Szerző Téma: A tökéletes RP szerver  (Megtekintve 43970 alkalommal)

A tökéletes RP szerver
« Válasz #30 Dátum: 2013. Május 23. - 18:28:33 »
0
Kösz JAmes.
Nem szar nekem még a Sims se, a Diablo se rossz játék, akkor van a baj, ha alaki azt akarja nekem elmagyarázni, hogy RPG. Oké, legyen az, ha annak látja valaki, de RPG-nek szar, ha így nézzük.
De a saját (-RPG-bõl örökölt fejlõdésrendszerû Hack \'n Slash-) stílusában kiemelkedõ.
Bármilyen hihetetlen, néha még GF-hez is hatalmas kedvem lenne, erre a SEE tökéletes is lenne, ha nem akarná RPG-nek mutatni magát.
GF-nek vitathatatlanul a legjobbak lennének, csak kissé identitászavarban szenved a drága...
Vagy ok, nézzünk vissza kb másfél évet, amikor még nem reformáltunk a PDRP-vel (vagy 1 évet, amikor robbanásszerûen lett az addigi csapnivaló \"RPG\" átkeresztelve GF-re a nyílvánosság elõtt), és az addigi stílust tekintették RPG-nek a SA:MP-ba... Akkor viszont Full NonRP minden, amit addig láttunk.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
A tökéletes RP szerver
« Válasz #31 Dátum: 2013. Május 23. - 18:40:18 »
0
Kinek mi az RP. Akár tetszik, akár nem, hivatalosan a Diablo is RPG (a SIMS az \"életszimulátor\" vagy stratégiai játék), meg a See is RPG. Az, hogy ki mit mond RPG-nek, az csak az alapvetõ koncepción múlik. Bármi, ami beleillik az alap RP koncepcióba, az RPG-nek tekinthetõ.
Nem igazán lehet megfogni a teljes fogalmat, mert annyi mindent értenek alatta az emberek. Az volt a baj korábban, hogy nem volt megnevezve, mit akar a nép \"RP\" alatt. A SAMP közösség az eredeti RPG alapján elfogadott szerepjátékot fogadta el RP-nek, mert ez illett a legjobban ahhoz a stílushoz, amit a GTA-ban RPG-ként eljátszhatunk, másrészt pedig ez fedi le legjobban a \"szerepjáték\" szó eredeti jelentését.
Harmadrészrõl pedig sokak szerint (köztük szerintem) sokkal jobb és élvezhetõbb játékot kínál, mint a többi definíció (én pl. ki nem állhatom a Diablo sorozatot).
« Utoljára szerkesztve: 2013. Május 23. - 19:07:59 írta krisk »

A tökéletes RP szerver
« Válasz #32 Dátum: 2013. Május 23. - 19:10:47 »
0
Idézetet írta: Indi date=1369326513\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Vagy ok, nézzünk vissza kb másfél évet, amikor még nem reformáltunk a PDRP-vel (vagy 1 évet, amikor robbanásszerûen lett az addigi csapnivaló \"RPG\" átkeresztelve GF-re a nyílvánosság elõtt), és az addigi stílust tekintették RPG-nek a SA:MP-ba... Akkor viszont Full NonRP minden, amit addig láttunk.
 
Ez az állítás csakis magyar RPG-re vonatkozik. Pl. ott van a Red County (asszem ez a neve). Nagyon jó RP szerver, kevés GF vonásokkal. Valhalla Gaming - szintén ez a helyzet.

