Juliet karakterét akkor eltaláltam... Egy volt háziorvosomról mintáztam.Legendákból tudom, hogy az éppen aktuális polgármestert leszorította az útról amikor egy beteghez sietett.Neki TÉNYLEG a beteg volt az elsõ.
0:50-tõl láthattok egy listát az 1%-áról.2010. Füzesgyarmat nálam kicsapta a biztosítékot. Már elnézést ezért az offért:James amit linkeltél videó 0:50-nél az Miskolcon van a centrumnál.(reggelente ott járok suliba) Tavaly volt ez kirava, még 9.-es voltam és elmentünk megnézni a táblát, nem is lett volna ezzel semmi gond ha a réti niggerek nem kötnek belénk és nem lett volna belõle verekedés.. A szerencsénk annyi volt hogy skinhead-ek is jöttek épp megnézni az emlékmûvet és így szerencsénk volt.. Lehet mi kerültünk volna fel mint következõ név :O
Bár nem szavazok, de maximálisan Indi mellett állok. Jönnek itt a HSz-ek, hogy \"elölrõl\". Mit elölrõl? Átmész egy másik szerverre, kapsz kocsit, házat, bizniszt? Könyörgöm, ez nem SIMS, hanem RPG. Nem az a lényeg, hogy felkelsz, elmész dolgozni, és akkor 9 órán keresztül bámulod a raktárat, ahol a targoncával oda-vissza rovod a köröket. Aztán ha megunod, akk leszállsz a targoncából, elmész a bankba, beteszed a pénzed, és örülsz a fejednek... Mondhatom, marha nagy RP. És pont ez öli meg a legtöbb szerveren az RP-t. Hogy a játék arról szól, hogy:A) verzió: robotolsz, és halál unalmas munkákat csinálsz, azért, hogy összegyûjtsd a pénzt egy házra, kocsira, bizre, majd ha ez megvan, onnan kezdve nem tudsz mit kezdeni magaddal.B) verzió: \"támogatod\" a tulajt, õ megdob egy kis IC haszonnal cserébe(legtöbb szerveren ez megy), örülsz a fejednek, hogy kezdõ játékosként vehetsz kocsit, házat, bizniszt, és aztán halálra unod magad.Miért unod magad halálra? Mert nincs RP. Nincs kivel RP-zni. Fent van pl. rajtad kívül 50 játékos, abból 40 épp robotol valami \"halál izgalmas\" munkában, 5 admin, orrba-szájba visszaél az adminnal, a maradék 4 játékos meg úgy unatkozik mint te, de mivel 5-en vagytok a teljes map-ra, így aligha fogtok összefutni. És így hiába van 50 játékos a szerveren, mert mivel az 50-bõl 40-45 robotolgat, az eredmény ugyanaz, mint ha csak 5-en lennétek.A PDRP ezzel szemben azért más, mert kapsz kocsit, pénzt kezdéshez, így nem azzal megy el az elsõ 250-300 játszott órád, hogy összeszedd a pénzt az alap dolgaidra. Na most persze, ettõl ugyanúgy lehetne dolgozni, hisz nem kaptok meg mindent. De lényegesen több idõtök lenne RP-zni. Csak hát ugye felénk az a mentalitás, hogy ami kell az most kell, nem érdekes mennyit kell érte sz*pni, de nem szeretünk várni... Ezen kell változtatni. RP-zve lehetne dolgozni, nem csak robotolni, és sokkal-sokkal több RP szituációra van lehetõség, mivel nem azzal megy el az idõd, hogy dolgozol-eszel-bankba mész pénztért-dolgozol, és ennek végtelen számú variációja... És arra kéne rájönni, hogy az, ha te meghalsz, de egy karakter történetért kapsz kocsit, (talán házat), pénzt, és még a leaderes munkába is visszamehetsz(Indi írta hogy errõl is lehetne szó), akkor abba mi az elölrõl? Ja hogy nem 120k-s házad lesz, hanem feleannyit érõ? És? Olyan sok idõt töltesz a házadban gondolom... Jaj, nem 3 kocsid lesz csak 1? Egyszerre úgyis csak egyet tudsz vezetni... elveszik a kismillió pénzed? és? nyilván ha annyi van, akkor nincs már mire költeni... Nem látjátok a lehetõséget a dolgokban...Gondoljatok bele, egy RP-ben melyik az izgalmasabb, felépítgetni a karakteredet, elhelyezkedni a városban, vagy élni a sablos kis életet, és ugyanazt csinálni állandóan? Felmész a szeróra, beállsz melóba, és dolgozol, majd kilépsz este. És errõl szól egy nap. Ehelyett ha meghalsz, akkor újra és újra felépítgetheted a karriered, akár mindig más valamit. És ezen kellene változtatni, hogy jobban megbecsüljék az emberek az RP-t, jobban beleéljék magukat a karakterükbe, és ne a javak legyenek az