Ha átnevezed a NPC-ket kitalált nevekre, akkor nem tudják megállapítani, hogy most NPC van fönt vagy pedig játékos.
\" post=\"117716\" timestamp=\"1298923611\"]Ez igaz azthiszik nem npc-k vannak fent.Szerintem még mindig fölösleges az npc rendszer, akrámit megcsinálok pawoba npc-rõl nekem nincs rá szügségem ,de lehet másnak igen. [/quote]énis megtudnám csinálni alap npcvel, de így idõt spórolok mert nem kell .rec és egyszerûbb
Az, hogy hamis játékosokat mutat ez egy dolog. De viszont a player listát erõsen becsapja ami megtévesztõ. Tehát olyan mintha lennének is fent meg nem is. Szerintem ez a fõ indoka amiért betiltották. Olvastam a official linket abba is valami ilyesmirõl beszéltek. Mondjuk szerintem az NPC ket az új verzióba finomíthatnák, hogy ne tudjon objecteken átmenni stb.
\" post=\"118252\" timestamp=\"1299083887\"]Az, hogy hamis játékosokat mutat ez egy dolog. De viszont a player listát erõsen becsapja ami megtévesztõ. Tehát olyan mintha lennének is fent meg nem is. Szerintem ez a fõ indoka amiért betiltották. Olvastam a official linket abba is valami ilyesmirõl beszéltek. Mondjuk szerintem az NPC ket az új verzióba finomíthatnák, hogy ne tudjon objecteken átmenni stb. [/quote]Olyat nem kell csinálni ,hogy ne menjen át a falon.Mért is ne? Azért mert a támadó npc-k úgy vannak megcsinálva ,hogy poziciójukat növeljük és a fal nem állítja meg a timert ami növeli a poziciójukat és így a fal poziját elhagyják. Ha felvezsel egy npc-t akkor alapból nem megy át a falon mert te se tudsz és a felvett azt csinálja amit ,te ,de viszinont ha már felvetted ,de azután útjába teszel akármit keresztül megy rajta mert a felvétel miatt nem hatnak rá ezek a dolgok! [/quote]Nem feltétlenül. Ha valaki szeret lementegetni koordinátákat lementi a falnak a 4 szélét (pl épület) majd pozíció növéelskor lekérdezed a távolságát a faltól és ha a falnál van más adat fut le. Én ezt várom az új 0.3x tõl.
Az, hogy hamis játékosokat mutat ez egy dolog. De viszont a player listát erõsen becsapja ami megtévesztõ. Tehát olyan mintha lennének is fent meg nem is. Szerintem ez a fõ indoka amiért betiltották. Olvastam a official linket abba is valami ilyesmirõl beszéltek. Mondjuk szerintem az NPC ket az új verzióba finomíthatnák, hogy ne tudjon objecteken átmenni stb. [/quote]Olyat nem kell csinálni ,hogy ne menjen át a falon.Mért is ne? Azért mert a támadó npc-k úgy vannak megcsinálva ,hogy poziciójukat növeljük és a fal nem állítja meg a timert ami növeli a poziciójukat és így a fal poziját elhagyják. Ha felvezsel egy npc-t akkor alapból nem megy át a falon mert te se tudsz és a felvett azt csinálja amit ,te ,de viszinont ha már felvetted ,de azután útjába teszel akármit keresztül megy rajta mert a felvétel miatt nem hatnak rá ezek a dolgok! [/quote]Nem feltétlenül. Ha valaki szeret lementegetni koordinátákat lementi a falnak a 4 szélét (pl épület) majd pozíció növéelskor lekérdezed a távolságát a faltól és ha a falnál van más adat fut le. Én ezt várom az új 0.3x tõl.
beszéltem az egyik cnpc developerrel és megtudtam, hogy a plugin nincs betiltva, csak az az 1 funkciótehát nyugodtan lehet használni
És azt nem kérdezted tõle, hogy mikor érkezik a linux verzió ?
\" post=\"118252\" timestamp=\"1299083887\"]Az, hogy hamis játékosokat mutat ez egy dolog. De viszont a player listát erõsen becsapja ami megtévesztõ. Tehát olyan mintha lennének is fent meg nem is. Szerintem ez a fõ indoka amiért betiltották. Olvastam a official linket abba is valami ilyesmirõl beszéltek. Mondjuk szerintem az NPC ket az új verzióba finomíthatnák, hogy ne tudjon objecteken átmenni stb. [/quote]Olyat nem kell csinálni ,hogy ne menjen át a falon.Mért is ne? Azért mert a támadó npc-k úgy vannak megcsinálva ,hogy poziciójukat növeljük és a fal nem állítja meg a timert ami növeli a poziciójukat és így a fal poziját elhagyják. Ha felvezsel egy npc-t akkor alapból nem megy át a falon mert te se tudsz és a felvett azt csinálja amit ,te , [/quote]Akinek van egy pici esze, meg logikája, az meg tudja oldani az npc mozgatást úgy is, hogy ne menjenek át a falon.
Az, hogy hamis játékosokat mutat ez egy dolog. De viszont a player listát erõsen becsapja ami megtévesztõ. Tehát olyan mintha lennének is fent meg nem is. Szerintem ez a fõ indoka amiért betiltották. Olvastam a official linket abba is valami ilyesmirõl beszéltek. Mondjuk szerintem az NPC ket az új verzióba finomíthatnák, hogy ne tudjon objecteken átmenni stb. [/quote]Olyat nem kell csinálni ,hogy ne menjen át a falon.Mért is ne? Azért mert a támadó npc-k úgy vannak megcsinálva ,hogy poziciójukat növeljük és a fal nem állítja meg a timert ami növeli a poziciójukat és így a fal poziját elhagyják. Ha felvezsel egy npc-t akkor alapból nem megy át a falon mert te se tudsz és a felvett azt csinálja amit ,te , [/quote]Akinek van egy pici esze, meg logikája, az meg tudja oldani az npc mozgatást úgy is, hogy ne menjenek át a falon.