A tökéletes RP szerver
« Válasz #33 Dátum: 2013. Május 23. - 20:17:25 »
+1
Krisk, az amit a Diablo lefed, az a kezdetleges, táblás játékok megfelelõje PC-n, és ez igen messze áll attól, amit az igazi RPG-nek tekintünk, amit Gygax-ék alkottak meg.
Mióta Gygax-ék létrehozták a ma ismert RPG-t, azóta NEM nevezi senki se a táblás játékokat szerepjátéknak.
Vagy (hogy PC példánál maradjunk, ez számotokra kézzel foghatóbb) össze tudsz vetni egy Pool of Radience-et (régi, C64-est), MUD-ot vagy Diablo-t a Fallout-tal, Newcomer-rel, vagy Oblivion-nal, Baldur\'s Gate-et is mondhattam volna? Messze nem egy stílus, egyedül a karakterek fejlõdése, ami közös pont (nem módszerben, hanem játékösszetevõben), és itt ki is merült a közös vonás játékstílus tekintetében.
Egy minimális jellemet nem lehet kiépíteni egy Diablo-féle játékban, felveszed a küldetést, letolod az ezermillió monstert, fejlõdsz ez által, és kész.
Tudom, hogy a Sims nem RPG kategóriában versenyzik, de gondolj bele: Sok esetben még jobban is hasonlít, mint a Diablo, de ettõl még az se RPG.
Fogalom: Szerintem leírtam, hogy mikor mit takart, melyik érában mit jelentett a dolog, míg ki nem alakult a tényleges RPG.
A GTA-ban sok elsõ generációs RPG vonás soha se volt. Kasztosodás, fejlõdés, semmi hasonló nem volt található sehol. A frakciókat nem tekinthetjük kasztoknak, hiszen nem határoznak meg tényleges képzettségeket, max az, hogy rendvédelmis  vagy éppen illegális vagy, és ezekhez mik illenek, de soha meg se voltak határozva ezek a képzettségek. Már pedig a kasztosodás már a Chainmall-nál jelen volt, de a Táblás Warhammer játékoknál is, pedig ezek mind alap harci játékok voltak karakterfejlõdéssel, de ennyi, jellemek, szerepek nem voltak egyikben se. Éppen ezért mára RPG-nek se lehet õket tekinteni, ezen a stílus már réges-régen túlnõtt, továbbfejlõdött.
Mára már egy lovaskocsit se emlegetünk egy szinten egy Audi-val, nem? A korok változnak, és a mai RPG alapjai már 40 éve kõbe vannak vésve. Csupán annyit változott a dolog, hogy sok esetben elhagyták a kasztosodást, és így a szintlépést is, ezzel si szabadabb teret adva a jellemek, karakterek kialakításának.
Hiszen a kasztoknál be voltál határolva, pl egy Bárd soha nem lehetett lovagias, és egy fejvadász se fog homonkuluszt létrehozni.
És látod, a mai -igen öreg- RPG-t is el lehet játszani SA:MP-on, csak megfelelõ felfogás kell hozzá, csupán hozzáállás kérdése, és megy a dolog, PDRP-nél tökéletesen mûködött jó néhány ember esetében.
Hate:
Ha pl összevetsz egy Red County Role Play szerveren lévõ karakterkidolgozást (ami kimerül a karaktertörténetben és kész, ez sok jellemedre nem világít rá), és pl azt, amit a PDRP-ben láthattak az emberek, kissé leesne az állad. ÉS még sajna be se tudtam mutatni, amit a zárás elõtt készítettem el, igen komoly karakteralkotást, ahol képzettségek voltak, és Eps-sel csináltuk is hozzá a dolgokat, agyaltunk, Eps meg írta.
Km bázisú modulrendszer, amit sokszor észre se vehettek a játékosok, és az asztalival szinte egyenértékû karakteralkotás, amibe sokaknak bele is tört a bicskájuk. Bevallom, SA:MP berkeken belül nehéz lehetett a dolog, de kis figyelemmel ment az.
Elvárás volt az iskolai végzetség feltüntetése, ha bûncselekményt követtél el, erkölcsibe bekerült, karakterlapon a tulajdonságaid, jellemvonásaid meghatározása, stb, stb.
Miért is írtam, hogy  a karaktertörténet nem világít rá eléggé a jellemedre? Mert pl ha ÉN leírnám a valós élettörténetem, akkor semmi mást nem látnának az emberek, mint hogy egy lázadozó, agresszív, verekedõs, minden szabályt leszaró ember vagyok, aki nem olvas, nem tanul,  nem érdeklõdik sok minden iránt. (mivel ezt nem mutatja be a történetem, pedig könyvekkel élek szoros házasságba, és MINDEN érdekel, még a Nõk Lapját is elolvasom, ha WC-zek . ((Jó kis vicclap!)):D)
De ha karakterlapot, jellemrajzot készítenék magamról, akkor teljesen más képet kapna a \"nézõ\". Mivel az, hogy elmesélem, mi történt velem, hogyan éltem, stb, nem fogja bemutatni a jellemem. Ugyan is a \"történetem\" nem mutatná meg, hogy milyen vagyok, milyen a jellemem, csupán elmesélné, hogy mik történtek velem. De a lelki benyomásaim ettõl függetlenül nem lennének megismerhetõek, és az se lenne benne, ami felett sokan elsiklanának, hétköznapi dolgok, amik mögött az ember lakozik.
És ez rád is igaz, mint ahogy mindenkire. Agyalj kicsit ezen: Hogyan éltél, mik történtek veled, mire mivel reagáltál, és aztán vesd össze azzal, amit pl édesanyád, vagy a legjobb barátod mond a jellemedrõl.
Gondolok itt olyanra, hogy pl egy élettörténetben nem lesz benne az, hogy udvariasan elõreengedek bárkit magam elõtt, hiszen ettõl még agresszív és indulatos vagyok. Márpedig erre rá fog világítani az életem története, de az empátiára és az udvariasságra nem. De ez is mutatja, hogy az agresszió miatt nem lesz valaki  alapvetõen rossz ember. Ha a történelem tanáromat megkérnék, hogy mutassa be, mesélje el, mennyire érdeklõdtem a töri iránt, akkor azt mondaná, hogy leszartam. Pedig téved, mert alapvetõen érdekel a történelem, a mai napig sokat olvasok róla, csupán leszarom azt, amit a fejembe akarnak tömni.
Na, gondolom érted, az élettörténet nem elég ahhoz, hogy a karaktered jellemét bemutasd.
LSRP-n is kell élettörténet, de ettõl még messze áll a tényleges szerepjátéktól.
Valhallán már voltam régen, talán Tomate-nek mondtam, vagy neked, de nem estem tõle hanyatt. Tény, kiemelkedõ volt, de gyorsan feledhetõ kategória lett nálam.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
A tökéletes RP szerver
« Válasz #34 Dátum: 2013. Május 23. - 21:09:16 »
0
Idézetet írta: Indi date=1369333045\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Vagy (hogy PC példánál maradjunk, ez számotokra kézzel foghatóbb) össze tudsz vetni egy Pool of Radience-et (régi, C64-est), MUD-ot vagy Diablo-t a Fallout-tal, Newcomer-rel, vagy Oblivion-nal, Baldur\'s Gate-et is mondhattam volna? Messze nem egy stílus, egyedül a karakterek fejlõdése, ami közös pont (nem módszerben, hanem játékösszetevõben), és itt ki is merült a közös vonás játékstílus tekintetében.
Egy minimális jellemet nem lehet kiépíteni egy Diablo-féle játékban, felveszed a küldetést, letolod az ezermillió monstert, fejlõdsz ez által, és kész.
 

Én is pontosan errõl beszélek. Amit én ki akartam mutatni az elõzõ posztomban az az, hogy mind ezek ellenére is a cégek illetve azok a személyek, akik ezzel foglalkoznak, mint RPG-ként adják el õket. Ami picit is hasonlít a szerepjátszásra, azt már RPG-ként adnak el. Az újságok úgy reflektálnak az ilyen játékokra, mint RPG-k. Magyarul ez mostmár elfogadott. Ami valamilyen szinten átformálja az eredeti fogalmat a legtöbb ember szemében, így elkezd elfogadhatóvá válni az, hogy egy MUD-ot RPG-nek hívjunk, de csak retrospekt. Ha jól tudom, a MUD-okat virtuális világnak és kalandjátéknak hívták régebben, nem RPG-nek, az RPG jelzõ az általánosítgatás után ragadt rajta a MUD-okon.
Tehát a lényeg az az, hogy habár a szó jelentésébõl egyértelmûen következne, hogy mire utal az \"RP\" szó, és jobb lett volna, ha úgy maradt volna, ahogy eredetileg szánták, manapság eltorzult ez a fogalom és sok esetben útbaigazást igényel, hogy mit nevez egy-egy ember RPG-nek.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Május 23. - 21:26:31 írta krisk »

A tökéletes RP szerver
« Válasz #35 Dátum: 2013. Május 23. - 21:19:01 »
0
Természetesen egyet értek veled. Viszont ott, ahol 2010-ben kezdtem el játszani (MTA vG) nem volt szükség se karaktertörténet, se karakterjellem írására. Hogy miért? Mert aki feljött a szerverre, az tudta, hogy 100%-ig az RP kedvéért játszunk, azaz semmi GF, hanem a teljes valóságra való törekvés. Ezt valahogy mindenki felfogta, és ezért mindenki aki kialakított magának egy karaktert, a saját fejében tartotta ezeket az információkat, azaz nem jegyezte le mások számára. Esetleg magának leírta egy lapra, hogy néha rápillantson és az alapján felmérni, hogyan is cselekedne a karaktere egyes szituációban, de több nem.
És ezért volt szavakkal nem leírható RP orgazmus MTA vG-n, mert mindenki tudta a helyét, mindenki (többnyire) tudta a szerepét. Csak az a baj, hogy igényes RP szerverekre nincs szükség, azért is mondod, hogy a SAMP vG nem egy áll-leejtõs szerver. Én teljesen melletted állok, mert ez így van. De amikor ~11 éves koromban elkezdtem a SAMP vG-n a roleplayt, akkor tökéletes volt az én szintemhez. Egyrészt azért, mert még nem tudtam elég jól angolul, másrészt mert még sose játszottam ilyen szerveren. És marha szerencsésnek tartom magam, hogy ezt a szervert találtam meg, mert egy fantasztikus társaságnak lettem a része. Elképesztõ hangulat volt, mindig mikor gép elé ültem alig vártam hogy felmenjek, és kapjak egy RP orgiát minden testnyílásomba.
A GF-es vonás pedig a szerver korára vezethetõ vissza. Viszont most továbbra se kívánnak újítani a szabályokon. Az összes RP szabály kõbe van vésve, de egy valami nincs: CK rendszer. Ez felfordítja az egészet, hisz az emberek közel 0 félelemmel mennek lövöldözni. Ez azért nagyon jó, mert mégis csak akció, éreztetik veled, hogy egy játékba vagy, ami nem inkább érdekes, hanem kikapcsoló. Meg persze apróbb GF vonások, pl. scriptelt fõbandák... Viszont ez csak arra szolgált, hogy láss OOC információkat, pl. ki van online, ki lett megbüntetve... És az ilyen bandák egyszerûen nem omlottak össze, mert volt állapota a szerveren.
Én MTA vG-n leginkább csak egy karakterrel játszottam: egy fehér rendõrrel. Nem is gondoltam volna, hogy a karakterem ilyen realisztikusan fog \'fejlõdni\'. Egyre jobban ment a munka (nagyon kemény a rendõrséghez tartozni ott, de most nem részletezném). Tanult a hibáiból, a környezetébõl. Ugye CK rendszer volt, és 1.5 évet lehúztam azzal a karakteremmel, halál nélkül! Pedig nem egy lövöldözésbe kerültem, de nem is volt olyan gyakori. Rám jöttek a monitoron keresztül az ösztöneim, hogy túléljek, ezért okosan gondolkodtam, ezért nem haltam meg soha. Rengeteg rendõr társam halt meg, míg én örökké kitartottam. Alapjába véve én határozott, normális személy voltam, nem voltak rossz lépéseim az életben, fontosnak tartottam az emberek biztonságát. Sikerült leszokni a dohányzásról, az akaratereje miatt, hogy karrierje zökkenõmentes legyen. Viszont idõk után kezdett eltorzulni a jelleme, és picit lazább lett, elengedte magát, mert sikeres volt és volt pénze. Majd felelõtlenül kezelte tõkéit, és sok ezer dollárt bukott rajta. Majd mikor kirúgták a munkahelyérõl, teljesen elengedte magát, visszaszokott a cigire, bunkó módon és lekezelõen viselkedett, rászokott újra a cigire, és néha marihuánát szívott, amire 5 évvel ezelõtt még gondolni sem akart. Gyakorlatilag a karrier elvesztése után megváltozott a véleménye a dolgokról, nem volt olyan tisztelet és tartás benne, mint amilyen eredetileg volt.

A tökéletes RP szerver
« Válasz #36 Dátum: 2013. Május 24. - 17:42:28 »
+2
A Karakterhalál is kõbe van vésve a szerepjátékban, hiszen a haláltól való félelem, vagy az azzal való megbékélés mutatja meg az ember igazi jellemét, mint a valóságban is.
Sajnos az alapvetõ GTA RPG-ben (ami még mindig csak GF kategória a szememben) nincs belevésve.
Viszont a reformált GTA RPG-ben (amit a PDRP létrehozott, és abban, mint igazi szerepjátékban) nagyon is fontos, hogy a karakterek meghalnak.
Sokan ezt akadálynak vélnek, de nem gondolnak bele, hogy mennyi lehetõséget (MEGNYIT) elõttük, és nem korlátokat hoz létre.
Gondolj bele: Menekülsz valakiktõl, ha nincs 1K1É akkor mi van? \"-Pff, lelõnek, feléledek, le van szarva.\"
De ha van 1K1É: \"-Mentem a bõröm, amíg csak tudom, bújkálok, ellentámadok, ha rendõrök kergetnek, megadom magam, vagy bármi más, csak ne haljon meg a karakterem.\"
Olyan csavarokat tud adni az egész történetbe, hogy az valami elképzelhetetlen. Nem adja a játékos könnyen oda a karaktere életét, hanem menti azt, van tét, így van nyereség is!
NEm mer mindenki bûnözni, okosan kell játszani, és így valóban meg fogja tanulni a szerepjáték lényegét, feltéve, ha szem elõtt tartja, hogy ne õ, mint játékos gondolkodjon, hanem amikor játszik, akkor a karaktere fejével kell gondolkozni!
Volt a sokak által ismert Ian Stuart Donaldson karakterem, akinek volt PDRP elõtt is egy cifra, lejátszott élettörténete, amit PDRP-n folytattam.
Mindent elértem a karakterrel, és egyszer a KARAKTER elagyalt a dolgokon, és belekeseredett mindenbe, hogy mennyi mindent elért, és egyben mennyi embert tett tönkre önzõségbõl. ÉS mikor  asaját barátai kezdtek el rá vadászni, mert a legjobb barátjaival (Donátó Baszó és Pampa karakterei) összeugrott, mellesleg Pampa karakterével az elejétõl kezdve együtt voltak, leszart mindent, és méltón hagyta, hogy megbüntessék a többiek. Addig meg harcolt mindig az életéért.
Amit nehéz volt vele kijátszanom, amikor jellemtelen lett, és csak a pénz érdekelte. Hazudott, akiket ellenségnek tartott (négerek), azokkal üzletelt, rendõröket küldött rájuk, akiket szintén gyûlölt, mikor rendõrként a maffiát szolgálta Ian, akkor is habozás nélkül ölte meg a rendõrtársait, amint azok valamit is kiszagoltak. (Szegény Kenny-nek vagy 5 rendõrkaraktere kimúlt. :D) Kábítószert kezdett el leosztani (nem az utcán árulni), és a legjobb barátait használta falazásnak, hogy õ ne bukjon le. Ezt a  jellemtelenséget kegyetlen nehéz volt kijátszani, és ahogy alakult a karakter \"jellemtelen jelleme\", úgy kezdett el megkeseredni, és feladni mindent.
Miért volt nehéz kijátszani? Mert nem ilyen karaktert akartam belõle, nem iylen volt, de egyszerûen deformálódott, sodorta az ár, rengeteg pénzre és nagy hatalomra tett szert, és muszáj volt így kijátszani, hogy hiteles legyen. Hiszen megérezte az egész ízét, és imádta a kegyetlenkedéseket, és ha ez a 3 tényezõ találkozik, és szeretik egymást egy ember elméjében, akkor nincs mese, ez lesz belõle.
Még azt is megtette a karakterem, hogy azt hazudta, miszerint a barátja védelmében öli meg az egyik maffiózóvezért és jó barátját, miközben csak a hatalomról szólt az egész, és el kellett tüntetni azt, aki túl sokat tudott róla, és ellene fordíthatta. (Ez IRA karaktere volt.) Majd 10 perccel késõbb azt ölte meg mondva csinált indokkal, aki tudott az egészrõl, sé mindig hallgatott rá.
Amúgy jó buli volt végignézni, mennyire átalakul a karakterem jelleme, meg hogy mennyi mindent megélt a karakter.

A tökéletes RP szerver
« Válasz #37 Dátum: 2013. Május 24. - 18:28:12 »
0
Idézetet írta: Hugo.Cy date=1369412216\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"Egy szerver akkor lessz jó, ha azt úgy akarjak\"
Nekem nekell itt 500 sorokat írni, hogy megpróbáljam a véleményem leírni.
 
Az utolsó nonos kis vérpistike is olyannak akarja a szerverét, de se a tudása, se a tapasztalata nincs meg hozzá... a kellõ jószerencsére alapozva meg aztán ne várjon csodát.

A tökéletes RP szerver
« Válasz #38 Dátum: 2013. Május 24. - 19:34:13 »
+3
Mert ha nem írunk ezzel kapcsolatban, akkor ugyanolyan sz*rban maradnak az itthoni RP-nek képzelt szerverek. Még most is halomszámra készülnek a non-RP szerverek (http://sampforum.hu/index.php?board=154.0), azt állítják, hogy \"azért készül, hogy végre megszûnjön a sok non\", aztán 2 dolgot nem tudnak mondani az RP-vel kapcsolatban.
Vesszük a fáradtságot, hogy felvilágosítsuk az embereket. Beszéltem több szerver vezetõvel, adtam nekik anyagot, segítettem nekik, hogy nõjön az RP színvonal. Továbbá sikerült beékelnem magam az NL:RP adminisztrátori posztjába, mert így majd a szerveren lesz ereje a mondanivalómnak, és nem a végtelenségbe fogok ugatni.
Amúgy rohadtul sz*rkasztikus az, hogy mi csakis jó irányba akarunk terelni valamit, te meg ezt mered kritizálni. Nem mondtunk újat? Akkor szívesen látlak majd az NL szerveren, megnézem, hogy elvérzel-e vagy talpon maradsz :)
Tessék, belekötöttem az érdemtelen kritikádba. A fórumneved alapján meg valahogy úgy érzem, neked fölösleges is lenne magyarázkodni.
Edit: Lehet, hogy te ismered a tökéletes RP szerverek lényegét, szabályzatát, na de ez egy. Tízbõl 7-8-nak fingja sincs az egészrõl. ;)
« Utoljára szerkesztve: 2013. Május 24. - 19:38:36 írta Hatebreeder »

