Szerző Téma: GTA FRPG  (Megtekintve 3239 alkalommal)

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
GTA FRPG
« Válasz #15 Dátum: 2012. január 05. - 14:21:47 »
0 Show voters
Vannak emberek, akik most, mikor már az emberiség gépjármûvekkel közlekedik, még mindig nyeregben rója a kilométereket. Úgy látszik ez az RPG-nél is így van.
No, én nem ilyen ember vagyok.

GTA FRPG
« Válasz #16 Dátum: 2012. január 05. - 16:10:00 »
0 Show voters
Eps: Hiba. :D
Ha annó nem gyûlöltetik meg velem az FRPG-t akkor most elsõk között verném az ajtót, hogy énisénis... csak sajnos nem így van.

GTA FRPG
« Válasz #17 Dátum: 2012. január 05. - 16:59:27 »
0 Show voters
A CRPG (mint a GTA SA:MP is) sose fogja utolérni az eredeti, asztali RPG hangulatát és lehetõség-faktorát, arról nem is beszélve, hogy az eredeti RPG-ben lényegében korlátlan lehetõséged van, míg CRPG-ben nagyon be vagy korlátozva.
Míg az FRPG áll a legközelebb az eredeti, asztali RPG-hez.
És ha így tekintjük, pont hogy a CRPG a \"nyereg\", az asztali/FRPG meg a \"gépjármû\".
Hiszen az RPG nem a grafikáról kell hogy szóljon. (Fõleg, hogy már a GTA:SA is \"nyereg\" :D)
RPG típusokban nem az a lényeg, hogy csillogjon-villogjon, hanem hogy minél jobban modellezze a való élet alapvetõ szabályait. És erre csak az asztali és a FRPG képes.
Arról nem is beszélve, hogy ezerszer kultúráltabb közösség verõdhet össze, mint bármilyen RPG közösségben.
James:  Mivel gyûlöltették meg? :D
Ez csak megvalósításban lett FRPG, a szabályrendszer (harc, próbák, célszámrendszer, dobókocka-szimulálás, stb) meg a profilos karakterlap (nem a fórumos. Mindenkinek készítek a fórumos karakterlap alapján egy profilosat, ami inventoryt, képzettség-tulajdonság nyílvántartást, sebzéstáblázatopt, stb tartalma), teljesen asztalivá lett varázsolva álltalam. Csak hát a szemkontaktus nincs meg. :D

GTA FRPG
« Válasz #18 Dátum: 2012. január 05. - 17:09:14 »
0 Show voters
A KM rá volt állva, hogy megölje a karakteremet...  :@
Össze vissza szenvedett, már minden szart kitalált... 2 és fél hónap alatt jött össze neki.
Hál\'sten Zsivány voltam. Azzal kicsit egyszerûbbek a menekülések mint valami izom karakterrel.

GTA FRPG
« Válasz #19 Dátum: 2012. január 05. - 17:37:14 »
0 Show voters
Akkor gecifejû KM volt. :D
Itt csak én vagyok KM. ;)

GTA FRPG
« Válasz #20 Dátum: 2012. január 05. - 17:50:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: Indi date=1325781434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15089\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor gecifejû KM volt. :D
Itt csak én vagyok KM. ;)
 
Az volt hát... De így is, hogy naponta órákat töltöttem fent két és fél hónapig húztam :D
Akkor kopott ki az F5-öm :D

GTA FRPG
« Válasz #21 Dátum: 2012. január 05. - 19:39:35 »
0 Show voters
Akkor jó lenne, ha visszaszoknál az FRPG-re, én rendes-kedves KM vagyok. :D
Amúgy utáltam mindig is, ha egy KM csak a harcra ment, azok a legszarabb KM-ek! Rengeteg, megszámlálhatatlan dolgot ki lehet találni, a harc csak egy apró tényezõ, ennek ellenére sok KM úgy gondolja, hogy az a legfontosabb része az egésznek. :S
Sok olyan \"kalandot\" meséltem asztalin, amikben jó ha 1-2 harc volt, a lényeget a szerepekre, kalandelemekre helyeztem.
Ezerszer jobb egy olyan \"party\"-val játszani, akik külön tudják választani a kaland-centrikus alkalmakat, és a két kaland közötti \"fejlesztõ\" alkalmakat, amik valóban csak harcról szólnak lényegében.
Bár mi ezeket arra használtuk, ha nem saját \"modult\" használt a KM, és erõsebb karakterek kellettek hozzá.
Nem \"tápoltuk\" fel a karaktereket, hanem a kaland-alkalom elõtt csináltunk egy harcközpontú alkalmat. :D

GTA FRPG
« Válasz #22 Dátum: 2012. január 05. - 21:37:44 »
0 Show voters
Megpróbálom, de szerintem egy fél életre meggyûlöltem.

GTA FRPG
« Válasz #23 Dátum: 2012. január 07. - 00:07:25 »
0 Show voters
A képzettségeket-tulajdonságokat kiszedtem, mivel jobban átgondolva adolgot, ez így túl nehéz lesz sokaknak.
Meglátjuk, hogy megy majd a késõbbiekben a játék (már ha jöttök ), és majd ismét megszavaztatom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal