Mivel nagyon úgy tûnik, hogy a SA:MP szkripteléssel végleg leálltam, szeretnék egy kis hasznot húzni abból, amit eddig alkottam.
A PDRP módját, mint azt már sokan tudhatjátok már eladtam, viszont a \'régi\' mappákat böngészve, van itt még alapanyag. Természetesen minden megkezdett projektemet nem adom tovább, mert vagy nincs még elég kész, vagy túl személyes.
Az egyik ilyen projekt a Left 4 Dead zombiszerver újraírt módja. Újra lett írva, mert a régi rengeteg bugot tartalmazott, hogy így jobban jöttem ki. Az új módban pár megoldás is modernebb körítést kapott, és találkozhattok olyan új ötletekkel, amik tényleg feldobjak az emlékeket, amiket a régi szerverbõl maradtak. Az alapelvek ugyanazok, mégis több a mód.
Köszönhetõen Scream és még sok ember munkájának és idõáldozásának az új módban ejtett hibák nagy része javításra kerültek.
Azért mondom, hogy nagy része. Mert csak azt tudom, hogy Screamék milyen hibákat javítottak, azt azonban nem, hogy milyet nem... nem követtem a fejlesztést ekkor már. Azért hagyták abba a szerver sikeres futtatását, mert Screamnek idegen volt az általam írt mód forrása. Tény, kényelmetlen eligazodni más ember munkájában. Továbbá, ahogy észrevettem, a motiváció is megenyhült a munka iránt. Idõhiány? - Nem tudom.
Az új mód leírását elérhetitek a témájában, az azt hiszem meglehetõsen aktuális. Annál aktuálisabbat én sem tudok mondani, nem játszottam/foglalkoztam a móddal a szerver bezárásat óta.
http://epsilon.sampforum.hu/l4dHa ezen projekt valakit érdekel tényleg, komolyan akkor összeröffenthetünk valamikor (inkább hétvégén) egy tesztelést, kipróbálhatjuk a dolgokat, megnézheti a módot.
Az árban emailben egyeztetünk. Egy embernek tervezem eladni (nem terjeszteni akarom), a forrással együtt adom..
Ui.: A szerverhez odaadom a szerverfigyelõ forrását is, amihez szükséges valahol egy weboldal GD libraryval. Ezt nem tudom bemutatni, mivel jelenleg nekem sincs hozzáférésem ilyen webhelyhez. Ez a szerverfigyelõ és a játékossig is a projekthez jár.
Ha érdekel dobj egy emailt erre a címre:
[email protected]Emailjaim automatikus szortírozása érdekében, kérlek erre a címre mailezzetek és ne máshova. NE akarjatok PM-be elérni, annyit nem tudok már fórumozni, hogy az effektív legyen.
Továbbá itt van még a CnR versenymódom. Alapvetõen az ismert Cops and Robbers-t akartam vele überelni, de aztán a fejlesztés során rájöttem, hogy ez egy teljesen más kategória lett így. Már a neve is más: Cops n\' Racers. Tehát a zsernyákok maradtak, de azok sem olyan szerepben mint az elõbbi játékmódban. Az új, a más az, hogy a rosszfiúk nem rabolnak bankot, nem ölnek meg senkit, egyszerûen csak körözött kocsival illegálisan versenyeznek, ebbõl élnek szegények
Alaptulajdonság, hogy a játék nagy része a kocsiban játszódik, az üldözések a fõ attrakciók a játékban. Egyáltalán nem vittem a módot RP irányba (igazoltatás, szerepalakítás) a mag maradt. Üldöznek. Aki akar változtathat rajt, ha úgy jobbnak találja..
Az üldözésrendszer lényege, hogy a bûnözõk nem akarnak megállni (megtehetik, de hülyeség), ezért a rendõröknek szét kell törni a kocsit, hogy megállásra kényszerítsék õket. A rendõrkocsik KICSIT strapabíróbbak, mint a versenyzõké, ez az az elõny, amint az üldözéssel járó hátrányt hivatott legyûrni.
Az egész karakterrendszerre és fejlõdésrendszer épül már. Egy felhasználónak több karaktere lehet, viszont egy-egy karakterrel nem ugrálhat a csapatok között. Ha egy karaktert rendõrnek csináltál, akkor azzal kell lenned és fordítva.
A mód lényeges része a dinamikus versenyrendszer. Vannak versenyek, a versenyeknek vannak rekorderei, akik pénzt kapnak a cím birtoklásáért. (mintha egy biznisz lenne) Ha valaki még gyorsabban megcsinálja a pályát, õ lesz a rekorder és a pénzbefolyás hozzá megy.
Dinamikus a rendszer, mert adminisztrátorok bármikor készíthetnek új versenyeket, vagy ha már korábban elkezdtek készíteni egyet folytathatják. Ezeket, ha elkészültek megnyithatják és mindenféle szeróresi nélkül már mehetnek is a versenyzõk meghódítani. Lehetõség van továbbá kivenni a forgalomból versenyeket, tehát nem végleg törölni, hanem ideiglenesen vagy véglegesen elérhetetlenné tenni. (ha pl. tovább kell fejleszteni). Ja igen és a törlés is dinamikus.
A szintrendszer is komoly szerepet játszik. A szinted dönti el, hogy milyen kocsik érhetõek el. Értelemszerûen a jobbakhoz fejlõdnöd kell..
Ui.: Amikor Legend,Sheet és Roleplay újraindította a projektet, és futtaták a szervert, készítettem egy dinamikus weboldalt. Ez sajnos már nem lett összekötve a weboldallal (várni kellett.. azóta is várunk). A weboldalt úgyszintén nem tudom jelenleg megmutatásra bocsájtani, de a hétvégén felrakom, egy általam birtokolt tárhelyre. Természetesen csak példa SQL adatbázissal. A web újdonsága, hogy javaszkripttel és ajaxxal lett az egész megoldva, így csak egyszer kell betölteni.
Ha érdekel dobj egy emailt erre a címre:
[email protected]Emailjaim automatikus szortírozása érdekében, kérlek erre a címre mailezzetek és ne máshova. NE akarjatok PM-be elérni, annyit nem tudok már fórumozni, hogy az effektív legyen.
Mindkét projektet pénz ellenében adom tovább. (nem nem kell 10-es admin a szervereden)
Csak bankszámlára utalás jöhet szóba. További információkat emailben!