A tökéletes RP szerver
« Válasz #39 Dátum: 2013. Május 25. - 01:13:19 »
0
Ezt is megszokhattuk már, kicsit nyersebb a hangvétel, vagy nem tetszik az illetõnek, akkor egybõl \"delete\". Volt egy sanda gondolatom, hogy ki kell menteni, mert valami paraszt úgyis kitörli, de gondoltam, \"áh, ez egy társalgó\". Itt csak egymás seggnyalása megy, mint ahogy az egész topik azért született, de nem fogom újra leírni. Egyszerûen egy szemernyi becsület sincs azokban, akik egy eltérõ véleményt kitörölnek. Képmutatás felsõfokon.
Jó tanács: ha nem bírod, hogy csúnyán beszélnek, nem való neked az internet.


Pedig még csak káromkodás se volt benne.
 
Idézetet írta: Hatebreeder date=1369416853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amúgy rohadtul sz*rkasztikus az, hogy mi csakis jó irányba akarunk terelni valamit, te meg ezt mered kritizálni. Nem mondtunk újat? Akkor szívesen látlak majd az NL szerveren, megnézem, hogy elvérzel-e vagy talpon maradsz :)
Tessék, belekötöttem az érdemtelen kritikádba. A fórumneved alapján meg valahogy úgy érzem, neked fölösleges is lenne magyarázkodni.
 
Nocsak, úgy érzem még sem múlt el a kommentem anélkül, hogy valaki látta volna.
Felesleges ebbe már belemenni, de mivel valami nagytudású már törölte is az elõzõ okfejtésemet, muszáj leírnom újra.
Nem, tényleg semmi újat nem mondott ez a topik, a nyitójának a seggét meg úgy mindenki mindenkiét körbenyaldossa, de más haszna nincs. Ez a \"jó irányba akarunk terelni\" dolog hangzatos, lehet csattogtatni rá, de ha mögé nézünk, csak egy önreklám.
Köszönöm, hogy szívesen látsz, de nem fogok felmenni arra a szerverre, meg más RP szerverre sem. Nincs benne se kihívás, se élvezet. Azt viszont sajnálom, hogy az itt irkálók nem veszik észre, hogy az RP közel sem a legjobb játék a sa:mp keretein belül.
 

A fórumneved alapján meg valahogy úgy érzem, neked fölösleges is lenne magyarázkodni.
 
[/quote]
Erre csak ennyi a válaszom:
TÖRÖLVE: Meme figurákat csakis a Beszélgetés fórumrészen belül az \'Általános\' és a \'Kép rólatok\' témában lehet használni mértékkel. (Glob. fórumszabályzat, alapvetõ szabályok)
« Utoljára szerkesztve: 2013. Május 25. - 07:40:12 írta krisk »

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
A tökéletes RP szerver
« Válasz #40 Dátum: 2013. Május 25. - 07:56:27 »
0
Cigany_Mardzso: A hozzászólás nem a káromkodó hangnem, hanem a személyeskedés miatt lett törölve (seggnyalózás). A másik topicnyitó tiszteletben tartása alapvetõ dolog egy fórumon. Megnézheted a hozzászólásaimat, bár nem az a fajta vagyok, én is szoktam káromkodni, ha ideges vagyok, de sosem mernék egy másik embert a monitoron keresztül seggnyalónak nevezni.
Ha megnéznéd a moderációs naplót, tudhatnád, hogy én vagyok az az ermber, aki talán itt a legkevesebbet törölget. Az itt végzett naplóban mért moderáció elenyészõ részét végzem. Ez azért van, mert szerintem az embereknek joguk van a véleményük kinyilvánításához, és ha probléma van, inkább írok a témába, minthogy kitöröljek valamit. De a személyeskedés szerintem egy igazán nagy pofátlanság, fõleg egy internetes közegben, hogy nem láttad és nem ismered az embert, csak egy-két HSZ-e alapján szûröd le. Ezért töröltem azt a kemény 3 posztot, a tiedet, és a rá azonnal negatívan válaszoltakat. Remélem mostmár érthetõ.

