public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ new dcstring[256]; new file[128]; GetNev; format(dcstring,sizeof(dcstring),"[AC-LOG][ID: %d] %s elhagyta a szervert!",playerid, nev); SendAdminMessage(-1,dcstring); format(file,sizeof(file),"/Karakterek/%s.ini",nev); if(fexist(file) && playerlogin[playerid] == 1) { dini_IntSet(file,"Szint", playerInfo[playerid][Szint]); dini_IntSet(file,"Penz", playerInfo[playerid][Penz]); dini_IntSet(file,"DoorDashErtekeles", playerInfo[playerid][DoorDashErtekeles]); nyilván van több mentés is, de az egészet hadd ne másoljam be } playerInfo[playerid][Szint] = 0; playerInfo[playerid][Penz] = 0; playerInfo[playerid][DoorDashErtekeles] = 0; pár killtimer textdrawhideok}return 1;
if(fexist(file) && playerlogin[playerid] == 1)
if(dini_Exists(file) && playerlogin[playerid] == 1)
if(!dini_Exists(file))
Nézd meg ha kilép a játékos normálisan mentődik minden? Ha igen akkor a betöltésnél valami nincs rendben. Ha más játékos adatait kapjátok meg akkor a név ellenőrzésnél nincs valami rendben. Másold be a betöltést nekem.ennek a helyére pedigKód: [Kijelölés]if(fexist(file) && playerlogin[playerid] == 1)ezt ragd inkább, írd ki normálisan a dini ellenőrzéssel..Kód: [Kijelölés]if(dini_Exists(file) && playerlogin[playerid] == 1)