésbé elterjedt. De olyan dolgokat lehet benne csinálni, amiket SA:MP-ban álmodni se mernénk.
Majd ha leszoksz arról, hogy újabban beleállsz a szövegembe, akkor talán megtalálod a mondanivalód mögött az értelmet is, és tartalommal ruházod fel, így mindenki jól jár, mert mi nem olvasunk ostobaságokat, téged meg nem néznek ostobának. ;)
-
Klasszisokkal jobb az MTA minta SA:MP, ugyan akkor bonyolultabb is.
Éppen ezért kevésbé elterjedt. De olyan dolgokat lehet benne csinálni, amiket SA:MP-ban álmodni se mernénk.
Majd ha leszoksz arról, hogy újabban beleállsz a szövegembe, akkor talán megtalálod a mondanivalód mögött az értelmet is, és tartalommal ruházod fel, így mindenki jól jár, mert mi nem olvasunk ostobaságokat, téged meg nem néznek ostobának. ;)
ostobának? ettõl leszel most nagy ember mert ilyent írsz am MTA-ba mit lehet megcsinálni amit samp-ba csak álmodhatnék? 1 példát pls
-
Klasszisokkal jobb az MTA minta SA:MP, ugyan akkor bonyolultabb is.
Éppen ezért kevésbé elterjedt. De olyan dolgokat lehet benne csinálni, amiket SA:MP-ban álmodni se mernénk.
Majd ha leszoksz arról, hogy újabban beleállsz a szövegembe, akkor talán megtalálod a mondanivalód mögött az értelmet is, és tartalommal ruházod fel, így mindenki jól jár, mert mi nem olvasunk ostobaságokat, téged meg nem néznek ostobának. ;)
ostobának? ettõl leszel most nagy ember mert ilyent írsz am MTA-ba mit lehet megcsinálni amit samp-ba csak álmodhatnék? 1 példát pls
[/quote]
Tessék választani:
http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Server_Scripting_Functions
(egyébként olyanokat, hogy vízmagasságot állítani, nap gyorsaságát állítani, te általad irányított NPCk, kocsi ajtó nyitási mércéjének lekérése, stamina, lung, drive, bike skillek állítása, CJ öltöztetése, normális NPC rendszer, CEGUI, collision modelek létrehozása, egyedi dff/txdk, kocsi sérthetetlenség beállítás, repülõ futómûvének kieresztése scriptileg, benzintank felrobbanthatósága, vonatok kisiklathatósága, víz létrehozása, lámpák manuális beállítása, felhõk típusának beállítása, nap és esõ méretének beállítása, szélnyírások nagyságának beállítása, stb...)
-
És még azokról nem is beszélt Krisk, amik a scripter ügyességein múlnak, meg a kegyetlenül kihasználható -fõleg RPG szerverek szempontjából- grafikus felületeket.
-
Említettem a CEGUIt, az amirõl te beszélsz, csak mivel kliens oldali ezért elképesztõen sokat kell vele szórakozni hogy mûködjön.
-
Ez már baszki MMORPG lesz xD
-
Ezt mibõl gondolod, Pyenix?
\"Az MMORPG-tõl ments meg minket Istenünk.\" :D
-
Ezt mibõl gondolod, Pyenix?
\"Az MMORPG-tõl ments meg minket Istenünk.\" :D
Indi: Technikailag az már MMORPG-nek mondható ami BÁRMILYEN fejlõdési lehetõséget mutat (tehát akár cask skillek) és online játszható. Végsõ soron a PDRP is az volt már. :D
Az, hogy a scripter mire képes: Eps és Jex \"csodáin\" leolvadt az agyam. Szerintem sok scripter (és azok a viccmókusok akik scripternek mondják magukat) fejében meg sem fordulnának ilyen lehetõségek. Mivel Zharko az egyik általam ismert legjobb scripter tanítványa így egy percig sem kételkedem a képességeiben. :) MTA powa. :)
-
Háát, az MMORPG lényege nem a szerepjátszás, csak kimerül annyiban, mint hogy milyen kasztod van, stb.
Nem igazán szerepjátszanak, csak gyüjtögetnek, stb. :S Kaksi, túlfejlesztett Diablo-k, semmi mások.
-
Háát, az MMORPG lényege nem a szerepjátszás, csak kimerül annyiban, mint hogy milyen kasztod van, stb.
Nem igazán szerepjátszanak, csak gyüjtögetnek, stb. :S Kaksi, túlfejlesztett Diablo-k, semmi mások.
Te MMORPG alatt az ilyen WoW klónokat érted. :D Lotro RP szerverre felmész és kb. NWN csak szebb grafikával és van egy irodalmi háttere. Fú. Én alig tudtam ott megmaradni. Van egy burglarom, de ott ha nekiálltam SEGÍTENI egy másik játékosnak úgy random az már NON-RP... Egy betörõ mikor áll le segédkezed nyújtani bárkinek önzetlenül? Soha. :D
Kivittek Ettenmoorsba. :D Ott nincs ilyen kihívásos PvP hanem meglepetésszerûen nekiugorhatsz bárkinek. Az mókás volt. :D Beiszogattunk a közeli kocsmában és egy félrészeg banda (Volt rajtunk anim is.. szart se láttam. xD) nekiállt verekedni.
Mivel RP szerver van /selfdmg [Mértéke] és /selfdaze [Másodperc) vagyis a leRP-zett pofon sebzésével karcolod magad... Engem úgy tarkón csaptak egy székkel (Csak leRP-tzük+Anim. Erre a játék keretein belül nincs lehetõség), hogy fél perces dazet kellett magamra raknom. :D
Visszakanyarodva: Az MMORPG technikailag minden amiben van bármennyi fejlõdés és neten folyik.
-
Szerintem meg ha a LOTR iylen , akkor azt nem szabad beszennyezni az MMORPG névvel. :D
-
Szerintem meg ha a LOTR iylen , akkor azt nem szabad beszennyezni az MMORPG névvel. :D
Csak az RP szerverek ilyenek. A többiben nem dúl ennyire az RP. Ahol nem szakad meg így az RP-tõl, ott csak emotezés meg /me-zés megy. Ott mivel az egyik karakterem Lore-master ami pár spelljénél (igazából õ sem teljesen \"mágus\" karakter. Inkább alkimista. A \"Tûzlabdája\" eleve a leírásban csak lõbpor és katalizátor anyag. Ha elnyomod a skillt akkor sebzõdsz te is egy keveset /ami jogos, mert begyújtáskor megégeti a te kezedet is/. Ez tapasztalati készséggel csökkenthetõ. Ha X-szer használsz egy képességet akkor megkapod a tapasztalati készségét. (Továbbiakban skill trait). Ez ennél a skillnél önsebzés csökkenése, de vakító pornál az \"elõre csomagolás\" pl. kiveszi az indukciót./ ) egy könyvet fog, állandóan valami random halandzsát nyomok be szövegként. :D