elsõk. De még ha meg is marad ez, hogy xy pénzéhes, és Sims-ezni akar... Ez neki is jó ez az ötlet. Miért is? Akarva-akaratlanul is belekényszerül, hogy átvigye ezt a karakterébe. Mondok egy példát. Hívjuk példa emberünket mondjuk Jackson Hernandeznek. Az õ tulaja meg legyen Peti. Peti Sims-szerû ember, és õ nem annyira értékeli ezt az ötletet, mert szeret hencegni a javaival, és hatalom- és pénzéhes. Mivel vigyáznia kell a karakterére, ezért Jackson is meg fog áltozni. A karaktere mivel az anyagi javaknak fog élni, nem fog úgy amperkodni, és nem lesz akkora szája, félni fog, hogy elveszíti a javait, és ezért nem is lesz olyan \"minden lében kanál\". Akkor ez miért is hátrány neki? Ja, hogy õ csak a csúcson szeret lenni, és játszani a maffiózót/gengsztert, akinek nem parancsolnak? Van egy rossz hírem számukra, ez a játék nem csak róluk szól, néha nekik is veszíteni kell, senki sem lehet mindig gyõztes.Épp ideje már hogy ezt valaki bevezesse. A játékosok végre értékelni kezdik a karakterüket, azonosulnak vele, és nem lesz mindenki superman. Végre valóban félni fognak a maffiától, és nem lesz olyan, hogy inkább megdöglök, de nem adok egy centet se, fõleg hogy 2 mp múlva úgyis újra lespawnolok... Ugyanakkor a bûnözõk se fognak minden s**rságért ölni, mert elkaphatják õket. No és persze rendõrrel se mernek majd packázni, hisz egy rossz mozdulat, és már nem is számít, hogy mi VOLT a karakter...Akkor volt olyan aki a karaktertörténet írogatás miatt sírt. Már nem azért, de a nagy többség(tisztelet a kivételnek) nem igazán erõltette meg magát a mostani karaktertörténetének megírása közben sem... Igen, bizonyára lesznek olyanok ezután is, akik amperkodnak, meg mindenkinek a karakterér töröltetik. De az azért elég feltûnõ, ha 2-3 naponta nyit valaki témát, amiben valakit töröltetni akar... És még így a végére, elmondanám, hogy ez amúgy is óriási nagy hibája a GTA-\"RPG\"-nek, hogy senki sem fél a fegyvertõl. Sokan mondják hogy az õ karakterük igen. Hát a nagy többségnek a karaktere csak a haláltól fél, nem a fegyvertõl. 3 évet RP-ztem SA:MP-ban, és mindösszesen 3x találkoztam olyan emberrel, akivel el lehetett játszani egy igazán RP-s dolgot. Nem erõltettem meg magam nagyon, most csak példának szánom. Szóval:Lényegében arra a mozdulatra gondolok, amit filmekben oly sokszor látni: bemegy a maffiózó, félrehúzza a kabátját, és kivillan a derekánál lévõ pisztoly markolata. Az eladó szép nagyot nyel, és egybõl engedelmeskedik.Ezt 3 év alatt 3 emberrel lehetett eljátszani. A többi vagy les**rta az egészet, vagy legalább is addig, amíg elõ nem került a fegyver. Már bocsássa meg a jó isten, hogy ilyet mondok, de a nagy többség itt a rendõrnek se mer ránézni se a tokban lévõ fegyverére, nem hogy egy maffiózónak. Ha ez fordulna elõ veletek, ott f*snátok össze magatokat(persze senki sem vallja be, nem, õ nekiugrana, mert olyan hiperkemény 160 cm-es 14-éves, hogy csak na...). De persze játékban mindenki egy megingathatatlan 3x-os világbajnok birkózó és egy brit szupermodell keveréke, ergó mindenre képes kigyúrt szépfiú, aki semmitõl sem ijed meg... Ezt kéne már elfelejteni, és ez az ötlet erre pont tökéletes. Ideje lenne beleélnie magát mindenkinek a szerepbe, és akkor nem kéne attól izgulnia, hogy juj mi lesz ha elveszik a házam, meg mindenem... Mert ha ettõl izgul, akkor nyilván nem fog kekeckedni a maffiával... De persze, jobb a mostani, nincs veszítenivaló, és sajnos ezzel jár, hogy nincs igazi RP sem... Ennyit akartam. [/quote]Az HSZ elsõ fele egyébként erre a témára vonatkozik: PDRP 1 karakter - 1 élet szavazásAzt pedig így a végére már meg sem említem, hogy ha egy kezdõ netán ottmarad egy szerveren, és az elején elkövet valami non-t, azt a legtöbb játékos még fél év múlva is megbélyegzi, és nonosnak fogja tartani, anélkül, hogy tapasztalata lenne azzal kapcsolatban...