A tökéletes RP szerver
« Válasz #41 Dátum: 2013. Május 25. - 11:59:50 »
0
Valamilyen szinten önreklám, hisz így tudom az érdekelt emberek figyelmét felkelteni a mi szerverünkkel kapcsolatban, mert ott tényleges RP lesz, és nem RP köpenyben mindig megbotló GF.
Az, hogy neked nem tetszik az RP, az egy dolog. Bár nem tudom milyen \'RP\' szervereken játszottál, úgyhogy se megerõsíteni, se megcáfolni nem tudom, hogy milyen színvonalúak voltak azok a szerverek. És a SAMP meg az MTA tele van DM, zombie, stunt, stb. szerverekkel, amiket teljesen fölösleges indítani, ahhoz már nagyon elavult a 2005-ös GTA San Andreas. Már nem mintha az RP-re is, de ott még megállja a helyét.
Az RP-t értelmes embereknek találták ki, ezért nincs nagy rajongótábora. Legalábbis itt Magyarországon, de nem egy külföldi szerver virágzik a 150+ játékosával. Ha megnézed a mai játékpiacot akkor meg is kapod a választ, hogy miért. Míg a CoD-ból több millió példány kerül gazdához, miközben az egész sorozat egy Ctrl + C; Ctrl + V-s alakítás, addig a Bioshock Infinite-bõl sokkal kevesebb. Lemerem fogadni, hogy a játékosok 50%-a azért vette meg a BI-t, mert azt mondták neki a haverjai, hogy \"kurva jó\". Pedig nem a monoton, 24/7-es gyilkolászásról van szó.
Sokaknak onnantól megáll a bál, ha célzás + lövés + reloadnál többet kell csinálni egy játéknál. És a SAMP játékosok átlagéletkora nagyon alacsony, ezért sincs annyi érdeklõdõ.
De igazából én nem akarlak meggyõzni, hogy RP-zz, ha nem akarsz akkor nem kell. De akkor mért seggnyalózol minket, amikor utálod az RP-t, és nem is akarsz RP-zni?

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
A tökéletes RP szerver
« Válasz #42 Dátum: 2013. Május 25. - 12:22:59 »
+3
Mindenhol ezt látni: Wáowáo az NL milyen fasza szerver..

Weboldal: Egy teljesen új dolgot mutatunk be, amit még egyik SA:MP szerver weboldalán sem láthattatok.




Mikor álltok le a felesleges sztárolással és mutattok valamit?

A tökéletes RP szerver
« Válasz #43 Dátum: 2013. Május 25. - 12:55:13 »
0
krisk: nem volt személyeskedés, hiszen mindenkire vonatkozott, nem egy-egy emberre.
hatebreeder: csak, hogy ne hidd, hogy látatlanban fikázok, RP-ztem én is 2 évig, nem kis sikerrel.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
A tökéletes RP szerver
« Válasz #44 Dátum: 2013. Május 25. - 15:12:48 »
+5
Idézetet írta: AmF date=1369477379\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37492\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mindenhol ezt látni: Wáowáo az NL milyen f***a szerver..

Weboldal: Egy teljesen új dolgot mutatunk be, amit még egyik SA:MP szerver weboldalán sem láthattatok.




Mikor álltok le a felesleges sztárolással és mutattok valamit?



A hyping minden marketingstratégia alaprésze. Ha észrevetted, pont ezért beszélsz te is errõl. Olyan nincs, hogy negatív sajtó.  Már ha azt mondod, hogy \"a See RPG nem egy jó szerver\", fel fognak menni rá, megnézni, hogy tényleg mennyire rossz.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Május 25. - 17:20:52 írta krisk »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal